Al kruidnootjes gekocht

@Puma wrote:

Ohhh ja ben zwaar verslaafd aan de chocoladekruidnoten van het Kr***vat dus die gaan gelijk mee naar huis als ze er weer zijn :mrgreen:

Ikke ook!! :drool: :drool:

Ja hoor een amandelstaaf en een zak met grote brokken pepernoten!!!

eerste zak is al leeg :oops:

en taai taai net gekocht.

hmmmmmmmm

in principe pas in november ofzo…maar vorige week was ik ongesteld en toen heb ik in mijn eentje een hele plak gevulde speculaas verorberd

(en hij was heeeeeerlijk)

Ik probeer het uit zelfbehoud echt nog een poosje uit te stellen om sinterklaaslekkernijen te kopen. Maar als ik al aan echte pepernoten denk, loopt het water me spontaan in de mond :drool: :oops:

Hier ook al een zak liggen…,

Jill wilt ze graag ook zelf maken, maar daar wachten we nog wel mee

tot hij in het land is…

Ik heb twee zakken kruidnootjes gekocht omdat ik het wel handige koekjes voor Lasse vind - krijgt ie een bakje met een aantla van die dingen. van mij mogen ze het hele jaar door verkocht worden - die maanden dat ze er niet zijn maken ondertussen niet echt meer uit geloof ik.

Maar ok ik stond ook verbaasd toen ik ze weken geleden al zag en voor het laatst in maart gekocht ofzo in de uitverkoop.

Heb laatst mijn 4e zak kruidnoten verslonden :drool:

Chocolade kruid nootjes al 2 zakken gekocht :oops:

Thomas heeft al de hele hema bij elkaar gegilt omdat hij een zak met pepernoten wou want daar stonden zwartepieten op met een bulldozer.

Maar nee, ik koop ze nog niet voordat Sinterklaas in het land is (ok misschien koop ik ze al wel zodat ik niet de kans loop dat ze er dan niet meer zijn :oops: ).

en nu nog een ander vraagje… wanneer is die beste man weer in het land eigelijk?!

Op zaterdag 15 november 2008 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. Rond 12.30 uur meert Pakjesboot 12 af in Almere.

Net weer een zak meegenomen met boodschappen doen. :drool:

Ik vind het zelf leuker om te wachten tot vlak voor 5 december, maar aangezien manlief hier de boodschappen doet, heb ik dat niet altijd in de hand. Dus de 2e zak kruidnootjes is hier binnen. En tja, dan ben ik de beroerdste niet om er ook een paar te eten!

Had vrijdag eters en we hebben er een BBQ van gemaakt! Was zo’n lekker weer :mrgreen:

Na het toetje had ik koffie/thee met (chocolade)pepernoten :drool:

@Marite wrote:

Thomas heeft al de hele hema bij elkaar gegilt omdat hij een zak met pepernoten wou want daar stonden zwartepieten op met een bulldozer.

Maar nee, ik koop ze nog niet voordat Sinterklaas in het land is (ok misschien koop ik ze al wel zodat ik niet de kans loop dat ze er dan niet meer zijn :oops: ).

ER niet meer zijn?? Ik heb ze maanden later nog in de uitverkoop gekocht dus er niet meer zijn zal niet zo snel gebeuren lijkt mij.

Of heb je het over die chocolade dingen waar iedereen het hier over lijkt te hebben :shifty:

Hier komen ze niet het huis in voordat het 11 november is geweest. En tot die tijd weiger ik ze te eten. Ik ben een echte pepernotenboycotter!

Heb vorig jaar zelfs AH een mail gestuurd dat ik het onzin vond dat ze half september al in de winkel liggen…

… en kreeg een nette mail terug dat ‘klanten er nu eenmaal om vragen’ en dat men biedt wat er gevraagd wordt.

Het zal wel bij onze vluchtige ‘nu’ consumeren maatschappij horen… maar ik doe er dus mooi niet aan mee!

Ik kan wel heel principieel nu vanalles gaan roepen, en heus; ik vind het belachelijk dat alle schappen vol liggen met Sint-zooi

Maar heb gisteravond wel een hele zak kruidnootjes leeg zitten eten :oops:

Hier al kruidnootjes op hoor! En gevulde speculaas en taai-taai. :lol: :drool: