Hebben jullie al kruidnootjes of ander Sinterklaas snoep gekocht.
Of kopen jullie dit nog niet.
Ik zelf koop pas kruidnootjes als de beste man bij ons in het land is.
ja hoor, gevuld speculaas :drool: :drool:
en ze waren heeerlijk :mrgreen:
ja hoor al 2 zakken op hierzo
:oops: kruidnootjes kan ik dus echt niet laten liggen…
en ook chocoladekruidnootjes niet :drool:
nee nog niet gekocht… en koop het voorlopig ook niet…
ikke wel :drool: Heb al 2 zakken chocolade kruidnoten gehaald en ook gevuld speculaas gaat er hier wel in. Waarom wachten tot Sint in het land is?
Ik vind zelf dat kruidnootjes bij Sinterklaas horen (zal ook wel jeugdsentiment zijn), dus ik koop ze pas als de Sint in het land.
Ik ben ook niet zo´n zoetekauw, dus ik kan makkelijk chocola en speculaas laten liggen.
Hier had Yara ze avnmorgen in haar winkelwagentje liggen toen we bij de kassa kwamen. :lol: :lol: :lol:
mn moeder kwam gister met een zak aan, maar zelf koop ik ze pas als de sint er is!!
koop niet eerder kruidnootjes als onze goedheiligman in het land is
Hier wel gevuld speculaas maar veder nog niets
Oh ja hoor, kan je niet eens meer vertellen hoeveel zakken kruidnoten er al op zijn. En sinds gisteren ook de chocolollies van sinterklaas gehaald. Kids vinden ze heerlijk!! :mrgreen:
Jep, hier ook al een zak in tha house!
Vorige week heb ik al een hele zak chocolade kruidnoten op en voor vanavond heb ik lekker gevulde speculaas in huis :drool:
nee, hier worden ze in de winkel nog genegeerd tot sinterklaas in het land is. moet eerlijk bekennen dat ze ook nooit op gaan bij ons.
Ik maak ze zelf maar ook pas als de Sint in het land is!
Gevuld speculaas net zo
Ik koop zelf nog geen kruidnoten maar oma had een zak aan de kinderen gegeven (en ja, ik heb er toen dus ook maar een paar op :oops: )
Ohhh ja ben zwaar verslaafd aan de chocoladekruidnoten van het Kr***vat dus die gaan gelijk mee naar huis als ze er weer zijn :mrgreen:
Nee,
Hier nog niets in huis gehaald, en dat gaat er zeker ook nog niet komen.
Pas als onze vriend in het land is komen er hier ook kruidnootjes en dergelijke :mrgreen: