@bianca&? wrote:
thnks
hoeveel weken waren jullie toen??
ben ik ook wel weer benieuwd na.
39 weken en 2 dagen

@bianca&? wrote:
thnks
hoeveel weken waren jullie toen??
ben ik ook wel weer benieuwd na.
@Cell wrote:
whahahaha… multiple nog wel, die vent van jou moest dus effe aan de bak… hoewel… operation manual?
@faizaa wrote:
@Cell wrote:whahahaha… multiple nog wel, die vent van jou moest dus effe aan de bak… hoewel… operation manual?
:wink: operation manual.. :thumbup:
manlief aan de bak duurde te lang..
:silenced:
@Mellie wrote:
@faizaa wrote:@Cell wrote:whahahaha… multiple nog wel, die vent van jou moest dus effe aan de bak… hoewel… operation manual?
:wink: operation manual.. :thumbup:
manlief aan de bak duurde te lang..
:silenced:
Whoehahahahaha!!!
Ik had mazzel die nacht geloof ik :silenced:
Maarreh Fai, Nina bij de bv foto momentjes :inlove:
Let wel op dat sommige ‘middeltjes’ helemaal niet zo veilig zijn. Er zijn aanwijzingen dat ananashart en bitter lemon een verhoogd risico op poepen in het vruchtwater met zich meebrengen. Zelf heb ik dat risico nooit willen lopen (ik was 42+2).
Sex is wel veilig, en stukken lopen ook. Maar ik ben er van overtuigd dat je kindje pas komt als het er klaar voor is, hoe jammer ook voor jou.
Overigens hebben wij wel tot het laatste toe sex gehad en ook regelmatig, maar dat heeft bij ons niet erg veel geholpen.
nou bij mij hielp alles voor geen ene meter,
Ik liep lange stukken, ik at lekker ananas, we vreeen veel,
Maar niks hielp, bijna 2 weken over tijd kwam mevrouwtje vanzelf,
Ze komen wanneer ze zelf willen en daar is niks aan te doen!
39+5
39+1
Tot aan het end regelmatig gevreeen en dagelijkse zelfbediening 8)
Voor de rest blijven bewegen…niet wachten maar wél ontspannen en cocoonen,klinkt tegenstrijding maar het kan,je ‘‘geest’’ dus lekker rustig maken en houden,niet stressen en lekker een beetje ego zijn
Ik heb helemaal niks gedaan en hij kwam vanzelf met 39,3 weken :inlove:
sex? ik moest er echt niet meer aan denken :shifty:
geloof ook wel dat kindje komt wanneer zelf wil of klaar voor is maar geloof wel dat je net een zetje kan geven dus sex kan geen kwaad!!
en ananas hart gister genomen en BAH vies dus dat doen we niet meer!!
en wonderolie koop ik ook niet.
morgen naar het bos!!
en lekker relaxen in pannenkoekenhuis!!
nou als dat niet gezond is.
Ik snap wel dat je ongeduldig gaat worden, maar in principe heb je gewoon 5 weken om te bevallen, van 37 tot 42 weken. Het kindje komt wanneer het er aan toe is.
Geniet nog even van je vrijheid en rust en je zorgeloze leven (echt je gaat het missen ook al krijg je er zoveel voor terug) en ga leuke dingen doen ipv je misselijk eten en ziek maken met anashart en wonderolie :sick:.
Naar het bos, relaxen en een pannenkoek … dat lijkt me een prima plan.
Bij mij hielp het allemaal niets hoor.
Uiteindelijk is de bevalling ingeleid na 42 weken…
ik ging eten bij de unique ( restaurant hier) en moest daarna snachts bevallen met spoed…
of dat nou zo’n aanrader is haha
@mamatally wrote:
ik ging eten bij de unique ( restaurant hier) en moest daarna snachts bevallen met spoed…
of dat nou zo’n aanrader ishaha
Gewoon lekker afwachten, je geeft jezelf alleen maar hoop.
Al die dingen helpen toch niet, kind komt wanneer het het zelf wil…
@Mutti wrote:
Ik snap wel dat je ongeduldig gaat worden, maar in principe heb je gewoon 5 weken om te bevallen, van 37 tot 42 weken. Het kindje komt wanneer het er aan toe is.
Geniet nog even van je vrijheid en rust en je zorgeloze leven (echt je gaat het missen ook al krijg je er zoveel voor terug) en ga leuke dingen doen ipv je misselijk eten en ziek maken met anashart en wonderolie :sick:.
Naar het bos, relaxen en een pannenkoek … dat lijkt me een prima plan.