Als je pril zwanger bent...(MvM) NOG STEEDS TEKORT!!

@Selena wrote:

@Pimpernella wrote:
@Selena wrote:
Mooi initiatief, maar vind wel dat iedereen zelf moet weten of ze mee willen doen. :slight_smile: Ik heb overigens niet meegedaan, wist er wel van af.




Moet toch even reageren. :oops:

Niemand dwingt je om mee te doen, TS laat alleen weten dat er een schaarste dreigt, die voorkomen kan worden door mee te doen. En anderen laten weten dat ze enthousiast deelnemer zijn. Waarom dan die opmerking? Alsof iemand ook maar enige pressie uitoefent of je ergens toe dwingt. Sorry, deze opmerking valt bij mij even niet zo lekker. :silenced:



Ik heb beide zw-schappen vanaf week 6 meegedaan. Hopelijk heb ik zo meiden kunnen helpen om hun droom in vervulling te laten gaan.




Wie zegt dat ik deze opmerking richting TS richt ? Kan het ook in het algemeen bedoelen. :wink: Verder zit er totaal geen negatief iets aan mijn reactie, snap dus niet zo goed waarom je het zo als aanval oppakt ?


En die reactie van pimpernella deel ik wel.

Reageer dan niet! :hand:

Huh, alleen omdat ik zeg dat ik vind dat je zelf moet weten of je er aan mee doet ? :roll: :eh:



Mag je alleen reageren als je ā€˜ja en amenā€™ zegt dan ? :angel:



Niet om het een of ander hoor, maar het valt me al vaker op dat je zo persoonlijk op me reageert, dat ik niet ā€˜magā€™ reageren als het niet ā€˜in jouw straatjeā€™ past. Paar maanden terug was dat ook al 2 keer ? Ik vertel mijn mening, en dit is al de 3e keer dat jij direct bovenop me springt en vertelt dat ik niet mag reagerenā€¦ :shifty:



Als jij zoā€™n moeite heb met mijn mening, dat je alleen maar op zoā€™n manier telkens op me kan reageren, zou ik bijna zeggen dat jij dan maar niet meer op me moet reagerenā€¦ :shifty:

@Selena wrote:

@Pimpernella wrote:
@Selena wrote:
Mooi initiatief, maar vind wel dat iedereen zelf moet weten of ze mee willen doen. :slight_smile: Ik heb overigens niet meegedaan, wist er wel van af.




Moet toch even reageren. :oops:

Niemand dwingt je om mee te doen, TS laat alleen weten dat er een schaarste dreigt, die voorkomen kan worden door mee te doen. En anderen laten weten dat ze enthousiast deelnemer zijn. Waarom dan die opmerking? Alsof iemand ook maar enige pressie uitoefent of je ergens toe dwingt. Sorry, deze opmerking valt bij mij even niet zo lekker. :silenced:



Ik heb beide zw-schappen vanaf week 6 meegedaan. Hopelijk heb ik zo meiden kunnen helpen om hun droom in vervulling te laten gaan.




Wie zegt dat ik deze opmerking richting TS richt ? Kan het ook in het algemeen bedoelen. :wink: Verder zit er totaal geen negatief iets aan mijn reactie, snap dus niet zo goed waarom je het zo als aanval oppakt ?




Ik zie het niet als aanval, ik vind het gewoon geen leuke opmerking als er gewoon iets onder de aandacht gebracht wordt en jij reageert alsof je iets opgedrongen wordt.

Ik zeg ook niet dat je de opmerking richting TS richt. Ik vind het gewoon geen relevante opmerking als antwoord op de openingspost. Maar daā€™s ā€˜just my 2 centsā€™. :slight_smile:



@Selena wrote:
Huh, alleen omdat ik zeg dat ik vind dat je zelf moet weten of je er aan mee doet ? :roll: :eh:



Mag je alleen reageren als je ā€˜ja en amenā€™ zegt dan ? :angel:



Niet om het een of ander hoor, maar het valt me al vaker op dat je zo persoonlijk op me reageert, dat ik niet ā€˜magā€™ reageren als het niet ā€˜in jouw straatjeā€™ past. Paar maanden terug was dat ook al 2 keer ? Ik vertel mijn mening, en dit is al de 3e keer dat jij direct bovenop me springt en vertelt dat ik niet mag reagerenā€¦ :shifty:



Als jij zoā€™n moeite heb met mijn mening, dat je alleen maar op zoā€™n manier telkens op me kan reageren, zou ik bijna zeggen dat jij dan maar niet meer op me moet reagerenā€¦ :shifty:




Ik neem niet aan dat je het tegen mij hebt. Ik ken je nl verder niet en zover ik weet heb ik niet eerder op een van je posts gereageerd. :think:

@Selena wrote:

Huh, alleen omdat ik zeg dat ik vind dat je zelf moet weten of je er aan mee doet ? :roll: :eh:



Mag je alleen reageren als je ā€˜ja en amenā€™ zegt dan ? :angel:



Niet om het een of ander hoor, maar het valt me al vaker op dat je zo persoonlijk op me reageert, dat ik niet ā€˜magā€™ reageren als het niet ā€˜in jouw straatjeā€™ past. Paar maanden terug was dat ook al 2 keer ? Ik vertel mijn mening, en dit is al de 3e keer dat jij direct bovenop me springt en vertelt dat ik niet mag reagerenā€¦ :shifty:



Als jij zoā€™n moeite heb met mijn mening, dat je alleen maar op zoā€™n manier telkens op me kan reageren, zou ik bijna zeggen dat jij dan maar niet meer op me moet reagerenā€¦ :shifty:


Tjonge jonge jongeā€¦Op je teentjes getrapt???



Waarom geef je eigenlijk die reactie? Als je er zo over denkt moet je gewoon niet reageren.

Ik vraag gewoon aandacht voor moeders voor moeders. Ja en dat doe ik ook zeker voor mezelf en al die anderen die in de mmm zitten.

Ik zit er dan niet op te wachten dat jij zoā€™n reactie geeft.



En wat betreft de rest, ik heb geen idee wat je bedoeld. Dus daar reageer ik ook niet op.

Goed initiatief het openen van dit topic!

Heb ook deze keer weer tien weken lang boven de beker gehangen, kleine moeite! Manlief was elke week zo lief de flessen in te leveren, zo voelde het voor hem ook dat hij een bijdrage leverde! :inlove:



Bij mijn mk heb ik 1 1/2 dag meegedaan, voelde me haast schuldig dat ik moest opgeven! Maar een paar weken later viel er zelfs een bloemenbon van mvm in de brievenbus, reden te meer om me zes weekjes na de mk me weer aan te melden.



Heb van dichtbij meegemaakt dat pregnyl helpt, laten we er met zā€™n allen voor zorgen dat dit medicijn kan blijven gemaakt worden!

@Lindaaa wrote:

Bij mijn mk heb ik 1 1/2 dag meegedaan, voelde me haast schuldig dat ik moest opgeven! Maar een paar weken later viel er zelfs een bloemenbon van mvm in de brievenbus, reden te meer om me zes weekjes na de mk me weer aan te melden.




Wat attent zeg!

Ik heb de eerste keer wel meegedaan, maar mocht daarna niet meer ivm bloedtransfusie. Vond dat al erg jammer, maar als ik dan hoor dat er zoā€™n tekort is dan vind ik het helemaal jammer :frowning:

Zoā€™n kleine moeite voor zoā€™n groot geluk :slight_smile:

ik heb de eerste keer ook heel wat kannetjes afgeleverd. het voelde goed om iets te kunnen betekenen voor een ander. en daarbij plassen moet je toch, of je het nu in een kannetje doet of in de wc :mrgreen: het kost geen moeite.



bij een eventuele volgende keer mag ik helaas niet meedoen. heb een bloedtransfusie gehad bij de bevalling van de eerste :wall:

Hier ook 3x volledig meegedaan en van de andere 5 zwangerschappen heb ik er bij 3 ook nog even meegedaan :thumbup: Ik zie het zelf als een kleine moeite om iets dat je anders gewoon doorspoelt, te doneren aan een goed doel als dit :thumbup:



Moeders voor Moedersā€¦ DAT zouden mƃĀ©ĆƒĀ©r vrouwen moeten doen :wink: :thumbup:

Ik doe ook mee en tot nu alleen goede ervaringen met MvM. Binnen 5 dagen na aanmelding door de vk-praktijk had ik de informatrice al op bezoek. Gisteren werd ik nog gebeld door MvM voor een korte enquete over mijn ervaringen met MvM tot nu toe. Die begon niet met de vraag wat ik ervan vond, maar met de vraag hoe het met mijzelf ging. Dat vond ik erg attent. Ik zou een volgende keer zeker weer mee doen.

Ik heb me vandaag aangemeld bij mvm!

Ik ga ook zeker meedoen als ik zwanger ben/wordt.

Ik vind het een goed initiatief en het is een kleine moeite.



Bij sommige is het vanzelfsprekend dat je zo zwanger bent. Uit ervaring weet ik dat het soms lang kan duren en je dan blij bent dat er medicatie is. Zonder clomid (niet pregnyl) krijg ik niet eens een menstruatie. Dus ik ben meer dan dankbaar! En mocht ik ooit pregnyl nodig hebben, zal ik denken aan al die moeders die het mij hebben gegund!



Liefs

Summerchild

Heb uiteraard ook meegedaan. Kleine moeite.

Ik heb mij net ook aangemeld. Manlief vind het geen goed idee (vanwege alle potten alleen). Ik zal van het weekend eens aan mijn schoonzusje vragen of zij ook medicijnen krijgt en wat dan is en dan weet ik gelijk of ik voor haar ook iets beteken met het inleveren mijn urine.

Sorry hoor maar wat bedoelt je man??? Potten die je er bij krijgt om in te plassen? Of lesbische stellen die graag via de mmm zwanger willen worden?

Je doet het niet alleen voor je schoonzus maar voor alle meiden die graag moeder willen worden en bij wie medische hulp nodig is!!

Jij beslist of je er aan meedoet, niet je man!





Oh lees nu je post nog een keer en zie dat je je hebt aangemeld! :thumbup:

Haha hij.bedoeld alle flessen. Sorry voor de verwarring. En weet ook dat ik er veel meer vrouwen mee help en mijn urinestofje zal vast niet bij mijn schoonzus terecht komen ;).

Doe graag wat voor mijn medemens en dit er 1 van. Ben benieuwd wanneer ze bellen.

Ik heb me gisteren ook aangemeld.



Het blijft toch een wonder en als je er iemand mee kan helpenā€¦dan heb ik het er graag voor over

Vanochtend voor het laatst voor mvm geplast. Ik hoop dat ik hiermee veel vrouwen heb geholpen.

Alweer voor het laatst? Kan toch tot 16 weken? Of ga je op vakantie? :smiley:

Ik ga idd op vakantie! :dance:

Ik heb me ook aangemeldā€¦ vandaag mag ik weer voor het eerst flessen vullen. :smiley: Met mijn vorige zwangerschap heb ik ook meegedaan. Zoiets moois als een eigen kindje gun je toch gewoon iedereen? Ik vind het een kleine moeite. :thumbup: