al een poos gestopt en gisteren

kwam er onder de douche opeens kleverige witte melk uit de tepels…Iemand hiermee bekent?

Ja, hier hetzelfde gehad, ongeveer een jaar na het stoppen met de BV (was toen fulltime kolven)

Het komt vaker voor, het kan spontaan zijn, maar kan ook komen door een zwangerschap en de huisarts wilde direct weten of het uit 1 of uit beide borsten kwam (wanneer 't slechts uit 1 borst komt kan er sprake zijn van borstkanker, hoeft niet!)

Ik heb toen een bloedonderzoek gehad, en daar kwam niets bijzonders uit.

Hoi,

Ik ben al meer dan een jaar gestopt en er komt nog steeds borstvoeding uit mijn borsten. Niet heel veel. Wel veel last van mijn borsten.

Er is een echo van mijn borsten gemaakt en daarop zagen ze melkkanaaltjes. Mijn borsten snappen niet dat er geen kindjemeer drinkt haha en de pijn is stuwingspijn.

Het kan dus nog best lang, maar gaat meestal vanzelf over. Bij mijn eerste zoontje is het na een maand of twee gestopt.

Liefs Suzanne

Ik zou het toch even melden bij je huisarts. Misschien wil die je toch even zien dan.

komt uit beide borsten, voor zekerheid dinsdag maar ff bellen!

nou Cariska, het zal wel niks zijn, behalve misschien een zwangerchap waar je op hoopt! :wink: Succes dinsdag

Beebie, eigenlijk denk ik ook dat het niets is! En ga nu dinsdag shoppen met mams, dus naar ha gaan wordt het niet .

Eind die week is nod dus wellicht… :pray: :lol:

Whieeee, dat zou gaaf zijn! Maar nog maar even afwachten voordat we té enthousiast worden :wink: . Shopze dinsdag!

@Beebie wrote:

Whieeee, dat zou gaaf zijn! Maar nog maar even afwachten voordat we té enthousiast worden :wink: . Shopze dinsdag!

:mrgreen: Shoppen komt vast goed!!!

Oooh, ik wist niet dat je zwanger probeert te raken…dat verklaart misschien een hoop :smiley:

haha laten we het hopen!! (zie ticker!!)

Dat er nog een druppel uit de borsten komt soms is heel erg normaal.

De mens is ook het enige zoogdier dat kan relacteren… m.a.w; heb je ooit een kindje aan de borst gehad dan kan je als je weer regelmatig gaat aanleggen en/of kolven de productie weer op gang krijgen.

Vaak is het onder invloed van hormonen dat je ineens weer een druppel ziet.

grtz,

maar het is wel meer dan een druppel, is dat mijn kolf hier niet is maar volgens mij kan ik het er zelf wel uitkolven…

Miss dat we over een paar dagen meer weten??

grtz

Het zou kunnen zijn dat je zwanger bent of aan je cyclus ligt.

Maar als het nou blijft zou ik toch even naar de huisarts gaan.

Helemaal omdat je zegt dat er al een tijd niks kwam.

@joseetje wrote:

Het zou kunnen zijn dat je zwanger bent of aan je cyclus ligt.

Maar als het nou blijft zou ik toch even naar de huisarts gaan.

Helemaal omdat je zegt dat er al een tijd niks kwam.

Zwanger lijkt me sterk aangezien de melkproductie dan altijd minder wordt oiv hormonen.

grt

:dance: :dance: :dance: wauw! Zie een heeeeele mooie 2e banner :inlove:

gefeliciteerd meis :-*

Inderdaad, je bent gewoon zwanger!!

Dat is natuurlijk de mooiste verklaring voor dit :smiley:

Gefeliciteerd! :inlove:

Liefs Suzanne

@chella wrote:

Zwanger lijkt me sterk aangezien de melkproductie dan altijd minder wordt oiv hormonen.

grt

:think: toen ik ditzelfde een jaar na de bevalling had (en 10 maanden na het stoppen met de BV) was de eerste vraag van de huisarts: is het uit 1 of uit beide borsten (om borstkanker ‘uit te kunnen sluiten’) en de 2e vraag was: kan 't dan zijn dat je zwanger bent? Ondanks mijn ‘nee’ werd er toch een zwangerschapstest (via bloedonderzoek, wat ze toch deden) uitgevoerd.

Op 't moment dat je nog BV geeft, en je raakt zwanger, komt 't wel voor toch, dat de productie minder wordt?

Antwoord op je vraag beantwoord zie ik :smiley: Super! Van harte gefeliciteerd!