Afvalkluppie deel 3

Hoi Pebble,

Bizar hoe het leven ineens kan lopen ik vindt het niet meer dan normaal dat lekker uit eten bent geweest ik vindt het knap dat je voor je vriend’s beste vriend eventjes je afvallen op zij wilt zetten. En dat moet ook best kunnen vindt ik.

Mijn stand van deze week is 100 kg 4 ons eraf ik moet beter m’n best doen heb nog een maandje voor ik op vakantie ga. Liefst nog 5 kilo eraf.

gr marientje

Hai hai

Die 103.7 klopt niet hoor in het lijstje :oops:

Ik woog toen ik begon 103.7. weeg nu 102.5 dus ben 1.2 kilo kwijt.

Sorry dat ik zo lastig ben!! :oops:

Hihhi, is goed Janine! :wink:

Ik zal een dezer dagen even een nieuwe en meer overzichtelijke lijst maken. Het begingewicht hebben we er niet bij staan, alleen het huidige gewicht en wat je nu in totaal afgevallen bent. Dus vandaar dat het even verkeerd is gegaan. Sorry… Ik zal het weer even veranderen.

Groetjes,

Jippie

Thank you!! :smiley:

ik vergeet steeds te wegen :oops: :oops: :oops: :oops:

zit met mijn hoofd al in mijn andere huis denk ik :oops:

maar wil me zondag toch echt weer wegn hoor.

groetjes annie

Hoi Annue,

Geeft niets hoor komt wel weer…is ook zo leuk een ander huis

gr marientje

heb me weer is gewogen :lol:

ik weeg nu 93,2 dus er is weer wat af maar ja dat gejo jo kennen we nu maar hopen dat het lijntje blijft dalen.

hoe is het met de rest van de meiden???

hier druk met inpakken :stuck_out_tongue:

groetjes annie

Ik heb me vrijdag ook weer gewogen. Helaas: 91,5 kg. Wat ik vorige week afgevallen ben, ben ik dus nu weer aangekomen. Grrrrrrrrr. En ik snap er helemaal niets van. Ik heb niets raars gedaan. Helemaal niets.

Ik ben dan ook mateloos gefrustreerd en heel verdrietig…

Liefs,

wendyD

Wendy: Dat kan gebeuren, ookal heb je zo je best gedaan en niks meer gegeten dan anders. Volhouden, en dan is het er volgende week wel weer vanaf. Zet 'em op, meid! Niet opgeven! :-*

Annie: Mooi dat je toch weer wat afgevallen bent! :thumbup:

Hebben jullie de sleutel van het huis al en wanneer gaan jullie verhuizen?

Succes iedereen!

Groetjes,

Jippie

Waaaaaaaaaaaaaaaah!

Morgen wegen!!! :sick:

Succes, Janine! :-*

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Ik heb even een nieuw deeltje aangemaakt met een nieuwe en meer overzichtelijke lijst.

Dus daar kan verder gekletst worden. Dit deel zal morgen wel gesloten worden, neem ik aan.

Willen jullie even nakijken of de lijst klopt? En ik heb een kolom aangemaakt met onze leeftijden.

Willen jullie die dan nog even doorgeven?

Groetjes,

Jippie