Ananashart? sex? wonderolie? helpt het??

hallo ben benieuwd wie van jullie iets heeft gedaan om te proberen of de bevalling begon en bij wie het ook echt wat heeft gedaan (of toeval)

:-*

Naar mijn mening komt het kindje wanneer het wil komen. Ik had die avond wel ananas op met pizza (geen aanrader als je moet bevallen overigens), maar ik was ook gewoon 40 weken zwanger. De kleine “dreigde” al weken te komen, maar is gewoon tot 40 weken blijven zitten.

Naar mening is het gewoon toeval. Kindje moet er klaar voor zijn.

heeft echt geen zin, en heeft het zin dan was de bevalling hoe dan ook binnen enkele uren begonnen

nou bij mij heeft die ananas wel geholpen hoor.

lag een week in het ziekenhuis met langdurig gebroken vliezen zonder weeën.

zaterdags mocht ik ff naar huis (was toch geen entertainment in het ziekenhuis) en de verpleegster fluisterde in mijn oor: koop een verse ananas!

zondagavond moest ik me weer melden om acht uur

helemaal misselijk gegeten aan die gore ananas! (ik lust het nu niet meer, door dit voorval)

maar 's nachts begonnen de weeën spontaan :mrgreen: :thumbup:

Maandagochtend begon het bij mij, en het weekend ervoor had ik me lens gedronken aan bitter lemon… Of dat toeval is laat ik aan experts over :mrgreen:

Ik heb mezelf getrakteerd op multiple orgasms :mrgreen:

Het werkte… :angel:

hahahaha

@faizaa wrote:

Heb me laten trakteren op een orgasme, dat werkte ook :mrgreen:

:mrgreen:

@Mellie wrote:

@faizaa wrote:

ik ook maar hier werkte het niet hoor :?

thnks

hoeveel weken waren jullie toen??

ben ik ook wel weer benieuwd na.

frambozenblad capsules en/of frambozenbladthee heeft bij heel wat maartmama’s geholpen. Ze zijn toen heel snel bevallen na het gebruik ervan )en sommige zelfs mooi een paar weken voor de uitgerekende datum :dance: :dance:

gewoon lekker je kindje laten bepalen wanneer het er klaar voor is :thumbup: die weet zelf het beste wanneer het moet gebeuren, daar kan geen ananashart of tonic tegenop.

kan me best voorstellen dat vrouwen die over de 41 weken lopen vanalles gaan proberen, maar tot die tijd zou ik zeggen: je kindje heeft het goed in je buik, laat het daar nog lekker even zitten, als ie dat zelf wil :thumbup:

orgasm party gehad overdag en die nacht begon het… :angel:

@faizaa wrote:

Whahahahaha Faaaaaaiz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll:

Hier niets geprobeerd ervoor,Ik ben bij beide kids ingeleid,Bij de oudste oogop pre-eclampsie en bij de jongste omdat ik er doorheen zat,en al weken niet meer of slecht sliep,En eigenlijk doorgedramt heb dat ze inleiden

@Jolanda24 wrote:

@Mellie wrote:
@faizaa wrote:

ik ook maar hier werkte het niet hoor :?

ik zeg ook: multiple… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Yep hier ook :wink: :mrgreen:

whahahaha… multiple nog wel, die vent van jou moest dus effe aan de bak… hoewel… operation manual? :angel:

Hier werkte bij Peter de combi frambozenbladcapsules en elke dag verplicht 3 km slenteren… wandelen kon je het niet meer noemen.

Na de laatste wandeling was ik helemaal stuk, op de bank gegaan, 3 uur geslapen, wakker worden, slijmprop verliezen en 2 uur erna weeen krijgen en 3 uur later was t kind er.

Nu ben ik dus weer druk met mijn dagelijkse wandelingen en de vk zei… nou dat je dat kan, prachtig zeg, de kleine is al lekker aan het indalen en dat gebeurt niet altijd bij een opvolgend kindje… dus wij gaan voor de wandelingen, de frambozenblad capsules en misschien mag manlief ook nog een lolletje voor de 10 weken onthouding door vloeien enzo beginnen. :oops: :angel: :silenced:

@bianca&? wrote:

thnks

hoeveel weken waren jullie toen??

ben ik ook wel weer benieuwd na.

Hiero 39 +1 nacht ervoor sex gehad :mrgreen:

oja… beide kids met 39 weken en 3 dagen en werkelijk, ik dacht al veel eerder te gaan bevallen want het rommelde al vanaf week 30 ofzo en ook 2 x naar het ziekenhuis omdat er gedacht werd dat de vliezen waren gebroken… wel veel nattigheid :sick: maar geen vruchtwater…

Je lijf kan je flink foppen hoor, dus dit keer ga ik nergens meer van uit en zeker niet roepen dat ik steeds denk dat die kleine wel komt, want idd… puntje bij paaltje bepaald pruts dat natuurlijk zelf :wink: