Amber alert

Heb me ook gelijk aangemeld.

Ik heb me ook aangemeld en dan om een mail te ontvangen.

Ik vind het wel jammer dat als je kiest om een sms te krijgen dat het je geld kost.

Ik heb me 2 jaar geleden aangemeld voor sms alert hier in de regio en dat is gratis, lijkt me dat dit dan ook gratis moet kunnen.

Misschien is dat de reden wel dat mensen nee stemmen?

Ik heb me aangemeld, via de mail. De mail open ik dagelijks aantal keren, mijn mobiel heb ik niet altijd bij me.

Ik heb nog niet gestemd om dat ik erg twijfel…



Natuurlijk vind ik het een hardstikke goed idee/systeem en ben ik er blij mee dat het bestaat (vooral als het jezelf overkomt!) Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo ongeveer 10x per jaar een mailtje te krijgen over vermiste kinderen (en dat krijg je alleen als ze vrezen voor het leven van het kindje).

Klinkt misschien maf of wat dan ook, maar ik trek me dat soort dingen altijd enorm aan, kan er echt wakker van liggen en me echt zorgen maken…en om dat nou 10x per jaar te krijgen…heb ik eigenlijk geen zin in.



Dus ik weet het nog niet eigenlijk…

Ook aangemeld!

@rhode wrote:

Ik heb nog niet gestemd om dat ik erg twijfel…



Natuurlijk vind ik het een hardstikke goed idee/systeem en ben ik er blij mee dat het bestaat (vooral als het jezelf overkomt!) Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo ongeveer 10x per jaar een mailtje te krijgen over vermiste kinderen (en dat krijg je alleen als ze vrezen voor het leven van het kindje).

Klinkt misschien maf of wat dan ook, maar ik trek me dat soort dingen altijd enorm aan, kan er echt wakker van liggen en me echt zorgen maken…en om dat nou 10x per jaar te krijgen…heb ik eigenlijk geen zin in.



Dus ik weet het nog niet eigenlijk…






Ik twijfel ook… om dezelfde reden…

Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat jullie om die reden twijfelen.

Als je er echt last van hebt, dan zou ik het ook niet doen hoor… Het moet niet jouw probleem worden, hoe erg het ook is!

Ik heb me ook aangemeld voor de mail. Ik vind het belachelijk dat je voor de sms-dienst moet betalen :? :?



Ik kan niet begrijpen waarom dat is…

aangemeld :thumbup:

Aangemeld!!! :thumbup:

Ik ga me er later in verdiepen…waar ik van baal of verbaast van sta, is dat het journaal kopt met “DE oplossing!!” en als je dan verder leest…moet je je er wel eerst voor aanmelden…



Ik denk dan…geef de politie de mogelijkheid om met 1 druk op de knop IEDEREEN elke PC, elke mailbox elke mobiele telefoon een bericht te sturen! ZONDER aanmelding!

De vrijwilligheid ervan maakt dat het project kan falen of onbetrouwbaar is…als ik voor mail kies en later savonds lees dat er iets in de buurt is gebeurt,dan ben je al te laat om het door gehad te hebben…Open m’n mail soms dagen niet…

Maar goed…ik kijk er nog ff naar…die kosten houden mij niet tegen,maar andere misschien wel…vandaar dat ik baal dat het niet gewoon gebruikt wordt…niet op basis van vrijwilligheid…maar goed…