agenda/kalender 2010

Ik heb:

de agenda van pip, year round 2010



Daarnaast hebben wij de weekplanner van de Hema aan de muur en in de bijkeuken hangt de family survival planner = een maandkalender met stickers e.d.

Ik heb een “filo-fax” agenda naast de PC liggen waarin alle afspraken en byzonderheden staan. Ik heb hem ooit goedkoop in februari hihi (pas) aangeschaft en doe er gewoon een bruna of ander huismerk vulling in. Verder een family-planner van Kruidvat aan de kast voor de terugkerende kinder-afspraken bv gymles, muziekles e.d.



Vind hem alleen niet zo handig, denk dat ik ook over ga op de Hema planner, die heb ik al eens kado gegeven.



Groetjes, Petri

Ik zo’n kleintje van de kruidvat (moet er nog eentje voor volgend jaar kopen). Past in alle tassen, lekker klein.

Ik maak altijd een fotoagenda op internet.

Hartstikke leuk.

Met leuke recente foto’s erin, zodat ik altijd foto’s van bijvoorbeeld de trouwdag, neefjes en nichtjes e.d. bij de hand heb om te laten zien.

Voor 19,95 ben je al klaar.

Ik heb mijn mobieltje :smiley:

@#puk# wrote:

Wij hebben gewoon zo’n weekkalender voor op de wc. :think:




Wij ook, ik vraag hem altijd met sinterklaas , dus het is elk jaar een verassing wat voor eentje.

En agenda daar gebruik ik mn telefoon voor.

@stillewater wrote:

@#puk# wrote:
Wij hebben gewoon zo’n weekkalender voor op de wc. :think:




Wij ook, ik vraag hem altijd met sinterklaas , dus het is elk jaar een verassing wat voor eentje.

En agenda daar gebruik ik mn telefoon voor.




maar daar kunnen de kinderen niets mee.

Het leuke van die dingen die ik heb is, dat je dmv stickers en magneetjes duidelijk maakt voor de kinderen wat er te gebeuren staat.

family survival planner ziet er leuk uit, waar is die te koop gewoon bij de Bruna ofzo ?



Wij hebben in de keuken de weekplanner van de Hema.

Agenda voor 2010 heb ik nog niet, afgelopen 3 jaar had ik de mamagenda van Daphne Deckers.

Ik heb zelf 1 gemaakt, met foto;s van Daan en Ivan

@Mama wrote:

family survival planner ziet er leuk uit, waar is die te koop gewoon bij de Bruna ofzo ?




Ik heb hem via bol.com.
Maar vermoed dat hij ook wel te koop is bij bruna, of anders te bestellen daar.
Ik vind het echt een handig ding met veel stickers en ruimte om te schrijven per dag

@jet wrote:

@Mama wrote:
family survival planner ziet er leuk uit, waar is die te koop gewoon bij de Bruna ofzo ?




Ik heb hem via bol.com.
Maar vermoed dat hij ook wel te koop is bij bruna, of anders te bestellen daar.
Ik vind het echt een handig ding met veel stickers en ruimte om te schrijven per dag


meiden.. hier de tip .. waar te koop, kweet nie of het mag.. maar dan kan ie eventueel weer weg gehaald worden .. sorry dan :(

http://www.defamilieplanner.nl/?page_id=2

Ik heb de agenda van PIP gekocht, ziet er leuk uit en niet heel erg groot. Sommige agenda’s zijn zo groot. Deze kan mooi mee in mijn tas, ook van PIP :inlove:

Hier de family survival planner aangeschaft…alleen een memobord werkte toch niet met een 6-persoonshuishouden.



Gisteravond enthousiast de eerste 3 maanden ingevuld, nou hopen dat iedereen zijn/haar dingen er ook op gaat zetten! Vooral ZIJN dingen hoop ik dan :wall:



Lekker overzichtelijk en voor de kids duidelijk met stikkertjes…wel had de ruimte per dag iets groter mogen zijn, maar goed…je kan niet alles hebben :mrgreen:

wij gebruiken de schoolkalender, heel handig, alles van school staat er al voorgedrukt, en genoeg ruimte voor ons over…

@Heleen wrote:

wij gebruiken de schoolkalender, heel handig, alles van school staat er al voorgedrukt, en genoeg ruimte voor ons over…




Die was hier altijd groot genoeg…sinds dit jaar is hij op A4-formaat: je hebt al een leesbril nodig om de schooldingen te kunnen lezen :cry:

Mini leuk gezamenlijk agendaatje voor afpraken hub of ik of samen voor bij de telefoon. Van de hema.

Voor mezelf gewoon weer leuke vulling van de hema, heb al een tijdje zo’n organizer, handig, kan altijd overal in en past een pen in. Vind die van pip enzo super, maar past dan weer geen pen in of past niet in mijn tas! :wink:

Ik heb bij de bruna een leuk bord gekocht, is eenbeloningstakenbord, maar ga die tzt als weekplanner gebruiken voor de kids. Kan straks bijv eerst als beloningssysteem voor bijv wc en dan voor welke dag psz, oppas enz. Helemaal leuk, met ruitjes en stipjes en bloemetjes met klittenband systeem! Voor onszelf hoef ik geen weekplanner, hub doet daar toch niks mee.

Oh ja en ik maak straks weer een kalender bij hema met foto’s voor in de keuken met maandoverzicht, maar daar schrijven we meestal niks op.

Wij krijgen elk jaar een schoolgids en daar zit achterin een kalender, en die scheur ik er elke maand uit en hang die op de koelkast. Zo staan de vakanties al aangegeven en kunnen we onze dingen er op schrijven. Agenda’s raak ik kwijt, gaan per ongeluk bij het oud papier :oops: :oops: :oops: