@Marlous79 wrote:
Persoonlijk zeg ik bugaboo :thumbup:
Goede vering, stoeltje kan alle kanten op, en zoooo makkelijk te sturen.
Helemaal mee eens!
Ben na 6 maanden Buzz overgegaan naar de Bugaboo, had ik veel eerder moeten doen!
@Marlous79 wrote:
Persoonlijk zeg ik bugaboo :thumbup:
Goede vering, stoeltje kan alle kanten op, en zoooo makkelijk te sturen.
heir heeft tl tot 10 maand in de mura bak gelegen!
OOO Moeilijke keuze hoor! Mijn quinny staat op marktplaats afwachten dus!!
wij hebben ook de mura, dus geen ervaring met een andere wagen
Vind het een fijne wagen, en ja, hij heeft een grote bak, hij kan klein opgevouwen worden (past in mijn kofferbak, een polo), hij veert prima en de zitting kan naar je toe!
Hier ook een mutsy fan… zou m voor geen goud willen missen…
rijdt heerlijk, ruime bak, zowel naar je kijken als van je af.
onze jongste heeft er tot 10 mnd in gelegen, oudste iets korter, maar dat was niet vanwege de ruimte, maar nieuwsgierigheid…
en ook belangrijk een supergoed service van de fabrikant… :thumbup:
klein in te klappen, rijdt licht, super wendbaar, kinderzitting is aan te passen voor kleine kinderen en grotere.
oja had ik al verteld dat ik gek op mutsy ben… :mrgreen:
ik weet niet waar je woont… als je in de buurt woont mag je m zo uitproberen…
@agdo wrote:
Kan niet echt maten vinden van de kinderwagen bakken? Kan een van julliet het niet voor mij opmeten? Ben wel benieuwd wat het verschil is met nu mijn quinny buzz
@Cariska wrote:
heir heeft tl tot 10 maand in de mura bak gelegen!
Hier een joolz (bloom). Ik vind het een prettige wagen. Misschien niet zo klein opvouwbaar als de bugaboo maar klein genoeg. De wagen bak vind ik vrij groot. Dean heeft er tot 7mnd in gelegen, maar paste er toen nog met gemak in. Geloof dat hij iets van 71cm is.
Net als de bugaboo is de duwstang te verstellen en dus aan te passen aan je lengte. De vering zou iets beter kunnen maar die van mij is dan ook al vier jaar oud en betreft dus de eerste versie.
De wandelwagen inzet is van je af en naar je toe te gebruiken en kan in drie standen worden gezet.
Boodschappenmandje is aan d kleine kant maar omdat ik vaak een kleine boodschap doe met niet meer dan vier producten hoeft hij voor mij niet groter.
Ik zou zeggen, ga naar een babyspeciaalzaak en test je voorkeur. Succes met je zoektocht.
Nou zat ik net te denken, ik zie nergens JOOLZ BLOOM staan, maar het laatste berichtje :lol: :lol:
Ik kan me wat punten alleen maar aansluiten bij aapie :thumbup: Een lekkere lange wagenbak :thumbup: Een zitting die helemaal plat kan, met een kuil echt voor het gatje Dus je kindje ligt er dan echt in (hoewel ik nog steeds wel gordeltjes zou gebruiken dan hoor!). De vering zou beter kunnen, maar ik heb in bos en over verschillende straten gelopen en Joon heeft nooit liggen schudden ofzo Echt off road ben ik niet geweest met de kinderwagen, maar geloof dat er maar weinig wagens zijn die dat kunnen :mrgreen: De duwstang is soepel in hoogte verstelbaar en ik ben 1,81 en kan er prima achter :thumbup: De zitting kan inderdaad naar je toe, maar ook van je af :thumbup: En het boodschappenmandje stelt idd geen fluit voor, maar die deed ik ook nooit met de kinderwagen :shifty:
Ik heb nu de oude versie, maar die wordt helemaal nagekeken vanwege allerlei verbeteringen die hebben geleid tot een nieuwe versie De nieuwe versie heeft namelijk ruim 70 verbeterde punten ten opzichte van het 1e model.
Maar wat al eerder aangeraden is, ga een grote Prenatal of andere babyzaak in en ga daar testrijden. Weet even niet of Prenatal Joolz heeft, maar de grote Prenatal warenhuizen hebben wel een soort van parcours met allerlei verschillende soorten ondergronden :thumbup:
Succes :thumbup:
Na 5 wagens te hebben versleten :lol: is mn 6e een bugaboo en vind hem helemaal geweldig in gebruik :inlove: :inlove:
Ik ben overtuigd het wordt bugaboo! Als mijn man daar ook over eens is!
Alleen mijn andere wagen nog verkopen. Hopen dat dat snel lukt…
Bedankt voor jullie reactie’s! :thumbup:
Nou Mura is dus niet zo gewild als ik had gedacht. Ik probeer mijn wagen te verkopen, maar weinig animo? :?
Nou quinny buzz is ook niet gewild hoor. Ik ben hem nog steeds niet kwijt. Heb al wel een nieuwe! Hoezo ongeduldig, en hoe zo een wagenpark hierzo!
Ha ha ha, je had de mijne kunnen kopen, dan had ik in ieder geval wat ruimte
@agdo wrote:
Hahaha, nu gaan jullie natuurlijk allemaal voor de wagen die jullie hebben. Maar ik wil dus het liefst een wagen die een beetje schokdempend is en waarbij je het buggygedeelte naar je toe kan doen en helemaal plat, zonder gespjes en een grote kinderwagenbak.
En nee sorry geen stokke, daar hou ik niet zo van… :oops: