Je ziet er goed uit in die soepjurk :thumbup: ’
Het wordt echt tijd dat je gaat werpen …
oohhhhh Fiep, váls ben je … :mrgreen:
@hazze wrote:
oohhhhh Fiep, gevát ben je … :mrgreen:
:mrgreen:
hey faizaa, het is al 12.44 en nog geen bericht van jou…SPANNEND!!!
Mocht het weer een gewone dag worden, dan heel veel succes met je geduld in bedwang houden en met het dragen van die mooie buik. :-*
:naughty: :mrgreen:
nee, nog geen bericht van Faizaa, maar ook nog niet van Sas… :shifty:
Hahahhaa… aambeientaart… :mrgreen: Lena3 noemde me al honeybum…
Tijd dat ik weer mijn eigen kont terug krijg…
LK… hoe was je nacht… onrustig met een ziek kindje?
Fiep… melig? hoezo melig… 8) heb je de onderwerpen al gezien waar we het over gehad hebben… hoe is dat bij jou? al eens je eigen huisdier opgegeten?
Vanmorgen weer boren jah maar gelukkig niet die sloopboor… das echt een geluid pfff dan wil je iemand met een tennisracket slaan :oops:
Hier al sinds 12 uur 4 harde buiken… :think: Misschien gaat er vanavond toch iets gebeuren…
@victoria wrote:
Je ziet er goed uit in die soepjurk :thumbup: ’
Het wordt echt tijd dat je gaat werpen …![]()
Hahha… zo lekker die soepjurk… :inlove:
Ja misschien vandaag…

Maar iig VOOR zaterdag

Vond al knudde dat Hazze een paar daagjes weg was, Lous blijft 2 weken!! … :mrgreen:
@Marlous wrote:
Die laatste foto van pagina 51 vind ik toch wel erg saxy hoor…
Wordt er helemaal opgewonden van…
Je hebt wel een prachtige buik…Mag ik ook kijken zonder soepjurk en masker??? :mrgreen:
Hahaha… ja geil he… die jurk… vooral die roze bloemen… en eronder nee marlous dat kan ik je niet aandoen… je zou me levend verslinden… :drool:
Ik denk het ook ja, ik heb af en toe wat lesbotrekjes…
Jaaaah, graag voor zaterdag…Het liefst vrijdag natuurlijk, maar de wekker gaat hier om 3 uur in de nacht, dus dan kan ik altijd nog even spieken…Maar later dan dat niet hoor…
4 harde buiken in 50 minuten…
Gaat goed…
Had ik ook…
Zal ik je verblijden met mijn bevallingsverhaal??
nou ok dan omdat je smeekt…
Zaterdagavond wilde ik om 11 uur naar bed…
Beneden was een luidrustig feestje en het was de eerste keer dat ik het zat was dat Micah er nog niet was (40w6d)…
Oh ik begin veel te romanachtig…moest een snel verhaal zijn he… 8)
Goed!!!
Lag op bed, kramp…Ik naar mark die film zat te kijken…Gemopperd dat ik met bijna 41 weken geen zin had in VOORweeen…
Feestje ging mij irriteren…
12 uur, weer kramp…4 keer in een uur
1 uur, Mark gevraagd of hij naar beneden wilde om te vragen of ze wat rustiger konden doen (marokkanen weer he, die moeten altijd zo luid zingen en feesten)… 8)
Mark net aangekleed…Ehm schat, bel in plaats daarvan de vk maar, gaat niet goed…(gewoon aan het bevallen dus he, maar goed, vertaling: gaat niet goed)…
Vk kwam om half 2…Ik ondertussen elke 3 min weeen…
5 cm ontsluiting, ik was helemaal ontdaan…4 cm pas :snooty:
Vk keek mij aan of ik gek was…
Maar goed, ze ging niet meer weg zei ze…Ze ging wel slapen op de bank :shock:
Ehm, ok…
3 uur (ofzo), toucheren, hoe gaat het meid: nou GEWELDIG…Heb elke 2 minuten weeen van een minuut en geen tijd om adem te happen, maar het gaat prima…
5 cm ontsluiting…Half uur bij mij gezeten, gerommeld, goh zullen we je vliezen breken, eh ja ok…
Huppa naald er in, slaapkamer klets…Auw!!!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ondertussen is zij van alles aan het pakken uit het kraampakket…
En ik dacht, hallo, ik moet nog wel even met mijn 5cm…(mateo duurde 13 uur)
Rond 4 uur (ofzo)
Ja dame je mag persen…
OK…10 minuten geperst…Ja het hoofdje…He dat stuk ken ik…
Hoofdje geboren…
Ik helemaal blij…
Je mag doorpersen!!!
Doorpersen???Ik ben toch klaar…
He, dat stuk ken ik niet (Mateo met de tang gehaald)
Door geperst en daar was hij…3,5 uur nadat de weeen waren begonnen…
Pfiew…
en nu JIJ!!! :dance: :dance: :dance:
:lol:
goed verhaal Lous :mrgreen:
Wil je mijne ook?
8)
Kramp oké
Water oké
slaapspullen inpakken,Renzo de deur uitwerken
douche (kortste douchesessie ever 8) )
Auw dit lijkt wee…
uit de douche…o ik moet poepen…denk ik…
op bed…joh ik voel een hoofdje :eh:
en bah bah bah dat hoofdje drukt nog een drolletje eruit :sick:
Stef gaat bellen…wat moet ik doen?
Puft perswee weg…
Stef pakt hoofdje aan…
Sas perst en pakt baby aan
:inlove:
Oké klaar!!!
Nou jij Faiz…enuh pagina 50 is allang om!! :snooty:
Ps.
Waarom ga je volgende keer dan niet gewoon met je aambei op een schaal baklava zitten??!HONEYBUM!?
Whahahhahhahahahhahahahahahahahha
Eh… Faizaa, wil je ons niet achterlaten met zo’n mededeling??? Heb je nog harde buiken gehad? of een kind ofzo?
Mooie verhalen Marlous en LK. Ik had tussen de weeën door nog tijd om het bed op klossen te zetten :mrgreen: .
Faizaa, ik denk dat je op moet passen met Marlous. Ze heeft namelijk niet alleen lesbo, maar ook kannibalistische trekjes. Ze verslindt je echt… Wij houden allemaal onze kids van haar weg omdat ze zo eng is.
Marlous is een wangenbijter!!! :mrgreen:
Lena GEFELICITEERD!!! :dance:
Nah…Wat is dit nu…Ik word hier een beetje besmeurd…
Vind ik niet leuk…
Niets aan zo’n vriendin als Lena… :snooty:
Nou zal ik dan ook maar mijn bevallingsverhaal uit de doeken doen?
Ja?
Zeker weten?
Okee dan.
we zijn aan het verbouwen en ik heb nog 1 week voor de uitgerekende datum. Ik zie er ondertussen uit als een skippybal op voeten maar heb nog goede zin. de klussers zijn de badkamer aan het afmaken en willen morgen verder. Ik zeg: Nee, ik wil graag dat het vanavond af is. De jongens vinden dat niet zo’n goed idee maar 1 blik op mij en ze klussen braaf verder (jep ook ik was een hormonster :twisted: )
om 21.00 was alles klaar en zaten we lekker in de tuin. daarna naar bed. om 1.00 werd ik wakker door een knappend geluid. ik schuif als een gek mijn bed uit. FLATSJJJJ daar braken mijn vliezen. lang leve het laminaat. En gelijk al om de vijf minuten weeen. om 1.30 weeen om de drie minuten en het gaat hard.
om 2.00 uur zijn we in het ziekenhuis. En wat blijkt binnen een uur 5 cm ontsluiting. Dat schiet dus al lekker op. ik ga daar lekker onder de douche want ik heb rugweeen en gewone weeen tegelijk. Na het douche ga ik op de baarkruk. ik kan daar goed de weeen opvangen om 3.00 heb ik het gevoel dsat ik moet p**pen maar dat hoeft niet een half uurtje later zijn het de echte persweeen maar dat kan nog niet. om 4.30 mag ik beginnen met persen op de baarkruk dat gaat goed maar ik moethet afmaken op het bed. de hartslag van baby daalt lsangzaam. om 4.45 lig ik op het bed en nog geen vijf minuten later is ze er dan:
Claire Joy Sophie 3100 gram en 47 cm.
niet slecht voor een eerste een bevalling binnen 4 uur :mrgreen:
Om 8.00 zijn we weer thuis waar we deur opendoen voor de stomverbaasde klussers. Ze zijn die dag maar niet wezen klussen :mrgreen: 8)
Harde buiken maar zet niet echt door…
ik heb wel genoten van jullie bevallings verhaal… :mrgreen:
Marlous is gewoon wild geworden van al die verhalen over huisdieren opeten :mrgreen: tja en als je mij dan ziet, sexy wild thing in jurk ja dan kan ik me voorstellen dat je spontaan lesbisch wordt… 8)
Lena… ZWANGER… wat leuk… wist niet dat jullie voor een tweede gingen… :dance:
Mijn ouders komen vanavond en mijn moeder heeft toevallig hetzelfde gerecht klaargemaakt als de avond van de bevalling van Sanae… ben benieuwd… :mrgreen:
Faiza,
nope niet zo best geslapen met een zieke claire. Nu gaat het wel weer.
vind ik zo zielig van die traanoogjes :?
He lena gefelicteerd!!!
Ik ben eigenlijk gewoon heel erg eng…
Had bijna Lara gepakt een paar maanden terug, maar Lena was te snel :shifty:
Faiz, ik kan melden dat het best meevalt met Marlous hoor, tenminste… mss vond ze Yvan niet zo lekker eruit zien… hmmm… :mrgreen:
oja, wangenbijter is ze wel! maar dat geeft ze ook altijd openlijk toe! :lol: :inlove:
maarre… hoest met de harde buiken… nog meer gehad?
ik ben in het zkh bevallen, ingeleid om 10.00 uur gel. Om 15.00 gestript door de VK, toen 4 cm ontsluiting. Om 15.30 vliezen gebroken en ging het echt beginnen. Om 17.00 uur jankend onder de douche gestaan, om 18.00 alles uitgek*tst (en ik had alleen nog maar water gehad… :? ), om 18.30 6cm, om 19.00 het gevoel dat ik toch echt een beetje mee moest persen, om 19.30 volledige ontstluiting en mocht ik persen en al om 19.58 een prachtjongen op mijn buik! Ik vond het een fantastische ervaring, zou het zo weer doen, super!