Kwam toevallig vandaag in de Aldi en zag dat ze daar ook pampers verkopen, en heb het pak een beetje open gescheurd :oops: en zagen er wel dun en zacht uit.
Nu vind ik het zonde om zo’n pak te gaan kopen en als ze niet zitten kan ik ze weggooien.
Nu ben ik benieuwd naar jullie mening…
zelf de luiers van de aldi nog nooit gehad wel die van de lidl en die bevallen mij goed we hebben nu nog wat huggies staan van de aanbieding vorige week en als die op zijn en niks in de aanbieding is ga ik voor de lidl weer dun, flexibel en hier goed geen doorlekken of zo.
die luiers zijn 7,50 pp en in maat 3 zag ik dat er iets van 60 of zo in zitten
Hier bevallen die van de aldi goed hoor, minder lekkage mee als de pampers
Hier bevalt ALDI niet… omdat Roy het niet prettig vind.
Wij gebruiken gewooon kruidvat.
:think: Is roy je kindje? Of de papa?
Ze zijn trouwens recent iets veranderd, rekken nu wat meer mee zeg maar.
@Amaya wrote:
:think: Is roy je kindje? Of de papa?
:lol:
Roy vind ze niet fijn genoeg voor Riley… ik vind ze wel ok, maar Roy niet die blijft bij kruidvat.
Voor Y.eline heb ik ook een hele tijd Aldi luiers gehad, ze bevielen erg goed :thumbup:
Is er iemand die toevallig maat 4 heeft van de Aldi, en van de lidl en er een stuk of 2 a 3 wil opsturen natuurlijk betaal ik daarvoor dan kan ik is kijken of ik ze fijn vind, voordat ik een heel pak koop.
Ik heb 4+ liggen, als je belang hebt pb me maar!
Ik vind de luiers van de ALdi en Lidl ook super hoor.
Heeft het dunne van de pampers maar ze stinken niet zo snel naar urine.
De pampers vind ik altijd zo snel stinken :sick:
Met als gevolg dat ik heel snel verschoon vanwege de lucht.
Kruidvat heb ik hier wel geprobeerd maar beide jongens krijgen er rode billen van.
Ik had voor mijn dochter ook altijd Aldi of Lidl luiers. Die bevielen mij stukken beter dan welk ander merk ook!
Voor de dames die er tegen opzien om met die grote dozen te sjouwen heeft één van onze sponsoren tegenwoordig een Luierservice in het leven geroepen.
Zie deze website!
Met luiers van Bébécash
@Sweet-Love wrote:
@Amaya wrote::think: Is roy je kindje? Of de papa?
:lol:
Roy vind ze niet fijn genoeg voor Riley… ik vind ze wel ok, maar Roy niet die blijft bij kruidvat.
:o Je zegt dat ze niet bevallen maar dan zijn ze opeens niet fijn genoeg… eh… ja… :think:
Hier wel Aldi, en voor 's nachts Pampers omdat die toch heel wat uurtjes mee moeten 's nachts. Nou verschoon ik die van de Aldi ook niet vaker overdag dus ik vind ze prima en een heel stuk goedkoper dan Pampers!
@ruud wrote:
Voor de dames die er tegen opzien om met die grote dozen te sjouwen heeft één van onze sponsoren tegenwoordig een Luierservice in het leven geroepen.
Zie deze website!
Met luiers van Bébécash
geweldige luiers gebruik ze al een tijdje via mijn zorgverzekeraar en lorenzo heeft geen last meer van luier uitslag. wat hij met heeeeeel veel andere luiers wel had.
Gebruiken Aldi en Lidl en zijn over beide tevreden. Normaal hebben we altijd Kruidvat en dat beviel ook goed, maar die anderen zijn goedkoper :mrgreen:
ik vind die van de c1000 het fijnste, zijn er geloof ik 74 voor 10.99 dus volgens mij per luier goedkoper dan de aldi
Wij vinden de aldi-luiers TOP :thumbup:
Heb hier nog een half pak lidl staan maat 4; deze bevielen niet!
Gebruik nu vast de Aldi luiers.
Wil er van beide wel opsturen moet je maar even pben
Wij gebruiken ook de luiers van de Aldi en ook wel eens van de Lidl en zijn over beide heel tevreden :thumbup:
Jasmijn kreeg uitslag van de Aldi luiers, wij gebruiken ook die van de C1000 :thumbup: