Alweer een man erbij :-)

Hartelijk is het zeker! Spontaan wast wat minder. :mrgreen:



Japans vanuit welke achtergrond?



Hobby?

Die beide dingen had ik al een beetje door, maar ik wist ook al dat er door de dames wat ‘controlepunten’ in je “wist je dat - topic” waren ingebouwd om zeker te weten dat je alles zou lezen :lol:



De interesse is idd hobby, ik heb/wil me meer in Japan gaan verdiepen; de fascinatie is er al een hele poos.

Mocht je Japans willen leren…



Ik hou koi dus die japanse termen schud ik zo uit mijn mouw. :mrgreen:



Veel verder spring ik ook niet. :wink:

Ik weet niet of ik Japans ga leren, maar me er in verdiepen ga/wil ik zekers; zodra het over Koi’s gaat klop ik bij je aan ok? :mrgreen:

Deal! :thumbup:

Leuk dat er ook mannen zijn die zich aanmelden.

@spooky wrote:

Welkom!!



Ik probeer mijn man ook op de KOK te krijgen! Hij leest nl ook veel mee, maar een eigen account aan maken ho maar :hand: .

Tja, dwingen kan ik hem niet, maar als er nou veeeeeeel meer mannen komen heb je kans dat hij ook op de KOK gaat schrijven en lezen.



Liefs,

Moon


Hier dus hetzelfde, regelmatig wordt er gekeken wat ik allemaal op het forum heb gezet, onder mijn account. Overigens wordt er altijd eerst gevraagt of er nog wat was op het forum en daarna gaat hij dus zelf kijken.



Maar zelf een vraag stellen of antwoord ergens opgeven. Ho maar :hand: Zelfs niet onder mijn account als ik zeg dat hij dat dan maar gewoon moet doen.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

heee, alweer een man, om die van mij hoef ik me geen zorgen :shifty: te maken, die komt hier niet haha!



Maar welkom hoor!



groet!

hazze

Wat een gezelligheid nóg een man erbij!

Welkom hoor :mrgreen:

Leuk, nog een man! Gezellig hoor! Van harte welkom!

welkom

Van harte welkom op dit inderdaad zeeeer gezellige forum :mrgreen:!

:oops:

Na een zéér drukke tijd zakelijk (en privé) waarin ik niet tot nauwelijks hier aanwezig kon zijn; bij deze mezelf maar weer even “online” melden



Ik ga weer lekker meelezen en - waar van toepassing als heer natuurlijk - reageren :mrgreen:



:oops:

Welcome back! :mrgreen: :-*

Welkom terug dan maar :thumbup:

Welkom back…



Veel plezier…

Welcome back…tis je vast om de gezellige welkomstkreten te doen :mrgreen: (goed voor je ego… :lol: ) geintje hoor…wees welkom!

welkom DannySan… Is misschien een beetje laat want je bent er een aantal maanden bij.



Maar even goed veel KOK-plezier… En laat je niet gek maken door die vrouwen… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Welkom! Veel plezier hier :smiley:

Welkom en veel kletsplezier

Welkom en veel plezier hier!!



gezellig hoor een vent erbij :mrgreen: