Andere kinderwagen

Ik heb een vraagje, ik ben al een tijdje op zoek naar een andere kinderwagen. Lang leve marktplaats. Bij mijn zoon hadden we eerst een urban jungle, maar toen hij uit de bak gegroeid was vond ik het niet fijn dat hij in zo’n groot buggy gedeelte terecht kwam en niet naar mij kon kijken. Ik heb mijn urban jungle verkocht en ben over gegaan op een quinny buzz 3. Ik vindt een driewieler heerlijk rijden. Alleen vindt ik de vering van de quinny buzz erg tegen vallen. En nu mijn kleine meisje in de bak ligt vindt ik die ook erg tegen vallen. Vandaar dat we deze weer op marktplaats willen zetten en een andere wagen willen kopen. Kunnen jullie mij helpen met de zoektocht?

Stokke :thumbup: :inlove:

mura!

bugaboo! :smiley:

Hahaha, nu gaan jullie natuurlijk allemaal voor de wagen die jullie hebben. Maar ik wil dus het liefst een wagen die een beetje schokdempend is en waarbij je het buggygedeelte naar je toe kan doen en helemaal plat, zonder gespjes en een grote kinderwagenbak.

En nee sorry geen stokke, daar hou ik niet zo van… :oops:

Lastig he?

Hier de Buzz maar ik vind het geen fijn ding. Ik heb 'm vooral gekocht omdat ik het een mooie wagen vond qua kleurtjes enzo maar de bak is klein, het voorwiel moesten we al snel vervangen en het zitgedeelte is ook niet erg groot.

De Stokke is denk ik erg goed voor je rug en vast ook van goede kwaliteit maar ik vond ze lelijk :silenced:

De Bugaboo vind ik mooi, vooral de ruime bak, maar ik vind 'm te laag. En dat is voor mijn rug gewoon niet zo goed.

Hebben ze bij de consumentenbond onlangs niet zo’n test gedaan? :think:

We hebben de duowagen van Urban Jungle gehad. Is altijd goed bevallen maar ik kan me voorstellen dat je er e.e.a aan miste.

Nu gebruik ik gewoon een simpele koelstra of een draagdoek.

Maar mocht er ooit nog een baby komen dan zal ik de Buzz weer van zolder halen.

Ik lees trouwens goeie dingen over de Mura.

Persoonlijk zeg ik bugaboo :thumbup:

Goede vering, stoeltje kan alle kanten op, en zoooo makkelijk te sturen.

Ik heb een keer een Stokke over een keienstraatje zien gaan :shifty: :shifty: kind lag echt enorm te schudden :shifty:

Maar ik zou gewoon langs een grote Prenatal of Baby Dump oid gaan en ze allemaal uitproberen! Pas dan weet je, wat jíj een lekkere wagen vindt.

Ik twijfel nu ook heel erg over de bugaboo. Was altijd tegen, inderdaad hij is laag en iedereen loopt er mee waren mijn redenen. Misschien moet ik me daar maar eens over heen zetten. Maar zit er goede demping op de bugaboo?

Bugaboo laag? Ja lleen de kinderwagenbak, maar verder vind ik het meevallen hoor! Mijn man is bijna 2 meter en die kan er ook goed achter lopen. Dan wel de cameleon, met verstelbare duwstang. En eenmaal in de buggy dan vind ik m niet zo heel laag eigenlijk hoor, Fenne kan er ook al een poosje zelf in en uit klimmen terwijl ze motorisch niet zo heel handig is!

@agdo wrote:

Hahaha, nu gaan jullie natuurlijk allemaal voor de wagen die jullie hebben. Maar ik wil dus het liefst een wagen die een beetje schokdempend is en waarbij je het buggygedeelte naar je toe kan doen en helemaal plat, zonder gespjes en een grote kinderwagenbak.

Mura! :mrgreen:

@agdo wrote:

Hahaha, nu gaan jullie natuurlijk allemaal voor de wagen die jullie hebben. Maar ik wil dus het liefst een wagen die een beetje schokdempend Check is en waarbij je het buggygedeelte naar je toe kan doen Check en helemaal plat check, zonder gespjes en een grote kinderwagenbak check

Toch mura dus :mrgreen:

En de Mura is die ook nog redelijk klein op te klappen? Zodat hij in de auto past?

Mutsy is ook een fijne waqen die voldoet aan je ‘eisen’…

ja mura is klein op te klappen. eventueel kunnen de wielen er nog af om nog kleiner op te klappen. reiswieg is in te klappen.

Hier gingen we naar italie. auto erg vol, buggy paste er net in. Maar ik wilde de mura erin (met zitting) en dat is uiteindelijk gelukt en er hoefde niets uit!

Bugaboo is heel klein op te vouwen en heeft zeeeer goede vering!

Ja ik ben fan :smiley:

Hmm blijft lastig. Ik ga eerst mijn wagen maar eens proberen te verkopen en dan een andere. Heb dus nog even om over na te denken.

Ik neig dan toch naar de bugaboo nu. Die bak is volgens mij wel een van de grootste. Zal eens kijken of ik er maten over kan vinden kan ik ze vergelijken.

Die van de HEMA. Zelfde mogelijkheden als de Bugaboo, en stukken goedkoper… OK, wij hebben hem ook :slight_smile: maar hij veert goed, en je kunt de ‘buggy’ zowel naar vooren als naar je toe zetten.

Groetjes,

LaBruja

Bugaboo… en anders niks…

Goede vering, sterker nog, die is in 3 standen instelbaar naar gelang het gewicht.

Super compact opvouwbaar, het frame neemt kaal nog geen 13 cm dikte in.

Hij is licht en ik heb Suus dus wel eens aan de draagstang zo met frame en al over een omgevallen boom in het bos gewoon getild.

Stuurt superlicht.

De bak is groot en lijkt lager te zijn, maar in gebruik valt dat echt mee.

het enige nadeel vind ik dat met de bak erop de bagagetas onderop slecht bereikbaar is.

mensen vinden die tas te klein, nou echt niet. Het is een tas, dus met de tasflappen omhoog, kan er een totale grote boodschappentas aan boodschappen mee.

Grandioze wagen… Zou niet anders meer willen en dat wil in mijn geval heeeeeeeeeeeeeel wat zeggen :lol: (jou trucje van verkopen en herkopen heb ik erg vaak gedaan… met 4 kinderen die de wagens gebruikten en 3x een bugaboo gehad welke steeds het langst is gebruikt.)

@agdo wrote:

Hmm blijft lastig. Ik ga eerst mijn wagen maar eens proberen te verkopen en dan een andere. Heb dus nog even om over na te denken.

Ik neig dan toch naar de bugaboo nu. Die bak is volgens mij wel een van de grootste. Zal eens kijken of ik er maten over kan vinden kan ik ze vergelijken.

Mura heeft de grootste bak. Met kinderen di bij de geboorte al 55cm waren, was dat onze eis. Ik heb heel lang getwijfeld over de Bugaboo, maar bleef hem lelijk vinden. Na de eerste mijn Happy Baby kinderwagen verkocht en voor de Mura gegaan. Ben er nog steeds heel blij mee. Aangezien onze meid zelf wil lopen, gaat hij op MP, maar eigenlijk wil ik hem nog niet kwijt.

Ik vind het een echte aanraadwagen. Anders even in de winkel testen?

Kan niet echt maten vinden van de kinderwagen bakken? Kan een van julliet het niet voor mij opmeten? Ben wel benieuwd wat het verschil is met nu mijn quinny buzz