al een poos gestopt en gisteren

Ff ego, heb w.s. een miskraam. Op het werk bij afvegen wat licht bloed en 2 stolsels, daarna wat bruin spul nu beetje bloed…

Oh meid, wat erg :hug: .

Heb je inmiddels al duidelijkheid?

nee, op wat bruin verlies en rood slijm bij afvegen na blijft een echte bloeding uit, wie weet vanacht of morgen…

Of misschien zit het gewoon goed.

Beetje bloedverlies hoeft geen teken te zijn dat het mis gaat.

Sterkte, ik duim voor je…

nee het gaat fout, buikpijn is begonnen. Moet om 7 uur beginnen op het werk, hoop dat ik kan functioneren.

Tl is ziek 39.1 kan er ook nog wel bij :cry:

Ogos meid :hug:

Vind je het niet prettiger om dan thuis te blijven?

:frowning:

Sterkte joh…

@Roos wrote:

mijn collega zegt vaak, wordt het niet tijd voor nr 2? Ook vandaag, hebben nieuwe cliënt en is dus heel erg druk op de groep. Ze zij, is dus nu een goed moment om zwanger te worden! Waarop ik zei, helaas, heb gisteren een miskraam gehad. En moest meteen weer huilen.

Ze voelde zich wel lullig maar ja … kom ze ook niet weten.

Ik kan wel thuis gaan zitten maar schiet daar niets mee op, en heb op mijn werk een beetje afleiding!

Hoe gaat het met je? Lukt het werken en zorgen een beetje ondanks het verdriet?

grtz en knuffel

Hier gaat het goed, kan ik dat nu al zeggen? Tuurlijk zijn we nog verdrietig, maar heb het een plekje kunnen geven. Al moet ik er nog wel vaak aan denken. Heb bijna geen buikpijn gehad, dat is dus ook wel fijn. vloeien is bijna over

t kan zelfs zo zijn dat je na vier jaar nog melk uit borsten komt, zo was hier t geval… toen huisarts gebeld en die vertelde dat dat heel normaal is

@Cariska wrote:

@Roos wrote:

mijn collega zegt vaak, wordt het niet tijd voor nr 2? Ook vandaag, hebben nieuwe cliënt en is dus heel erg druk op de groep. Ze zij, is dus nu een goed moment om zwanger te worden! Waarop ik zei, helaas, heb gisteren een miskraam gehad. En moest meteen weer huilen.

Ze voelde zich wel lullig maar ja … kom ze ook niet weten.

Ik kan wel thuis gaan zitten maar schiet daar niets mee op, en heb op mijn werk een beetje afleiding!

Cariska, sterkte :hug: ! Vervelend nieuws…