alleen camperen met 4 kinderen?

Ik ga ook alleen met de jongetjes.

Ik herken heel veel van je verhaal. Ik ben vorig jaar na een week huilend weggegaan van de camping omdat mijn vent dus precies zo reageert als de jouwe!! Dus dit jaar ga ik alleen met de jongens en hij met zijn dochters. En misschien ga ik nog paar daagjes langs maar echt niet te lang!

wat de brainstorm opleverde:

binnenkort gaat de kids 2 nachtjes logeren bij opa en oma, en hub en ik gaan dan naar Ameland, nog niet kamperen, vinden we nog iets te vroeg in het seizoen… het wordt een hotelletje :inlove: :inlove:



daarna zien we wel weer…



gr L

cell, heb niet het hele topic doorgelezen, maar weet wel een hele leuke camping voor je: de flierefluiter in raalte. Is 20 minuten rijden en er is echt ontzettend veel te doen voor de kids; erg grote speeltuin, kinderboerderij, springkussens, trampolines en skelters. Google maar ff :wink: :thumbup:

Ik ken de Flierefluiter, maar vind dat dus helaas helemaal niks :shifty:



Dat is voor mij gewoon camperen in de polder…



Ik wil gewoon graag midden in het bos camperen… hoe meer bos en groen hoe beter… :shifty:



Kinderen zijn er geweest met schoolreis en nee… mijn ding is het niet.



We gaan lekker naar Kootwijk en verder zien we wel. Ik heb er wel zin in elk geval :dance:

ah, okee, tis idd niet een campingcamping…maar dacht dat voldoende afleiding voor de kids handig voor je zou zijn, vandaar. Maar snap het ook wel hoor, lekker in de natuur zijn is ook veel echter kamperen :thumbup:

Ja hoor, ik ga ook. :dance: Ik heb vandaag een weekje camping geboekt bij RCN Zeewolde in Zeewolde. :dance:



Het is tussen de 20 en 30 minuten rijden van ons huis vandaan, en we zijn er vandaag nog geweest om te kijken waar we staan. We staan redelijk dicht bij het centrum van de camping met het zwembad, restaurant en animatie bijeen. Als we het veld aflopen en een dijkje overlopen staat we op een strandje met vrij rustig water, vrij ondiep, dus ook heerlijk voor onze kleine meid. We gaan in de 2de week van de meivakantie, dus er is ook genoeg animatie die week, erg fijn voor deze mama die ook kan uitrusten :wink:



Ik had koekjes mee en wat drinken en we zijn op onze jassen gaan zitten op het strand en hebben nu al genoten. Thijmen zei nog; mama, het voelt nu al als vakantie :inlove: Goed gemikt dus 8)





De hele week kost ons maar 35 euro; mijn vader is lid van de KCK(een kampeer-magazine) en kon mij lid maken voor 1 jaar voor 35 euro en zou dan een kampeercheque voor een week bij een RCN-camping krijgen. Ik heb dus die 35 euro betaald en daar staan we lekker de hele week voor op de camping :mrgreen: Gelukkig hadden ze nog een plekje vrij op een huisdiervrij veldje, dus daar moeten we nog even een oplossing voor zoeken, maar dat komt ook goed.



Ik ben blij!! :dance:

even omhooghalen.



Ik heb dus echt geboekt en van 1 tot 5 augustus gaan wij naar Appelscha.

R. werkt in Groningen en voor hem is dat goed te doen om evt wel een beetje mee te camperen.

We hebben hem niet meegeboekt, mocht hij willen slapen kan hij apart voor zichzelf afrekenen… whahahaha.



RCN de roggenberg, op een veld met speeltuin en washok nabij, super kindvriendelijk, met familiedouche, fossielen zoeken en animatie team en er zit een openlucht zwembad waar ik wel aan de rand durf te gaan zitten en die 3 al lopende kids durf te laten poedelen.



Dus toch niet naar kootwijk… maar richting t noorden.



Ik ga het echt echt gewoon doen :mrgreen:

Wat stoer van je, en appelscha is zo mooi. Veel plezier

en mocht het nou heel bagger worden qua weer kom je maar een dagje bivakeren hoor :lol: .



Ga zo wel even zoeken naar die camping… zoek nog iets namelijk (en dan het liefst ook beetje in de buurt van Groningen aangezien daar gewerkt wordt door manlief).

Misschien ga ik namelijk samen met de buuf en haar 5 kids nog een paar daagjes kamperen in de eerste weken van de vakantie.

Lekker met 9 kids … ze zien ons aankomen (en misschien nog wel liever weer gaan aan het eind 8) ).

Nou, hier keken ze niet op van mijn "goedemiddag, ik zou graag horen of u tussen 1 en 5 augustus nog een plekje heeft op uw camping voor een moeder alleen met 4 kinderen…



No problem. Die hebben ze er wel meer, een tent kon er wel tussen en ze hebben gewoon leuke veldjes.

Ze heeft meteen een veldje gezocht met een speeltuin op het veld zelf en de wasgelegenheid niet te ver weg (ik heb wel een toiletemmer hoor, dus maak me niet zo druk om afstand) en er is zoveel te doen voor kinderen (heb ook de online plattegrond met 360 graden beeld) dat ik ze ws amper terug krijg naar de tent :mrgreen:

supercell!



goed van je dat je het gewoon gedaan hebt. ik denk dat de kinderen zich prima gaan vermaken, ik duim iig voor mooi weer!

Heerlijk joh, jullie gaan vast genieten!