Als je pril zwanger bent...(MvM) NOG STEEDS TEKORT!!

Lieve meiden,



Op dit moment is er weer een schaarste aan pregnyl.

Pregnyl komt van de opbrengst van Moeders voor Moeders.

Pregnyl wordt gebruikt bij vruchtbaarheidsbehandelingen.



Ben je net zwanger meld je dan aub aan.

De MMM meiden zullen je daar eeuwig dankbaar voor zijn.



Artikel Freya over schaarste Pregnyl

http://freya.nl/web_nieuws/lees_bericht.php?jaar=2012&Nieuws_id=13&smnr=48

Ik heb vanavond net mn laatste flessen ingeleverd… en 10week geplast…



Maar dat neemt niet weg dat er nog altijd veel vraag is…

Heb zelf geen mmm nodig gehad… maar weet wel dat een kindje krijgen niet vanzelfsprekend is…



Dus toekomstige mama’s… lekker aanmelden…

Want je gunt een ander toch ook zoiets moois :inlove:

en je krijgt ook nog eens leuke cadeautjes ook, al is dat een extratje vind ik…

Hang al een paar weken boven de beker :mrgreen:

Heb 2x met alle liefde mee gedaan zal het nieuwe zwangeren in mijn omgeving ook aangeven

Hier ook 3x volledig meegedaan en 1x een paar weekjes ( helaas kreeg ik een MA)



Maar inderdaad: Door een paar weken ik een pot te plassen :wink: gun je andere mensen toch weer iets moois :inlove:

ik heb 2 keer van prille zwschap tot het einde meegedaan. kleine moeite!!

Ook een vriendin heeft meegedaan nadat ik er over was begonnen.



Gewoon meedoen allemaal!

Hier ook :thumbup:

Hier ook 3x van begin tot eind en 1x een paar weekjes meegedaan!



Kleine moeite om je urine op te vangen :wink:

Ik heb ook altijd mee gedaan :slight_smile: als ik weer zwanger word dan zal ik dat ook zeker weer gaan doen .

Ik heb vier keer mee gedaan, deze keer even niet.

Maar ik vind het heel goed dat MvM er is om vrouwen te helpen die moeilijk zwanger worden.

Mooi initiatief, maar vind wel dat iedereen zelf moet weten of ze mee willen doen. :slight_smile: Ik heb overigens niet meegedaan, wist er wel van af.

Ik heb bij de MA meegedaan, bij Siem niet.

Wou niet weer afzeggen, vond het allemaal veel te spannend of het wel goed bleef gaan.



vind het een goed initiatief al schort er wel wat aan.

Vriendin van mij heeft veel moeite moeten doen om een afspraak te kunnen maken. Zat bijna 3 weken tussen, zonde want als ze sneller hadden gereageerd had ze langer mee kunnen doen.



Werd trouwens bij mijn intake toen (begin december 2010) gezegd dat er in 2011 een grote actie/reclame etc etc kwam om mensen aan te trekken ivm te kort. Nou heb niets gezien…

Ik doe al vanaf week 5 mee!



Eerste zwangerschap niet mee gedaan omdat ik daarover niet geïnformeerd was :oops:



Maar nu fanatiek deelneemster!



Top voor iedereen die meedoet! :thumbup:

Ook ik ben er vorige week mee begonnen en ga zeker die 10 weken door.

Zelf waren we anders dit jaar ook de mediche molen ingegaan, maar we zijn gelukkig spontaan zwanger geworden.

Ik had graag meegedaan. Heb me destijds ook aangemeld via de website, maar kreeg een kleine week later een kaartje dat ik niet meer kon doen. De flessen werden hier niet geleverd en opgehaald. Later hoorde ik van de buurvrouw dat je ze ook zelf in kunt gaan leveren op een bepaalde plek. Had ik dat maar eerder geweten…

ik heb meegedaan de volledige 10 weken :thumbup:



Eerlijk is eerlijk: ik was blij dat ik 16 weken zwanger was en dat het niet meer hoefde. Maar ik heb echte mijn best gedaan en veel ingeleverd.



Kleine moeite

Hier ook 2x meegedaan, alleen deze zwangerschap niet. Vond het vorige keer zo verschrikkelijk om af te bellen.

@Selena wrote:

Mooi initiatief, maar vind wel dat iedereen zelf moet weten of ze mee willen doen. :slight_smile: Ik heb overigens niet meegedaan, wist er wel van af.




Moet toch even reageren. :oops:

Niemand dwingt je om mee te doen, TS laat alleen weten dat er een schaarste dreigt, die voorkomen kan worden door mee te doen. En anderen laten weten dat ze enthousiast deelnemer zijn. Waarom dan die opmerking? Alsof iemand ook maar enige pressie uitoefent of je ergens toe dwingt. Sorry, deze opmerking valt bij mij even niet zo lekker. :silenced:



Ik heb beide zw-schappen vanaf week 6 meegedaan. Hopelijk heb ik zo meiden kunnen helpen om hun droom in vervulling te laten gaan.

Wij hebben ons mooie meisje ook deels te danken aan Pregnyl. Ik heb zelf ook meegedaan voor MvM en bij een eventuele volgende zwangerschap meld ik me ook weer aan.

@Pimpernella wrote:

@Selena wrote:
Mooi initiatief, maar vind wel dat iedereen zelf moet weten of ze mee willen doen. :slight_smile: Ik heb overigens niet meegedaan, wist er wel van af.




Moet toch even reageren. :oops:

Niemand dwingt je om mee te doen, TS laat alleen weten dat er een schaarste dreigt, die voorkomen kan worden door mee te doen. En anderen laten weten dat ze enthousiast deelnemer zijn. Waarom dan die opmerking? Alsof iemand ook maar enige pressie uitoefent of je ergens toe dwingt. Sorry, deze opmerking valt bij mij even niet zo lekker. :silenced:



Ik heb beide zw-schappen vanaf week 6 meegedaan. Hopelijk heb ik zo meiden kunnen helpen om hun droom in vervulling te laten gaan.




Wie zegt dat ik deze opmerking richting TS richt ? Kan het ook in het algemeen bedoelen. :wink: Verder zit er totaal geen negatief iets aan mijn reactie, snap dus niet zo goed waarom je het zo als aanval oppakt ?