mmmm ben ik dan de enige die Aldi luiers niets vindt :think:
Hier lekte ze juist wel snel door, kreeg mijn zoon er uitslag en schuur plekken van en de pas vorm vondt ik niets.
Ik heb heel wat merken geprobeerd maar ik blijf gewoon bij mijn vertrouwde pampers :thumbup:
@dragon wrote:
Hier lekte ze juist wel snel door, kreeg mijn zoon er uitslag en schuur plekken van en de pas vorm vondt ik niets.
Ik heb heel wat merken geprobeerd maar ik blijf gewoon bij mijn vertrouwde pampers :thumbup:
Mijn dochter kreeg er ook uitslag en schuurplekjes van…dus je bent niet de enige
Ben inmiddels fan van de Aldi luiers
Amélie heeft ontzettend snel luier uitslag, en met de Aldi en Kruitvat luiers heeft ze het een stuk minder snel!
Nu is de kruitvat een stukje verder weg dan de aldi, en de aldi toch een paar centen goedkoper, dus dan is de keus snel gemaakt voor mij.
@dragon wrote:
Hoe lang is het geleden dat je ze hebt geprobeerd? Want ik vond dit dus eerst ook maar ze hebben ze verbeterd ofzo want ze zijn nu veel beter!
@Fryskefaam wrote:
@dragon wrote:mmmm ben ik dan de enige die Aldi luiers niets vindt :think:
Hoe lang is het geleden dat je ze hebt geprobeerd? Want ik vond dit dus eerst ook maar ze hebben ze verbeterd ofzo want ze zijn nu veel beter!
hihi grapig, want nadat ze pas "verbeterd "zijn koop ik ze dus niet meer omdat ik ze NU niet fijn meer vind, meer lekkage.
pampers zijn heel dun en inderdaad stinken sneller.
etos en kruidvat c1000 is ook wel goed, huggies ook :thumbup:
gr mel
Voor Elise heb ik vanaf begin pampers gebruikt ( zaten goed, lekten niet door) en af en toe heb ik Lidl luiers gebruikt, ook deze zaten goed en waren prijstechnisch gezien een stuk fijner ( alhoewel pampers met een 3/2 actie ook niet erg duur zijn hoor…)
Voor beebje gaan we nu ook weer voor pampers ( new baby ) en als hij eenmaal in nr. 3 zit zullen we ook wel weer een pak LIDL luiers proberen… en dan gaan afwisselen. Maar pampers new baby zijn heerlijk icm borstvoeding, dus voorlopig maar de new baby ( we hebben al een pak nr. 1 staan en een pak nr. 2 en flink wat proefmonstertjes en dan zien we daarna wel of we de 3 nog nodig hebben in new baby…
succes met je keuze!
groetjes, Louise
Ik ga ook maar aldi proberen. Heel vaak denk ik dat Ivan gepoept heeft en dan heeft hij een plas luier :sick: En ook hij is soms nat s ochtends
@ruud wrote:
Voor de dames die er tegen opzien om met die grote dozen te sjouwen heeft één van onze sponsoren tegenwoordig een Luierservice in het leven geroepen.
Zie deze website!
Met luiers van Bébécash
Hmmm, kan ik ook een proefpakketje krijgen… Om nou direct zo’n grote hoeveelheid te bestellen
Kruidvat bevalt prima!!! Die van de AH zijn echt niet fijn.
Volgens mij niet, ik heb hun ook al een mail gestuurd, maar niets terug gekregen.
Niet handig.
Het idee is goed, maar ik wil ze wel eerst uitproberen… niet dan…
ja indd, want om nou met 150 luiers te blijven zitten heb ik ook geen zin in.
ze zijn 18 cent per luier in maat 3!!! Dat noem ik niet goedkoop… Ik koop ze nooit voor meer dan 15 cent per stuk (ook niet voor pampers, dan maak ik gebruik van aanbiedingen en kortingsregelingen).
ik heb nav dit topic een pak luiers maat 3 gekocht bij de aldi (moest toch niewe) en ik moet zeggen, het heeft me positief verbaasd! Deze kwaliteit voor maar 13,2 cent per luier, niet slecht!! :thumbup:
ik heb van alles wat eens geprobeerd maar blijf toch liever bij pampers… ze lekker nooit door als ik mn meiden sochtends uit bed haal zijn ze nog droog… bij andere luiers heb ik dat wel gehad en ook kregen ze luieruitslag… ik zweer dus bij pampers… :inlove:
@liesanne wrote:
Niet handig.
Het idee is goed, maar ik wil ze wel eerst uitproberen… niet dan…
Ik heb trouwens een proefluier gekregen 1tje, gierig gedoe maar oke.
Vind ze ook helemaal niet fijn, ze zijn op zich wel dun maar zijn zeker NIET zacht.
Ik heb voor Stijn geregeld de luiers van de aldi, en ze bevallen goed. Van kruidvat en pampers krijgt hij enorme uitslag en van deze niet. Die van de etos en huggies gaan ook goed.