Afvallen hoe?

Gismolo, wat vervelend voor je dat het afvallen zo moeilijk gaat! Ik zag dat LittleWonder het streep je slank dieet had gevolgd, dit heb ik een paar jaar terug ook gedaan en het werkte destijds bij mij als een tielelier! Ik stond daarnaast wel dagelijks om mijn stepapparaat dus het zal ook de combi geweest zijn.

Het zit hem idd in de afwisseling, je moet uit alle vakjes iets nemen, dus je krijgt alle voedingstoffen wel binnen en ook het regelmatig iets eten zodat je "kacheltje"blijft branden zeg maar, helpt goed!

Ben 6,5 week geleden bevallen en moet er zelf eigenlijk ook nog een paar kilootjes af, maar kan me er nog niet echt toe zetten om alweer te gaan dieten :wink:

I.i.g. veel succes, welke methode je ook volgt!

Groetjes

Even ter info: Gismolo heeft afscheid van Kok genomen, ze leest dit topic dus niet meer :wink:

Lawaaipapagaai, Ik lees net je verhaal over dat je al 40 kg bent kwijtgeraakt, knap hoor!! :clap: Maar je schrijft ook dat je nu bezig bent met de laatste 15 kg, dus dan ben je in totaal 55 kg kwijt. Ik ging toen aan het rekenen aan. Je zou dan uiteindelijk op een gewicht van 62 kg uitkomen op een lengte van 1.83. Dan ben je toch brood mager??

Ik ben zelf ook 1.83 en ben blij als ik op een gewicht van 85-90 kg uitkom.

Ik woog op het zwaarst 115kg en weeg nu (5 weken later) 107 kg. Ik ben aan het afvallen mbv acupunctuur. Dat bevalt me erg goed. Ik mag alles eten wat ik wil dus ik hoef geen honger te lijden, het enige wat ik niet mag hebben is suiker.

Ik denk dat het in jou geval verstandig is om langs de huisarts te gaan om te kijken of er een lichamelijke oorzaak is waardoor jij zo stevig bent. Misschien werkt je schildklier niet goed?

Ja dat is zeker raar. Eet je wel gevarieerd? Wat voor brood, misschien andere boter er op doen, mager beleg. En warm eten variëren? Mager vlees, volkorenproducten en geen jus of sausjes. Het is lastig hoor, vooral omdat je zo veel beweegt. Ik heb echt met je te doen.