allemaal klaar voor 3 weken sinterklaas?!?!

hier wel!

hahahaha zal ik mijn rooie kater ook eens een muts opzetten :lol:

Hahahahaha de blik van de kat spreekt boekdelen :lol:

Je kat heeft er totaal geen zin in… Net als ik! Maar k doe dit jaar toch niet aan Sinterklaas. Katie snapt er toch geen bal van :slight_smile:

Ik heb er zeker zin in. Ik hou van Sinterklaas en ik houd van de kerstdagen…

Maar vind november en december sinds ik kids heb wel heftiger.

Ze reageren er erg heftig op, niet altijd positief 8)

Dus hier helemaal mee in de Sint en kerstflow maar ik zal wat dat betreft ook blij zijn als het januari is.

@Madre wrote:

Dus hier helemaal mee in de Sint en kerstflow maar ik zal wat dat betreft ook blij zijn als het januari is.

Gooi daar nog een verjaardag op 25 nov tegenaan met dit jaar voor eerst een partijtje enzo en het is helemaal compleet.

Vorig jaar was ik zo blij dat het januari was daar Lasse toen ook net op school zat en ik denk dat het dit precies hetzelfde gaat zijn.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ondanks de blik in haar ogen… vond poezebeest het dus allemaal wel best :lol:

De jongste had de muts op en zet hem zo op bij de poes. En die ging later er gewoon mee op liggen slapen :o

Vind het zelf zeker ook wel ‘drukker’ sinds we kids hebben die maanden en helemaal met 1 die jarig is op 15 november… maar vind het wel ontzettend leuk hoor.

We zijn hier net nog even naar de sint in real live geweest.

Zoals verwacht vonden de oudste 2 het geweldig, de jongste zolang er geen pieten waren :wink: . Hij had wel snel door dat die pieten pepernoten bij zich hadden en DAT was dan wel weer heel leuk… maar hij werd ontzettend verlegen van ze.

Vind het wel leuk dat het nu ineens weer helemaal leeft bij de jongens hoor :thumbup:

onze oudste net onderweg naar de intocht in wijk hiernaast - mama… ik ben zo geen echte piet hoor… dan moet ik net als de echte pieten wel geschminkt worden!

oh ja en voor wat betreft: blij dat het januari is… dan hebben wij er ook 1 jarig, dan begin februari manlief jarig en 3 dagen later ben ik uitgekerend.

Geloof dat ik blij ben als het maart is :mrgreen:

ben blij als het 6 dec is…dan mag ik de kerstboom opzetten…

dus nee ben geen sint-fan…maar goed voor de kids wel een paar cadeautjes…gezwicht onder de sociale druk… als het aan mij alleen lag geen sint…maar ja he… :shifty:

dus tot 6 dec lig ik met mijn kop onder een steen…

verder meerdere verjaardagen in dec en jan… druk druk druk

@mamaMarije wrote:

oh ja en voor wat betreft: blij dat het januari is… dan hebben wij er ook 1 jarig, dan begin februari manlief jarig en 3 dagen later ben ik uitgekerend.

Dan begint het juist pas voor jou, de drukte :wink: :lol: . Hier zoals je mss nog wel weet dus ook een jarig op 15/11. En met ook, net als Bella, voor het eerst een kinderfeestje. Ik ben ook blij als het januari is, maar probeer er ook van te genieten… en dat lukt tot nu ook wel :shifty: . De intocht was leuk (ik ben zo’n muts die dan ook ontroerd raakt :roll: ).

Ik vind het leuke tijden. Maar wel heel druk, met ook nog 2 verjaardagen tussendoor. Ik kan de laatse jaren wat moeilijker met drukte omgaan, dus moet ik goed op mijn tellen letten.

Maar, genieten doen mijn kinderen en ik met volle toeren! :thumbup: :inlove:

Hahahah wat een lieve foto! :inlove:

Ik vind Sinterklaas echt helemaal niks 8)

Mijn dochters wel, dus we doen gewoon lekker mee.

Maar ik ben altijd blij als die beste man weer op z’n boot is gestapt.

Ik kan er trouwens wel van genieten als ik die verwachtingsvolle gezichtjes ‘sinterklaas kapoentje’ zie zingen voor de open haard vanavond :inlove:

@Deerntje wrote:

@mamaMarije wrote:

Dan begint het juist pas voor jou, de drukte :wink: :lol: . Hier zoals je mss nog wel weet dus ook een jarig op 15/11. En met ook, net als Bella, voor het eerst een kinderfeestje. Ik ben ook blij als het januari is, maar probeer er ook van te genieten… en dat lukt tot nu ook wel :shifty: . De intocht was leuk (ik ben zo’n muts die dan ook ontroerd raakt :roll: ).

jeetje dat is maandag al :o

intocht ben ik nog nooit geweest met de kids maar volgende week komt ie in de dierentuin van amersfoort en gaan een opa en oma mee - ik dompel me er ook in hoor en net zo sentimenteel.

@Bella wrote:

@Madre wrote:

Gooi daar nog een verjaardag op 25 nov tegenaan met dit jaar voor eerst een partijtje enzo en het is helemaal compleet.

Vorig jaar was ik zo blij dat het januari was daar Lasse toen ook net op school zat en ik denk dat het dit precies hetzelfde gaat zijn.

:lol: herkenbaar…ik heb dat dit jaar…4 worden in deze tijd is best heftig…maar we komen vanzelf aan in januari :angel:

hey renzosmam :dance: :dance: :-*

i love sinterklaas, dus ik ben helemaal blij dat het nu los gaat. nano is er ook meteen volle 100% ingedoken. heerlijk!

En ja, met zijn verjaardag er vlak achteraan, is het hier (sinds vorig jaar geloof ik) ook best fijn als het januari is, maar tot dan toe is er vooral heel veel te genieten.

@Bella wrote:

@Deerntje wrote:
@mamaMarije wrote:

jeetje dat is maandag al :o

Onze jongste is 2 jaar terug dus op de dag van de intocht geboren.

Toen ik wist dat ik zwanger was riep ik nog: leuk schoencadeautje voor de grote broers!

Toen niet wetende dat mijn weeen zouden beginnen zodra die man voet op Nl’se bodem zette :lol: Tja dat soort dingen moet je ook niet zeggen, sinterklaas hoort alles :mrgreen:

Ik vind sinterklaas wel leuk hoor, maar het zou van mij wel een week korter mogen. Drie weken een kind dat helemaal hyper door het huis stuitert is best lang.

@fiep klophout wrote:

hey renzosmam :dance: :dance: :-*

i love sinterklaas, dus ik ben helemaal blij dat het nu los gaat. nano is er ook meteen volle 100% ingedoken. heerlijk!

En ja, met zijn verjaardag er vlak achteraan, is het hier (sinds vorig jaar geloof ik) ook best fijn als het januari is, maar tot dan toe is er vooral heel veel te genieten.

haai :mrgreen:

ja ja ik leef nog…en Dushi ook…al is haar kleine al 2 weken zoek…eikel…spoorloos… :shifty: