Als je pril zwanger bent...(MvM) NOG STEEDS TEKORT!!

Wauw gefeliciteerd Tantetoe :inlove:

gefeliciteerd! :inlove: kom je ook bij de julimama’s schrijven?



ik had graag meegedaan, maar ik mag niet ivm met een bloedtransfusie bij de eerste :wall:

waarom mag je dan eigenlijk niet meedoen?

Ik wil erg graag mee doen. Mijn laatste mentruatie was 12 augustus, maar ik heb een onregelmatige cyclus en we zijn er afgelopen weekend achter gekomen dat ik zwanger ben. Als ik uitga van 12 augustus, ben ik al te laat voor MvM, maar ik hoop a.s. vrijdag te horen dat ik nog lang niet zo ver ben. :slight_smile:

@fluppie wrote:

gefeliciteerd! :inlove: kom je ook bij de julimama’s schrijven?



ik had graag meegedaan, maar ik mag niet ivm met een bloedtransfusie bij de eerste :wall:

waarom mag je dan eigenlijk niet meedoen?


Omdat je dan Kruitzfeld Jacob (gekke koeienziekte) in je bloed kan hebben en dat kunnen ze niet controlen

Thanx ladies



Fluppie, ik ben 28 juni uitgerekend… en schrijf dus al daar mee. Maar ben al wel vaste meelezer bij jullie!

@Krabje wrote:

@fluppie wrote:
gefeliciteerd! :inlove: kom je ook bij de julimama’s schrijven?



ik had graag meegedaan, maar ik mag niet ivm met een bloedtransfusie bij de eerste :wall:

waarom mag je dan eigenlijk niet meedoen?


Omdat je dan Kruitzfeld Jacob (gekke koeienziekte) in je bloed kan hebben en dat kunnen ze niet controlen




aha! dat wist ik niet. anyway vind ik het erg jammer dat ik niet mee mag doen.



hihihih tantetoe, ik lees stiekum bij de junimama’s mee :mrgreen: ik ben namelijk 3 juli uitgerekend, dus dat kan ook nog makkelijk juni worden :wink:

Ik ben ook mijn eigen gebruikte Pregnyl weer bij elkaar aan het plassen :mrgreen: En er is inderdaad een groot tekort aan, want ik heb echt vele apotheken afgebeld voor 1 spuit.

En weer aangemeld :inlove:

afwachten waneer ik gebeld word :wink:

@Duimelijntje wrote:

En weer aangemeld :inlove:

afwachten waneer ik gebeld word :wink:


Gefeliciteerd!

@Krabje wrote:

@Duimelijntje wrote:
En weer aangemeld :inlove:

afwachten waneer ik gebeld word :wink:


Gefeliciteerd![/quote



Dank je :-* ]

Gisteren intake gehad, kan meteen beginnen. Leuk gesprek en verwend met een super leuke, mega zachte babydeken. Als je iemand anders kan helpen door je urine op te vangen, dan is het toch een kleine moeite (als je je goed voelt). Vorige keer heb ik ook meegedaan en buurvrouw is 2 jaar later door middel van pregnyl (schrijf je dat zo?) zwanger geworden. Ik ga gevoelsmatig plassen voor hun tweede kindje. Fijn idee.

Dinsdag mijn laatste bussen alweer ingeleverd :shock:



het schijnt dat ik die dikke warme deken ook krijg, omdat ik meer dan 9 weken busjes heb geleverd hihi

ben benieuwd.



Wel gek… als alles goed gaat… nooit geen "melkbussen"meer in huis

ook ik doe mee , ik heb zelf ook pregnyl gebruikt voor onze oudste dochter toen kon ik nog geen flessen hier inleveren dus niet meegedaan nou wel :thumbup:

Nog 3 weken en dan zitten mijn 10 weken plassen voor het goede doel er ook op :slight_smile:

Ben wel gemotiveerder om meer te drinken, zodat ik ook goed moet plassen :wink:

weet je wat ik zo gek vind? Dat je daar hier in Belgie niks over hoort, maar we gebruiken wel ook mee pregnyl…

Volgende week maandag komt de dame van MvM hier langs.



Het wordt voor mij de derde keer dat ik mee doe.

Bij m’n eerste wist ik er niet van. Is mij nooit verteld door de vk of wie dan ook.



Bij de tweede was ik thuisblijfmama en heb ik flink wat kunnen opsparen, bij de derde wat minder i.v.m. werk, maar bij deze zwangerschap ben ik ook gewoon lekker thuis en kan ik er weer goed mijn best voor doen.



Ikke; Ik herken dat wel, het gemotiveerd zijn om goed te drinken. :smiley:

Ik drink eigenlijk te weinig en dat komt dan wel goed uit. :smiley:





Heb me aangemeld op de dag dat ik een positieve test in handen had. :smiley:

Ik vind het belangrijk om zo lang mogelijk mee te kunnen doen.

Door onder andere KOK zie/lees ik ook de andere kant van zwanger worden.

Wel jammer dat je er zwanger voor moet zijn… :oops: :wink: (bedoel het niet lullig ofzo, het kan zijn dat het raar over komt).

Tja het zou gemakkelijker zijn als je er niet zwanger voor hoefde te zijn.



Dan had ik het eens in de zoveel tijd gedaan. :smiley:

Maar ik denk dat er dan ook geen tekort was. :wink: