Afteltopic Yvonne *bub!! pag.4*

succes met de laatste loodjes!!!



Maagzuur:hier werkt vanillevla en melk op kamertemp altijd goed :thumbup:

bib



Ik heb de afgelopen dagen wat harde buiken gehad, maar voor de rest is het nog rustig :slight_smile:

Wel begin ik nu te dromen, zoals ik dat vlak voor een menstruatie ook heb. Echt een hormonale kwestie dus :? Morgen is onze ud, volgens mij gaan we daar gewoon overheen hoor… Bert houdt het op 5 december :lol:

Hoe was dat bij Claudia, ook over de datum? Hmmmm, 5 december, die kans zit er natuurlijk in, leuk sinterklaascadeautje.

Claudia is geboren met 39 weken en 3 dagen :slight_smile:

En ik liep toen nog wel lekker door, had het er zelf nog niet aan toe. Dat is nu toch wel anders hoor :wink:

Ik wil aan de slag, ik wil een baby in mijn armen! :smiley:

:mrgreen: beeb even naar buiten lokken nog een optie? :angel:

ik ga het gewoon proberen!



beeeeeebjeee…



beebje wow, kom eens gauw, mama heeft lekkere melk voor jou!!!

Ha ha ha Lena, die is goed :thumbup:

Dat gaat vast lukken zo :smiley:

BIB



Lena, je moet nog wat harder zingen hoor :wink:

ik ben nog schor van de sinterklaasliedjes… nou daar gaan we dan:



DAG LIEVE BEEBJE DAHAG DAHAG DAHAG KLEINE BEEB!!!



BEEBJE BEEBJE KOM MAAR BINNEN MET JE KN…


o nee, hij moet juist naar buiten… ehmm…



zie ginds komt een baby bij yvonne aan! hij drinkt daar een melkje, ik zie hem al staan!!!

:mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wie weet werkt het, ga zo door :thumbup: .

:lol: Heerlijk, zo’n vrolijk topic :thumbup:

Gisteren had ik echt een off-day, maar nu na een goede nachtrust (ik lag er gisteravond om 19.15u al in, trok het echt niet meer) zie ik het weer zitten hoor :slight_smile:

BIB dus… :wink:

Whaa, gewoon al een dag overtijd. Wordt het toch nog 5 december :wink: Gisteren was ook een mooie dag geweest hoor (zie onderschrift) :stuck_out_tongue:



Fijn dat je zo lekker nuchter bent, rustig de bevalling in is het beste wat je kunt doen.

@Maja wrote:

Whaa, gewoon al een dag overtijd. Wordt het toch nog 5 december :wink: Gisteren was ook een mooie dag geweest hoor (zie onderschrift) :stuck_out_tongue:


O nog gefeliciteerd joh, met de verjaardag van je jongste :inlove:



Nou… wederom BIB dus, maar ik heb wel een beetje een onbestemd gevoel nu. Misschien komt dat ook wel omdat ik het graag wil hoor :wink:

De kleine komt er nu hoe dan ook aan, of het nu nog 10 uur duurt of 10 dagen, je bent binnenkort niet zwanger meer… :-*



Spannend hoor, als je nog niet weet of het een jongen of een meisje is, dan weet je dus ook nog niet hoe hij/zij gaat heten… Echt een anoniempje in je buik, ben je niet vreselijk benieuwd?!!



Geniet nog even van dat gezellige gefriemel in je buik en dan zingen we morgenavond: O kom er eens kijken, wat er in het wiehiegje ligt!

(ik hoop voor beebje en claudia eigenlijk dat het nou ook wat later wordt dan sinterklaas. Lijkt me niet leuk anders met verjaardagen enzo. Maar jij zult daar wel anders over denken nu :wink: )

daaaaaaaaaaaaaar wordt aan de deur geklopt

hard geklopt

HEEL hard geklopt

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeebje kom er nu maar uit

hoor hoe ik fluiiiiiiiiiiiiit





Zou het helpen? :mrgreen:

Wat lief dat jullie zo meeleven :inlove:



Nog maar weer eens BIB dan :slight_smile:

Zometeen weer voor controle naar de vk, ik had niet gedacht dat ik deze afspraak zou halen :eh:

Nou ja, wie weet wat de dag nog brengt heh :wink:

nee serieus Yvonne, je kunt niet vandaag gaan bevallen, dat is zielig. Voor de beeb, voor claudia, voor de VK en haar gezin. Nee nee, knietjes tegen elkaar en doorzetten maar :lol: .



Was alles wel goed?

Ah nee, niet vandaag. Da’s echt niks. Op m’n werk (KDV) is een meiske ook op de 5de jarig maar haar ouders vieren het gewoon een maand eerder. Weet ze toch niks van en dan heeft ze toch dubbel feest.



Ik was vorig jaar op tweede kerstdag uitgerekend. En ik hoopte ook zó dat dat niet zou gebeuren :pray: . Gelukkig de 20ste diende ze zich aan en de 21ste geboren.



Hoe was de controle?

Ja, alles is verder eigenlijk prima, we zijn weer apk bij de controle weggekomen :thumbup:

Mijn bloeddruk blijft gelukkig netjes en het kindje is goed beweeglijk, dus tja… Omdat Claudia ook op tijd is geboren, verwacht de vk dat dit kindje zich één dezer dagen ook wel zal aandienen. Ze gaf aan dat het kindje nu nog even de kans heeft om uit te rijpen, dat het niet verkeerd is dat het wat langer zit. Ze zei ook dat het kindje het blijkbaar nog goed naar de zin heeft zo en dat is eigenlijk ook steeds mijn gevoel geweest :slight_smile:

Wel is me gevraagd om, mocht het kindje maandag nog niet geboren zijn, contact op te nemen met de gyn voor het maken van een afspraak met 41wk+3dgn. Dan worden er standaard controles (hartfilmpje, echo) gepland om de conditie van het kindje te bekijken. Verder vertelde ze alvast over de procedure bij een zwangerschap van 42 weken (overdracht aan gyn. + inleiden) en dat had ik eigelijk liever nog niet willen horen :shifty:

Vooralsnog heb ik mijn hoop nog steeds gevestigd op een normale, natuurlijke bevalling zonder al te veel medische poespas…



Wat kun je soms selectief zijn zijn heh, ik merk gewoon dat het laatste deel van wat ik heb geschreven nu even meer in mijn hoofd blijft rondzingen dan het eerste deel :?

Dat moet ik vanmiddag maar even gaan omdraaien, lijkt me beter voor mijn gemoedsrust :shifty:

Precies, focus je gewoon op een normale bevalling (wil je graag thuis bevallen?) en als het anders gaat lopen dan zie je dat tegen die tijd wel weer. En de afspraak met de gyn is vooral om de conditie van je kindje te bekijken dus ook nog geen alarm.

Fijn dat beebje zich nog goed voelt, daar gaat het om hè.