Alweer een man erbij :-)

Hoi allemaal,

na al een lange tijd te hebben meegeleefd en meegelezen met mijn vrouw Mamy vond ik (en Mamy ook) het wel tijd dat ik zelf ook wat actiever werd op KoK.

En aangezien er sinds kort 3 mannen zijn, maak ik er weer een mooi even aantal van :smiley:

Even wat meer over mezelf…

Ik ben 34 jaar jong (of oud, hangt er vanaf hoe je er naar kijkt :mrgreen: ), getrouwd met Mamy en biopapa van Amy (nu bijna 2,5 jaar) en zorgpapa voor Ryan (bijna 13 jaar).

Ik ben bedrijfsleider bij een mailbureau (denk aan: heel veel dingen printen, vouwen, in enveloppen stoppen en met de TNT meegeven) en dat bevalt me prima.

Ik hou me - naast het drukke werk en mijn gezin natuurlijk - een beetje bezig met internetten in zijn breedste vorm (hmm… dat klinkt interessant, maar valt best wel mee hoor :lol: ); muziek luisteren, lezen, een goede film of serie kijken enzovoorts.

Aangezien ik van mijn vrouw begreep dat het hier zo gezellig was (gezien het aantal uren per dag dat ze hier doorbrengt) en kids ook mijn belangstelling hebben leek het mij leuk om hier dus ook eens te gaan meeekletsen.

Nou, vragen staat vrij natuurlijk enneh… tot KoK!

8)

hoi welkom en veel plezier hier

Wat leuk, weer een man! Goh ik hoop dat die van mij zich ook een keer zal aanmelden.

Maar welkom Danny!

Wewlkom Danny, mijn man waart hier ook rond, die zul je geheid tegenkomen, pas alleen op voor Azzy haha!

Welkom hier…

Snap je tenminste EINDELIJK waar ik het over heb als ik over bepaalde dingen met je probeer te praten… :wink: :mrgreen:

:: welkom ::

wordt nog eens gezellig met al die mannen :mrgreen:

er kan straks een nieuw tippic geopend worden met papavraagjes :wink:

Aha !!

nog even doorgaan z en we hebben ook 3000 mannen hiero! 8)

Ben je een beetje goed in moderworstelen ?

Welkom :slight_smile:

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom!!

Ik probeer mijn man ook op de KOK te krijgen! Hij leest nl ook veel mee, maar een eigen account aan maken ho maar :hand: .

Tja, dwingen kan ik hem niet, maar als er nou veeeeeeel meer mannen komen heb je kans dat hij ook op de KOK gaat schrijven en lezen.

Liefs,

Moon

@Loeksel wrote:

Aha !!

nog even doorgaan z en we hebben ook 3000 mannen hiero! 8)

Ben je een beetje goed in moderworstelen ?

Welkom :slight_smile:

Ja hoor, ik ben van véle markten thuis :lol:

welkom!

Welkom en veel forumplezier

cool! Veel forumplezier.

Welkom en veel forumplezier hier! :smiley: Altijd gezellig een man erbij… jullie gaan ons kwa aantal nog een keer inhalen!! :wink: :stuck_out_tongue:

Dankje dames voor dit warme welkom! :oops:

Ik doe mijn best om mee te lezen, en reageer waar ik vind dat het kan en past; al heb ik níet het idee dat wij snel de dames in aantal voorbijstreven :mrgreen:

Ah daar is de papa van dat mooie meisje Amy :inlove: Welkom hier :-*

hee wat leuk, weer een man erbij :stuck_out_tongue: :dance:

welkom hier op het forum en heel veel plezier

groetjes kim

Konichiwa DannySan,

Ik werd er op subtiele wijze aan herinnert dat ik u nog geen welkom geheten had.

Bij deze heet ik u van harte welkom! :mrgreen:

@ruud wrote:

Konichiwa DannySan,

Ik werd er op subtiele wijze aan herinnert dat ik u nog geen welkom geheten had.

Bij deze heet ik u van harte welkom! :mrgreen:

dômo arigatô gozaimasu Ruud voor je hartelijke en spontane welkom! 8)