amber alert

nee dat was loosalarm de politieman is niet onder het ijs

was een andere man :x



en het kind die weg is

ben zo bang dat die overleden is of bij iemand in huis zit

@~Marion~ wrote:

(Je zou nu bijna hópen dattie door een of andere engerd is meegenomen. Dan is er wellicht nog een káns dat ze hem terug krijgen…)




bizarre gedachte he, maar die is bij mij ook al opgekomen.

@konijn wrote:

@mamy wrote:
Mijn eerste gedachte was exact gelijk aan die van jou…als hij maar niet op het ijs…

tien jaar, kan me dat helemaal voorstellen zo’n mannetje dat denkt: oh maar dat kan al wel…



Brrrrrrr hoop dat hij snel gevonden is




het jongetje heeft een beperking. Verstandelijke vermogens van drie jaar, wat ik begreep.



Maak de zaak niet minder erg. Kippevel toe ik het weer hoorde… en juist nu eens in deze regio! idem met die vermiste politieagent… met wapen ws bij zich… wat zou die gaan uitstukken? en waar? :?




Heel heel erg natuurlijk en de kans word nu alleen maar kleiner nu het zo lang duurt.



Ik vroeg het me gister al af 10 jaar en 1,20 lang, dat is heel erg klein, nu zeg jij dat het jongetje verstandelijk gehandicapt was.

Zo’n kind hoort toch niet alleen op straat te lopen, of zeg ik nu iets heel raars :shifty:



Ik heb Sharon vanmiddag nog een uitbrander gegeven omdat ze bij het ijs is gaan kijken, ik ben ook zo bang he voor zulke dingen.

Dat wist ik nog niet dat het een andere man is. Ze hadden het erover dat die agent mogelijk naar Leeuwarden zou gaan :?



Maar dat arme kereltje, die vreemde gedachte is bij mij ook door het hoofd gegaan, laat hem dan maar door een engerd zijn meegenomen met de mogelijkheid dat hij nog leeft.

Het is toch diep triest dat we zo al denken.

Arme ouders en overige familie, vreselijk :cry:

@fiep klophout wrote:

@~Marion~ wrote:
(Je zou nu bijna hópen dattie door een of andere engerd is meegenomen. Dan is er wellicht nog een káns dat ze hem terug krijgen…)




bizarre gedachte he, maar die is bij mij ook al opgekomen.




Heel bizar. Zeker omdat je ook dan niet weet in welke ‘staat’ je hem terug krijgt… Maar dan is hij er tenminste nog…

@mamma van sharondenise wrote:

@konijn wrote:
@mamy wrote:
Mijn eerste gedachte was exact gelijk aan die van jou…als hij maar niet op het ijs…

tien jaar, kan me dat helemaal voorstellen zo’n mannetje dat denkt: oh maar dat kan al wel…



Brrrrrrr hoop dat hij snel gevonden is




het jongetje heeft een beperking. Verstandelijke vermogens van drie jaar, wat ik begreep.



Maak de zaak niet minder erg. Kippevel toe ik het weer hoorde… en juist nu eens in deze regio! idem met die vermiste politieagent… met wapen ws bij zich… wat zou die gaan uitstukken? en waar? :?




Heel heel erg natuurlijk en de kans word nu alleen maar kleiner nu het zo lang duurt.



Ik vroeg het me gister al af 10 jaar en 1,20 lang, dat is heel erg klein, nu zeg jij dat het jongetje verstandelijk gehandicapt was.

Zo’n kind hoort toch niet alleen op straat te lopen, of zeg ik nu iets heel raars :shifty:



Ik heb Sharon vanmiddag nog een uitbrander gegeven omdat ze bij het ijs is gaan kijken, ik ben ook zo bang he voor zulke dingen.




Oma woont 150 m verder op. Ik ken de plaats… Tja… Onze dochter van vier mag ook na haar buurmeisje lopen hoor. Het je mind maar zijn. Plus het gevorl dat hij diir een idioot mee genemen kan zijn… Nee het is zo dichtbij… Brrrrrr



Wat een vetschrikkelijke dagen al voor die mensen…

@konijn wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@konijn wrote:
@mamy wrote:
Mijn eerste gedachte was exact gelijk aan die van jou…als hij maar niet op het ijs…

tien jaar, kan me dat helemaal voorstellen zo’n mannetje dat denkt: oh maar dat kan al wel…



Brrrrrrr hoop dat hij snel gevonden is




het jongetje heeft een beperking. Verstandelijke vermogens van drie jaar, wat ik begreep.



Maak de zaak niet minder erg. Kippevel toe ik het weer hoorde… en juist nu eens in deze regio! idem met die vermiste politieagent… met wapen ws bij zich… wat zou die gaan uitstukken? en waar? :?








Heel heel erg natuurlijk en de kans word nu alleen maar kleiner nu het zo lang duurt.



Ik vroeg het me gister al af 10 jaar en 1,20 lang, dat is heel erg klein, nu zeg jij dat het jongetje verstandelijk gehandicapt was.

Zo’n kind hoort toch niet alleen op straat te lopen, of zeg ik nu iets heel raars :shifty:



Ik heb Sharon vanmiddag nog een uitbrander gegeven omdat ze bij het ijs is gaan kijken, ik ben ook zo bang he voor zulke dingen.




Oma woont 150 m verder op. Ik ken de plaats… Tja… Onze dochter van vier mag ook na haar buurmeisje lopen hoor. Het je mind maar zijn. Plus het gevorl dat hij diir een idioot mee genemen kan zijn… Nee het is zo dichtbij… Brrrrrr



Wat een vetschrikkelijke dagen al voor die mensen…




150 meter, tja dat is dan wat anders.



Het is en blijft vreselijk, en ik heb niet zo’n heel goede hoop meer eigenlijk :frowning:

Bah, elke keer als ik hieraan denk of erover hoor of lees, krijg ik steken in mijn maag.

Ik ben weleens een kind enkele minuutjes kwijt geweest, dat vond ik al behoorlijk heftig qua paniekgevoel. Wat moet dit onmenselijk zijn voor ouders en grootouders.



Ik las hier dat die agent in opleiding dus niet terecht is. Worden die 2 zaken met elkaar in verband gebracht dan?

@mamma van sharondenise wrote:

@konijn wrote:
@mamma van sharondenise wrote:
@konijn wrote:
@mamy wrote:
Mijn eerste gedachte was exact gelijk aan die van jou…als hij maar niet op het ijs…

tien jaar, kan me dat helemaal voorstellen zo’n mannetje dat denkt: oh maar dat kan al wel…



Brrrrrrr hoop dat hij snel gevonden is




het jongetje heeft een beperking. Verstandelijke vermogens van drie jaar, wat ik begreep.



Maak de zaak niet minder erg. Kippevel toe ik het weer hoorde… en juist nu eens in deze regio! idem met die vermiste politieagent… met wapen ws bij zich… wat zou die gaan uitstukken? en waar? :?








Heel heel erg natuurlijk en de kans word nu alleen maar kleiner nu het zo lang duurt.



Ik vroeg het me gister al af 10 jaar en 1,20 lang, dat is heel erg klein, nu zeg jij dat het jongetje verstandelijk gehandicapt was.

Zo’n kind hoort toch niet alleen op straat te lopen, of zeg ik nu iets heel raars :shifty:



Ik heb Sharon vanmiddag nog een uitbrander gegeven omdat ze bij het ijs is gaan kijken, ik ben ook zo bang he voor zulke dingen.




Oma woont 150 m verder op. Ik ken de plaats… Tja… Onze dochter van vier mag ook na haar buurmeisje lopen hoor. Het je mind maar zijn. Plus het gevorl dat hij diir een idioot mee genemen kan zijn… Nee het is zo dichtbij… Brrrrrr



Wat een vetschrikkelijke dagen al voor die mensen…




150 meter, tja dat is dan wat anders.



Het is en blijft vreselijk, en ik heb niet zo’n heel goede hoop meer eigenlijk :frowning:




@mamavansd dat was ook mijn gedachte, maar 150 meter datmoet denk ik wel kunnen.

Bij dat Rotterdamse meisje van laatst (vermoord door stiefpa) vond ik dat echt onverantwoord. Dat (verstandelijk beperkte) meisje moest eigenlijk alleen de halve stad doorkruisen met de tram en dat alleen en ´s avonds. Arm kind als je zo aan je lot wordt overgelaten.

@Dorus wrote:

Bah, elke keer als ik hieraan denk of erover hoor of lees, krijg ik steken in mijn maag.

Ik ben weleens een kind enkele minuutjes kwijt geweest, dat vond ik al behoorlijk heftig qua paniekgevoel. Wat moet dit onmenselijk zijn voor ouders en grootouders.



Ik las hier dat die agent in opleiding dus niet terecht is. Worden die 2 zaken met elkaar in verband gebracht dan?




Dat vroeg ik me ook al af, maar ik kan het in de nieuwsberichten niet vinden.



De kans op een goede afloop wordt met de minuut kleiner natuurlijk. Ik bid voor een wonder.

Welnee de 2 zaken hebben niks met elkaar te maken



Ze zijn trouwens weer aan t duiken in luttelgeest

De marine helpt ook met geavanceerd materiaal…las ik net

Kon dit topic net niet vinden, dus had een nieuwe geopend…



Maar echt verschrikkelijk dit. Als een kind vermist wordt is dat al heel erg, maar dat deze kou en gevaarlijk ijs geen overlevingskansen biedt, maakt het wel wanhopig…

al moet ik eerlijk zeggen dat mijn eerste gevoel was dat hij onder het ijs kon zijn

opa van t jongentje gelooft nog steeds meer in een ontvoering staat in de nieuwsberichten…en de politie sluit het ook nog steeds niet uit

maar ook dat is na drie dagen niet erg hoopvol



ik hoop alleen zo hard dat ze hem vinden, voor de ouders, ik bedoel t liefst ongedeert mar als dat niet zo mag zijn, dan toch in elk geval wel vinden zodat ze verder kunnen en afscheid mogen nemen van hem

want hoe doe je dat nou als je niet zeker weet waar je kind is :cry:

@kristalkindje wrote:

al moet ik eerlijk zeggen dat mijn eerste gevoel was dat hij onder het ijs kon zijn

opa van t jongentje gelooft nog steeds meer in een ontvoering staat in de nieuwsberichten…en de politie sluit het ook nog steeds niet uit

maar ook dat is na drie dagen niet erg hoopvol



ik hoop alleen zo hard dat ze hem vinden, voor de ouders, ik bedoel t liefst ongedeert mar als dat niet zo mag zijn, dan toch in elk geval wel vinden zodat ze verder kunnen en afscheid mogen nemen van hem

want hoe doe je dat nou als je niet zeker weet waar je kind is :cry:




Mee eens, ik hoop zo dat ie gevonden word, ik denk er echt constant aan, vind dit zo vreselijk.

En nu ligt er een dik pak sneeuw over de polder…

ja, waar mijn kinderen zo blij mee zijn is voor het onderzoek een groot probleem, alle sporen, voor zover die er waren zullen nu wel weg zijn

en weer gaat het zoeken verder, in het koude water…

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11443783/Zoektocht_naar_Michael_hervat.html?sn=binnenland

Ik ben toch heel erg bang dat het kleine mannetje niet meer levend gevonden zal worden.

Ik hoop voor de ouders en familie dat hij wel snel gevonden wordt zodat ze in ieder geval van die vreselijke onzekerheid en angst af zijn :cry:

@Marieke_5000 wrote:

Ik ben toch heel erg bang dat het kleine mannetje niet meer levend gevonden zal worden.

Ik hoop voor de ouders en familie dat hij wel snel gevonden wordt zodat ze in ieder geval van die vreselijke onzekerheid en angst af zijn :cry:




Ben er ook bang voor :frowning:

Laat hem iig gevonden worden…

Ben er ook bang voor.



lees net dat die politieman gevonden is in een hotel in zandvoort. waarschijnlijk zelf van het leven beroofd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11447245/Vermiste_agent_dood_in_hotel.html