1.
Een hele dikke knuffel voor alle alleenstaande mama’s of mama’s met partners op afstand.
2.
Een hele dikke knuffel voor alle vrouwen die ongewenst kinderloos zijn.
Ik moest vandaag erg aan jullie denken.
3. Ook nog een hele dikke knuffel voor alle engeltjes en vlinder mama’s… :-* :-* :*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat lief Anita… Moederdag is niet voor alle mensen een fijne dag hè…
Fiepie… Heb je het leuk?? Wat fijn voor jullie om lekker even met z’n drietjes te zijn! (Of mep je hem ondertussen de tent al uit??? ) Geniet met z’n drietjes!!!
Mooi gezegd Anita!!!
Enne… Fiep… ben zo nieuwsgierig hoe het bij jullie thuis is!
Hoe was de eerste indruk van Nederland???
En ontibijtje kunnen maken gister???
Kwam ff gluren of hier al meer bekend is over hoe Fiep het heeft met de papa van Nano en hoe Nano het vind dat papa in Nederland is.
Maar ze is hartstikke druk met haar mannen zo te zien. Spannend, hoor!
Ik gluur binnenkort nog wel eventjes
Ik heb een zeevarende man die weg is met moederdag.
Lars is niet naar het KDV geweest, omdat hij ziek was en woensdag is het gesloten. Vrees dat ik niks zal krijgen, maar ja… vind ik niet zo erg.
@fiep klophout wrote:
@Zeemeermin wrote:Ik heb een zeevarende man die weg is met moederdag.
Lars is niet naar het KDV geweest, omdat hij ziek was en woensdag is het gesloten. Vrees dat ik niks zal krijgen, maar ja… vind ik niet zo erg.
Laat ik even duidelijk maken dat Ãk het ook niet erg zou vinden, maar dat ik het op nano’s leeftijd (wat toch wel weer een heel stukje ouder is dan lars) voor hém jammer zou vinden .
Maar inmiddels hebben we de ideale oplossing: papa is dan gewoon thuis!!! :dance: :dance: (dit klinkt heeeeeeeeeeeeeeeel raar om zo te zeggen…)
Ik snap dat het voor een mannetje van 4 heel anders ligt.
Mag ik zo brutaal zijn en te vragen naar jullie gezinssituatie? Met name omdat je iets onder je spoiler zet…
@fiep klophout wrote:
ja hoor, zo brutaal mag je wel zijn.
ik voed nano alleen op, min of meer gepland. Papa woont in Afrika, daar heb ik hem ontmoet. En we gaan jaarlijks daarheen. En afgelopen week hebben we te horen gekregen dat hij een visum heeft gekregen om nu voor het eerst ons te bezoeken voor 2 maanden.
[/spoiler]
Okeeee… dat maakt een heleboel duidelijk!
Ik heb nog wel meer vragen, maar dan ga ik teveel offtopic. Wat fijn dat hij 2 maandjes naar Nederland komt. Geniet ervan!!
Fiep, ik wens je veel plezier!
Ik ben dinsdagavond verrast door een leider van het KDV met een cadeautje voor moederdag van mijn kleine man. Zo gaaaaaaaaf dat ze daar thuis voor kwamen. Ben erg benieuwd wat daar nu in zit…