Amber alert

AMBER Alert is het nieuwe landelijke waarschuwingssysteem bij urgente kindervermissingen en – ontvoeringen. Hiermee kan de politie bij de ontvoering of vermissing van een kind direct heel Nederland waarschuwen – via PC- en TV-schermen, websites, e-mail, SMS, instant messenging, TV en radio. Zo kan de kans op een goede afloop enorm worden vergroot.

(Je kan meer informatie lezen op de site van amberalertnederland: http://www.amberalertnederland.nl/Amber.aspx)

En? Doen jullie mee?

Ik ben me nu aan het inlezen over hoe het precies werkt enzo, maar 99,9% dat ik me aanmeld. Je weet maar nooit wanneer je hulp zou kunnen bieden.

Correctie: Heb me net aangemeld :slight_smile:

Ik zal het eens lezen, het klinkt wel heel goed!

Aangemeld!

Ik heb me ook aangemeld!

Aangemeld!!

ik probeer mijn werkgever ook te benaderen!!!

ik ga mij defintief aanmelden!!!

@Bren1970 wrote:

Daar zat ik dus ook al aan te denken. Zeker met sms heb je bij onze werkgever een groot bereik. Als we samen daarin iets kunnen doen, mail je me dan? Ik zit al te brainstormen wie ik aan zou kunnen spreken maar mijn netwerk is niet zo groot… :shifty:

Aangemeld!! :thumbup:

@Sis wrote:

@Bren1970 wrote:

Daar zat ik dus ook al aan te denken. Zeker met sms heb je bij onze werkgever een groot bereik. Als we samen daarin iets kunnen doen, mail je me dan? Ik zit al te brainstormen wie ik aan zou kunnen spreken maar mijn netwerk is niet zo groot… :shifty:

Heb via de Insite een ‘TIP’ gestuurd, maar ga vanmiddag nog wel ffies bellen met een paar mensen!!! :wink:

Ook aangemeld !

Wat hebben jullie gedaan? Alert op PC of SMS???

Ik heb me aangemeld voor de mailtjes

Ik ook voor de mailtjes

Aangemeld!

Ik heb me aangemeld en heb uiteindelijk gekozen voor de mail.

Ik ook aangemeld, mooi initiatief

Ik zie dat er ook mensen NEE gestemd hebben, mag ik vragen waarom?

Misschien een reden waar ik nog niet aan gedacht had…

Hier ook aangemeld :wink:

@Nicje wrote:

Ik ook aangemeld, mooi initiatief

Ik zie dat er ook mensen NEE gestemd hebben, mag ik vragen waarom?

Misschien een reden waar ik nog niet aan gedacht had…

Ik zat mezelf net af te vragen of er mensen ook nee zouden stemmen.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reden…?

:think:

Heb me ook aangemeld! :thumbup: