Afteltopic Yvonne *bub!! pag.4*

Yvonne, je zit al over de 37 weken zag ik :shock:



Spannend!! Gaat het nog goed of ben je het inmiddels al zat aan het worden?



Straks weer een kindje aan de borst, leuk vooruitzicht :-*

O, leuk, een afteltopic. Dan moet je ons natuurlijk ook wel komen melden als je je kleintje hebt hè. Ik ben niet nieuwsgierig :liar: .

Aftellluhhh…



:inlove:





Hoe voel je je Yvonne? :inlove:

Joehoeoeoeoeoeooe



Stiekem al aan het bevallen? :wink: :mrgreen:

Ha ha nee hoor, alles zit nog keurig op zijn/haar plek :smiley:



Afgelopen weekend is het kindje ingedaald, dat was wel even venijnig :? Maar goed, het ligt nu mooi vast in het bekken. Ben de laatste dingetjes op orde aan het brengen en doe het voor de rest lekker rustig aan :slight_smile:

Weet je al wat het wordt Yvonne of zullen we een poll ervan maken?



Heerlijk die lijstjes met laatste dingetjes… ruimt zo lekker op in je hoofd weet ik nog :wink:

Yvonne: Niet vergeten te BIBBEN he anders zitten wij hier zenuwachtig te worden :wink: :mrgreen:

@Maja wrote:

Weet je al wat het wordt Yvonne of zullen we een poll ervan maken?


Nee, ook wij weten niet of het een jongetje of meisje is :smiley:

Tijdens de 20-wekenecho viel er wel even een grote stilte toen de echoscopiste ons vroeg of we wilden weten of het een jongetje of meisje is, maar we hadden toch echt samen afgesproken dat dit ook voor ons een verrassing zou blijven. En dat is gelukt :slight_smile:



Verder is alles nog steeds rustig hier, dus op naar de 39 weken dan maar…? 8)

Oeh wat leuk, een afteltopic voor yvonne. Zat je net al te zoeken om te kijken of het al zover was. Komt nu wel echt dichtbij hè? Heb je er een beetje zin in?

@Yvonne Z. wrote:

@Maja wrote:
Weet je al wat het wordt Yvonne of zullen we een poll ervan maken?


Nee, ook wij weten niet of het een jongetje of meisje is :smiley:

Tijdens de 20-wekenecho viel er wel even een grote stilte toen de echoscopiste ons vroeg of we wilden weten of het een jongetje of meisje is, maar we hadden toch echt samen afgesproken dat dit ook voor ons een verrassing zou blijven. En dat is gelukt :slight_smile:





Vind ik niet leukkkk!! :snooty: :wink: :P :mrgreen:
Hoe voel je je.. :-*

En trek je het nog een beetje Yvonne?

Oh, leuk, er wordt weer afgeteld. Ik ben benieuwd. Alles nog oké Yvonne? Still going strong?

Goedemorgen, BIB :smiley:



En we waggelen weer vrolijk rond :wink:

Ik blijf het geweldig vinden, zo’n leventje in je buik. Maar de klachtjes, daar ben ik nu wel zat van hoor :shifty: Ik zou graag weer lekker eten zonder daarna te worden geplaagd door maagzuur, ik zou graag weer gemakkelijk zelf mijn sokken aan willen kunnen trekken etc. etc. etc.

Maar goed, het is voor een goed doel en daar gaan we voor :slight_smile:

Yvonne nog maar 6 dagen zegt je banner :shock:

Heel veel succes straks tijdens de bevalling.

:-*

Maagzuur is stom! hele nachten kon ik daarvan wakker liggen.

Ik at heel veel pepermunt trouwens.

Bij mij hielp Gaviscon heel goed. Alle andere middelen (incl. vanillevla, droge boterhammen e.d.) hielpen al niet meer. Hel en verdoemenis vond ik het :evil: dat vreselijke zuur. En zodra ik bevallen was…HEAVEN!!! Het was metéén over.

Ja idd Gaviscon helpt hier ook erg goed, wel de pepermuntsaak, anijs niet :thumbdown: :roll: ach ja nog ff he :wink:

Hier ook last gehad van maagzuur, maar echt na de bevalling was het gelijk over. Die pepermuntsmaak is het best weg te krijgen, al las ik in een foldertje dat pepermunt zelf weer niet goed was bij maagzur.



Succes met de laatste loodjes

regla ph en maalox hier… en slapen op een soort van piramide van kussens… :?

Ik heb idd ook baat bij Maalox :thumbup:

Sowieso is het sinds het kindje is ingedaald weer wat beter uit te houden qua maagzuur, mits ik mijn eet- en drinkpatroon ook wat in de gaten houd :wink:

Maar goed, ook vandaag wederom BIB dus :slight_smile:

Nadat ik vanmorgen Claudia naar school heb gebracht, ben ik nog even weer lekker mijn bed in gedoken. Vanmiddag uitgebreid genoten van een fijne douche en zo komen we de dagen dan wel weer door :wink:

hmmmmm dolce far niente… :smiley: . Geniet ervan!

Beebje druk eigenlijk? Gezellig hè, dat gewiemel in je buik :inlove: