amber alert

@kristalkindje wrote:

Welnee de 2 zaken hebben niks met elkaar te maken



Ze zijn trouwens weer aan t duiken in luttelgeest

De marine helpt ook met geavanceerd materiaal…las ik net




De vermiste politieagent, die hier vlakbij woonde, hebben ze gevonden… Zijn levenloze lichaam :cry: :? Triest hoor.



http://www.nieuwsuitregio.nl/



Nu nog het vermiste kind … 10 jaar jongens, wat toch triest voor de betrokennen. Ik vind het zo erg. Wij zijn Wendy eens kwijt geweest, duurde al met al 15 minuutjes ofzo, maar hemels wat een angst hebben we gehad… zoeken, roepen, onmacht en angst.

Wat moeten deze ouders toch doormaken, Een hel. :cry:

Hij is terecht. Ze hebben zijn lichaam gevonden in een vaart in zijn woonplaats :cry:



Mijn gedachte gaat uit naar zijn familie :kaars:



http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/88086/vermiste-michael-10-gevonden-in-vaart

Verschrikkelijk nieuws dit! :kaars:

Vreselijk, je hoopt to h altijd nog op een goede afloop. Wel heel fijn dat ze hem hebben gevonden, geen onzekerheid meer.



:kaars: :kaars: :kaars:

Verschrikkelijk nieuws Enorm triest en wat een groot verlies voor de na bestaanden. Wat ben ik blij voor hen dat zijn lichaam gevonden is en dat ze hem een plek kunnen geven ter ruste. Om ook bij hem te kunnen komen ter herinnering enz.

Gelukkig maar, als zo’n lichaam er niet is is het zooo onbegrijpelijk ontastbaar.



:kaars: voor Michaël



Heel veel sterkte voor zijn familie en bekenden.

Gecondoleerd.

hartverscheurend, al die dagen onder dat koude water, dat koud koude ijs, aan de ene kant nu de opluchting dat hij gevonden is, dat ze afscheid mogen nemen, maar dat verandert niks aan t verschrikkelijke dat een prachtig klein jongetje, geliefd door familie en vrienden, nu stil en koud is, en niet meer wakker wordt

gedachten gaan uit naar zn familie …ben er helemaal stil en verdrietig van :kaars:

wat een vreselijk bericht… :cry:

sluit me aan bij wat Kristalkindje hier net schreef…





dames, nu het alert voorbij is (met een jammerlijk eindpunt), verplaats ik dit topic naar media…



xxx

Gerda

Ik lees het nieuws net op NU…zeer triest :cry:

Ach arm menneke :kaars:

:kaars: :vlinder: :kaars:



Verschrikkelijk nieuws weer :cry:



Mijn hart en medeleven gaat uit naar zijn ouders en familie en vrienden…

:cry: :cry: Vreselijk geen woorden voor.



:kaars:

:kaars:

Ja verschrikkelijk :cry: :kaars:



“gelukkig” is die onzekerheid voorbij maar verdriet word er niet minder om. alleen nog maar meer. Je moet er toch niet aan denken :cry:



Heel veel sterkte voor alle betrokken mensen :kaars:



:kaars: :vlinder: :kaars:

Vreselijk :kaars:

Vreselijk… :cry:

Een zucht gaat enigsids door mijn lichaam. Hij is gevonden, wat zullen de ouders ‘’ opgelucht ‘’ zijn, ze kunnen hem zijn laaatste plek geven.



In Boskoop word er een jongen van 13jaar vermist met down… ook al zo erg!! :cry:

@Sweet-Love wrote:

Een zucht gaat enigsids door mijn lichaam. Hij is gevonden, wat zullen de ouders ‘’ opgelucht ‘’ zijn, ze kunnen hem zijn laaatste plek geven.



In Boskoop word er een jongen van 13jaar vermist met down… ook al zo erg!! :cry:




Vermiste jongen terecht

AMSTERDAM - Een 13-jarige jongen met het syndroom van Down die werd vermist in Boskoop, is terecht.



Dat meldt Omroep West. Zondagmiddag werd vanwege de kou snel een grote zoekactie op touw gezet in het Zuid-Hollandse dorp. De jongen was een aantal uren spoorloos. Rond 15.30 uur werd hij teruggevonden.

@klavertje4 wrote:

@Sweet-Love wrote:
Een zucht gaat enigsids door mijn lichaam. Hij is gevonden, wat zullen de ouders ‘’ opgelucht ‘’ zijn, ze kunnen hem zijn laaatste plek geven.



In Boskoop word er een jongen van 13jaar vermist met down… ook al zo erg!! :cry:




Vermiste jongen terecht

AMSTERDAM - Een 13-jarige jongen met het syndroom van Down die werd vermist in Boskoop, is terecht.



Dat meldt Omroep West. Zondagmiddag werd vanwege de kou snel een grote zoekactie op touw gezet in het Zuid-Hollandse dorp. De jongen was een aantal uren spoorloos. Rond 15.30 uur werd hij teruggevonden.


Gelukkig!

(mijn moeder kent het gezin)

:kaars: voor de familie

:kaars: Verschrikkelijk dit. Alle hoop vervlogen, maar wel duidelijkheid… :vlinder: