agenda-tijd

Zag gisteren de agenda’s voor 2012 alweer in de winkels liggen.

Ik ben gek op agenda’s, dit jaar een familieplanner van kiwi geloof ik…

Voor welke agenda ga jij er waarom?

Zag moederagenda van daphne dekkers en zelfs een agenda met schoonmaakrooster, hierbij jan je afvinken wat je gedaan hebt…[/i]

Hmm. dat laatste zou bij mij alleen nog meer ongebruikte pagina’s in mijn agenda zijn

:shifty: :oops: :smiley:

Ik heb nu een heeeele mooie Paperblanks agenda, binnenin gewoon rustig en buitenkant is et uiterlijk van een antiek rood boek met gouden versiersels. Ze hebben van die serie ook mooie schrijfboekjes.

Dus als ze die weer hebben dan ga ik daarvoor. Gewoon vanwege de mooie buitenkant :wink:

We hadden altijd een familieagenda, gewoon een simpele van Bruna huismerk met voor ieder gezinslid een eigen vakje per dag. Het zou gewoon kunnen werken als manlief er ook eens in keek en schreef :shifty:

Aangezien we zo’n beetje alles Apple hebben hier in huis gaan we het vanaf dit jaar denk ik digitaal aanpakken via iCloud

Mark en ik hebben een online-agenda die ook gelinkt is aan onze smartphone.

Werkt perfect…

Ik heb altijd de Loesje familieweekkalender, en voor mezelf al jaren een succes agenda waar ik altijd de vulling bij de hema voor koop

wij hebben in de wc een familiekalender hangen.

Ruimte voor 5 (shoot nu te klein, maar ja voor 6 bestaan ze geloof ik niet eens en zo druk zijn de jongste 2 nou ook nog niet :lol: ) en vooraan zitten vakjes waar een pasfoto achter kan, helemaal leuk :thumbup: .

Wil sowieso weer een familiekalender en geen agenda. Die ligt me altijd teveel in de weg :shifty: .

Ruimte voor 5 (shoot nu te klein, maar ja voor 6 bestaan ze geloof ik niet eens en zo druk zijn de jongste 2 nou ook nog niet :lol: ) en vooraan zitten vakjes waar een pasfoto achter kan, helemaal leuk :thumbup: .

Wil sowieso weer een familiekalender en geen agenda. Die ligt me altijd teveel in de weg :shifty: .

Marije, goed dat je 2 x post, ik wilde hetzelfde schrijven, lief dat je dat even voor me deed :mrgreen: :wink:

Maar hetzelfde dus, familieplanner met 5 vakjes en een digitale agenda via google die overal beschikbaar is en waar je lekker ver vooruit al in kan.

Dus daar zet ik alles in wat voor iedereen en voor manlief belangrijk is. Dan kan hij op zijn werk ook kijken.

@Cell wrote:

Marije, goed dat je 2 x post, ik wilde hetzelfde schrijven, lief dat je dat even voor me deed :mrgreen: :wink:

graag gedaan hoor :lol: (heb maar echt 1x op OK gedrukt, maar blijkbaar wist Kok dat jij na mij langs zou komen).

Hier ook iederen zijn eigen agenda in Outlook en ik stuur J. gewoon een meeting request als hij ervan op de hoogte moet zijn. En andersom natuurlijk ook. Werk super. Wordt natuurlijk ook gesynched met de smarphone.

Als meot ik zeggen dat ik een papieren agenda ook wel wat vind hebben maar ik heb dat ding meestal niet bij, en dan weet J,. er nog niks van dus. Helaas papieren ding werkt neit voor mij.

Heb enkel een agenda, hele simpele uit de wibra waar ik inschrijf wat we eten. Kan ik toch nog in een agenda schrijven :slight_smile:

Groeten

Isle

@Mex wrote:

We hadden altijd een familieagenda, gewoon een simpele van Bruna huismerk met voor ieder gezinslid een eigen vakje per dag. Het zou gewoon kunnen werken als manlief er ook eens in keek en schreef :shifty:

Aangezien we zo’n beetje alles Apple hebben hier in huis gaan we het vanaf dit jaar denk ik digitaal aanpakken via iCloud

het is bijna najaar :wink: :dance:

hier ook alles digitaal. Ideaal. En als je 1 apparaat kwijtraakt; het is altijd gekoppeld, dus meerdere back-ups :thumbup:

@mamaMarije wrote:

In een boekhandel heb ik er één gezien met 6 vakjes. Weet zo niet het thema van de agenda maar ze zijn er wel!

Wij hebben nu 2 jaar de familie agenda gehad, maar ik koop hem nu niet meer voor komend jaar, want ik vind het een beetje overbodig. We begrijpen allebei wel welke afspraken voor wie zijn. Ook mijn werktijden staan erin, en we weten allebei ook wel dat die dus voor mij zijn, en niet voor hem ofzo. Dus ik ga weer voor een kleine agenda die altijd op tafel of de kast kan blijven liggen zodat we niet steeds dubbel plannen, zoals met deze agenda toch best wel eens is gebeurd (doordat mijn man alleen bij zijn naam kijkt, of ik alleen bij de mijne :wink: )

ik heb nu nog een agenda, zelfgemaakt in excel. maar zo’n online ding lijkt me wel wat… waar maak je die??

Cariska, heb je een smartphone?

ja een htc, alleen J niet en die moet het ook in kunnen zien…

Ik heb een heel simpele. Voorheen altijd bij Blokker gekocht en de nieuwe voor 2012 bij Action (was goedkoper dan Blokker :mrgreen: 0,85 tegen 1,=)

Met een ringbandje en een elastiek er om heen. Ik schrijf er alles in; voor ieder van ons een ander kleurtje (blauw, groen, zwart en rood; met zo’n kleurtjes pen)

Werkt voor mij prima! :thumbup: al jaaaaaren! :lol:

@Erna75 wrote:

@mamaMarije wrote:

In een boekhandel heb ik er één gezien met 6 vakjes. Weet zo niet het thema van de agenda maar ze zijn er wel!

Mocht je er nog eens langs komen… zou je dan eens willen kijken waar die van is?

Ik ben ws best saai hier. Een succes agenda die gevuld kan worden maar waar ik meestal de helft niet instop. En ik heb op de koelkast een magneet weekagenda daar komt het menu op te staan en de komende afspraken.

Werk echt te weinig met een agenda/kalender aan de andere kant ik mis hem nu nog niet. Komt vast wel tegen de tijd dat kindlief zwemles krijgt, naar school gaat ed. :wink:

@Rhiannon wrote:

Ik ben ws best saai hier. Een succes agenda die gevuld kan worden maar waar ik meestal de helft niet instop. En ik heb op de koelkast een magneet weekagenda daar komt het menu op te staan en de komende afspraken.

Werk echt te weinig met een agenda/kalender aan de andere kant ik mis hem nu nog niet. Komt vast wel tegen de tijd dat kindlief zwemles krijgt, naar school gaat ed. :wink:

hier idd mee begonnen toen er meer dan 1 kind ineens ‘dingen’ had.

Had ook altijd een (succes)agenda, maar die lag niet altijd in het zicht.

De oudste begint nu ook zelf dingen op te schrijven als hij heeft afgesproken of wil afspreken enzo… en op de wc komen we allemaal :lol: .