agenda/kalender 2010

ja ja het is net oktober en de agenda’s voor volgend jaar liggen al weer een maand in de winkel.



en… kon het niet laten hoor :smiley: dus heb er ook al 1 aangeschaft.





een familieplanner voor thuis. vind ik een geweldige uitvinding.

nu moet ik wel zeggen dat op ons ‘plekje’ alleen een ‘staande’ kan en nu zijn ze dus ALLEMAAL liggend… dus maar een saaie zonder plaatjes gekocht.

mooi goedkoop.



moest ook wel want m’n agenda is van… PIP :smiley:

die vond ik zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk.

met goud vandaar de €15.95 :wink: :angel:





hebben jullie er al 1??

en zo ja. wat kopen jullie

zo’n goedkoop diggie van een paar euries.

elk jaar ee nieuwe vulling… (zat ik ook nog aan te denken want van Pip en Blond hadden ze ook errug leuke omslagen)

of elk jaar een nieuwe leuke met kleurtjes. Pip, Blond, Disney, Margriet, noem maar op :smiley:

Ja ik heb ook de agenda van Pip ! En de familyplanner van Lief! :inlove:

Die pip schoolagenda :wink: heb ik ook… :inlove: Ik heb wel de paddestoel eraf gehaald…

Ik heb de agenda van Lief! gekocht en een kalender van pluk van de petteflet en net als dit jaar ook de family survival planner



Dat is een kalender met stickers en tips erg leuk en handig.

We hebben een magnetisch white bord

vorige week gekocht als Familieplanner



Bij de Hema



Echt een idiaal ding…hangt aan de koelkast voor iedereen een fotolijstje

met eigen foto…

alle dagen staan erop en met veel magneetjes: school-speelzaal-feestje-auto



Vindt hem hellemaal op en top !!

en dat voor 10 euro :mrgreen:



Agenda nog niet gehaald…

dus zal eens ideetjes opdoen…

Ik heb vorige maand al de agenda van 2010 gekocht,

die van kimono. Zooo leuk!!



dit is onze planner !

Yup, die planner van hierboven voor de kiddies en ik doe al jaren met een Palm, zo’n digitale agenda. Ideaal.

@mamaelise wrote:





dit is onze planner !




he die hebben wij ook :mrgreen: erg makkelijk… Dave kan hem ook al gebruiken :thumbup:





heb nog geen agenda… meestal wel eentje van Disney …die van PIP vind ik ook ERG leuk… ben nog zoekend… heb de ware nog niet gevonden :lol:

Ik heb de google agende, eerste wat ik zie als ik mijn pc opstart… gaat oneindig lang mee :slight_smile: Ideaal



Helemaal makkelijk is dat tigo zijn school die ook gebruikt en ik die agenda in de mijne heb kunnen importeren.

wij hebben die van de hema ook, maar vind dat als je al 2 pasfoto’s gebruikt je helemaal niet meer de hele dag kunt plannen, dat past niet.



ik heb een agenda van de hema.





en wat is een familyplanner?

@mamaelise wrote:





dit is onze planner !




die hebben wij ook :thumbup: Agenda heb ik nog niet

@knollie1 wrote:

wij hebben die van de hema ook, maar vind dat als je al 2 pasfoto’s gebruikt je helemaal niet meer de hele dag kunt plannen, dat past niet.



ik heb een agenda van de hema.





en wat is een familyplanner?




en familyplanner is een kalender waar bij je elke dag rond de 5 kolommen hebt.

per persoon dus 1 kolom

hier staat papa voor aan dan ik en dan onze zoon :smiley:

4e kolom gebruik ik voor aparte dingen zoals containers die aan de weg moeten en de 5e kolom voor de verjaardagen en feestdagen.

vind het ideaal.

Hey, die PIP agenda heb ik ook net van de week gekocht, die gaat voor mama in de zak van Sinterklaas. :mrgreen:



Ik vind dat er dit jaar erg veel leuke agenda’s zijn hoor, die van Lief! en Blond vind ik ook geweldig.

En dan te bedenken dat ik vorig jaar echt geen een leuke kon vinden, dus toen heb ik uit nood maar een saaie goedkope gekocht…

Wij hebben gewoon zo’n weekkalender voor op de wc. :think:

Zelf heb ik een agenda van Bruna zelf.

Hij is best groot, maar zo kan ik gemakkelijk mijn papieren er in bewaren. Ben namelijk zorgassistente, dus moet wel wat ruimte voor schrijven hebben :mrgreen:

ik heb de organiser van LIEF! gekocht (33,50) erg duur maar vind hem zo :inlove:

Ik zat ook te denken om die planner van de HEMA in de sint zak te stoppen… Verder had ik dit jaar de mama agenda van de kinderen. Super handig met stickers om feestjes enzo aan te geven. Ik denk dat ik m dit jaar weer koop (met korting op de jonge gezinnen beurs!)



liefs

daffie

Hier nog niets gekocht, al wel gekeken.

Ik vind het nooit zo de moeite waard om er veel geld aan uit te geven, dus maar wat simpel spul wat er wel vrolijk uit ziet. In elk geval komt er een kalendertje in de keuken voor ‘algemeen’ gebruik en dan nog een agenda voor mezelf. Ik moet er binnenkort maar eens achteraan, toch wel handig om te hebben alvast…

ga hem vanavond eens vullen :smiley:

alle verjaardagen er al vast weer op :slight_smile: