agenda-tijd

Ik gebruik de agenda van mijn werk ook voor privédingen…vind twee agenda’s veel te onoverzichtelijk (heb al genoeg moeite met één ;)). Grote agenda op A4-formaat, een week op twee pagina’s en (bij de doordeweekse dagen) met voor ieder half uur de tijd erin.

Wil thuis wel nog een soort overzichtsiets hebben (per maand of seizoen ofzo), met daarop alle belangrijke dingen als geplande uitstapjes, verjaardagen, enz. Eigenlijk ook een soort agenda dus, maar dan anders. :wink:

heb nu een agenda van colorique. ik houd wel van fleurige agenda’s.

let wel op dat er genoeg schrijfruimte is bij de dagen zodat ik alles kan opschrijven. niet dat het erg veel is maar soms heb je van die dagen :roll:

thuis hebben we kalender met een tweewekelijks overzicht, hier staat ook alles op. wij werken allebei met onregelmatige diensten en zo houden we overzicht.

Ik gebruik al jaren geen agenda meer, ik denk sinds ik kinderen heb. Ik heb altijd een Unicef-kalender in de keuken hangen. Daar red ik het nog prima mee. Ik heb niet het idee dat het nodig is om een kalender te hebben met voor ieder gezinslid aparte ruimte.

nu hebben we een google agenda, daarvoor een familiekalender voor 6 personen

Wij hebben ook de online agenda van Google, staat als app op m’n iPod en m’n vriend synchroniseert em met zijn mobiel.

We hebben al jaren geen gewone agenda meer.

De echte belangrijke dingen staat op de whitebord in de keuken maar dat is ook niet echt meer nodig want meestal zet ik een melding in de iPod bij het agendapunt (dag ervoor of uur ervoor gaat dan een alarm af).

Ik heb me vorig jaar beloofd dat ik mezelf elk jaar de Flow agenda cadeau mag doen! Dus…

Ben ik de enige die al jááren voor de Hema agenda gaat? Dit jaar een kleintje gehad met ringband, toch wel erg klein om papieren er tussen te doen, volgend jaar voor een wat grotere denk ik.

Ik heb nu een A5 ringband agenda van franciens katten. Vind m wel makkelijk. Was eigenlijk de bedoeling dat zo’n agenda de gezinsagenda zou worden, maar mn vriend kijkt er toch nooit in, dus het is gewoon mijn agenda, vind m wel makkelijk, werk en prive, alles staat erin. We hebben ook een google kalender, maar die gebruik ik dan toch weer minder.

Die met schoonmaakschema vind ik wel interessant eigenlijk, doe ik nog eens wat in huis :mrgreen:

Agenda…kalender… ummm… :shifty:

die met schoonmaakschema was gewoon een normale kalender en dan onderaan de pagina stonden alle ruimtes van het huis die je dan kon wegstrepen als je ze had gehad. Weet zo niet meer hoe die heet…

@Cariska wrote:

die met schoonmaakschema was gewoon een normale kalender en dan onderaan de pagina stonden alle ruimtes van het huis die je dan kon wegstrepen als je ze had gehad. Weet zo niet meer hoe die heet…

had hem ook al gevonden op google met ‘kalender met huishoudschema’ of zoiets… maar die heeft dan weer geen aparte vakjes per gezinslid.

@mamaMarije wrote:

@Cariska wrote:

had hem ook al gevonden op google met ‘kalender met huishoudschema’ of zoiets… maar die heeft dan weer geen aparte vakjes per gezinslid.

klopt

die dus

De Organizing-agenda 2012