Aftel topic Charity...

Meid je hebt het echt totaal niet makkelijk gehad tijdens je zwangerschap maaaaaaaaaar het einde is bijna inzicht… :dance:

Nog 5 weekjes en dan mag je hopelijk je mooi knul eindelijk in je armen houden.

Nog even volhouden en wij tellen met je mee af :-*

Tellen we samen af charity hahahaha!!!

wat lief om haar zo een hart onder de riem te steken dus ik doe mee :thumbup:

nog eventjes en dan is je beeb er eindelijk :thumbup: :thumbup:

:-* Jen

Charity nog even volhouden meid dan ligt jullie mannetje in jullie armen!!

oh dank je wel !!!

wat lief een topic voor mij !!!

haha ben er gewoon stil van :oops: :oops:

het word nu ook wel zwaar maar het begint nu echt wel op te schieten gelukkig !!!

nog eventjes en je mag,

dus nog even volhouden voor een geweldig resultaat :inlove: :inlove:

Meid nog even…Heel veel succes! (en ik tel mee af :mrgreen: )

pffff vanacht weer slecht geslapen mijn buik doet snachts z’n pijn als ik me draai. En ik begin dan toch vocht vast te houden waardoor mijn handen helemaal pijn doen ik kan geen kracht meer zetten en snachts slapen ze steeds en dat doet ook pijn.

gelukkig is de kleine man weer rustig vandaag krijg ik tenminste mijn eigen schoenen weer aan :oops:

Vervelend zeg meid, de laatste loodjes zijn het zwaarst he! :hug: :hug: Kom op, nog even en je manneke ligt in je armen!

nou het zit me niet mee vandaag.

ik zou vandaag voor mijn nagels gaan vind ik zo heerlijk en ik ben al meer dan een week een nagel kwijt dus was echt blij dat ik kon gaan.

kom ik eerst niet in de auto omdat mijn vriend de auto te dicht tegen de muur heeft gezet moest ik van de andere kant erin klimmen met mijn dikke buik. maak ik het raam open om de spiegel goed te zetten want die had hij naar binnen geklapt gaat het raam niet meer dicht. kan ik dus niet gaan.

bel ik mijn vriend op zegt ie jah dat had je ook wel kunnen weten he.

ik zeg jah zo had jij kunnen weten dat ik de auto niet in kom . zegt ie doodleuk ik ben er toch ook ingekomen.

JAH ZONDER BUIK :wall: :wall:

als hij toch in de auto is geweest waarom zet hij hem dan niet meteen even buiten en hij wist wel dat hij dicht tegen de muur stond anders had hij de spiegel niet naar binnen hoeven klappen.

zegt hij ook nog dan ga je toch gewoon wat later oh jah alsof die vrouw niks te doen heeft alleen mijn nagels :wall: :wall:

hier kan ik nu zo kwaad over worden is echt mijn hele dag verpest !!

ooooohhhh dat meen je niet :shock: :shock: :shock: daar zou ik me dus ook mega-pissig over maken!! :x :x :x wat denkt ie wel!

Heb je wel nog een nieuwe afspraak kunnen maken op korte termijn?

nou mijn vriend is dus pissig want ik heb geen reden om boos te zijn.

nee hij weet niet hoe het voelt om met z’n buik over de stoel etc te moeten klimmen maar ach zal wel weer aan mij liggen

He charity, daar zou ik ook nogal pissed over zijn, die mannen moeten het eens een dag proberen met zo’n dikke buik. Er zouden een stuk minder kindjes zijn.

Kop op meid nog heel eventjes en je kan je kleine mannetje lekker gaan vertroetelen :inlove:

wat een botte L*L sorry :wall: :wall: kan me heel goed voorstellen dat je boos bent.

ik heb hem uitgelegd hoe moeilijk het wel niet is als jjebroek nit aan kan doen zonder pijn dan je eigen sokken en schoenen bijna niet aan krijgt omdat je er niet aan komt.

dan een jas aan moet die niet mer past en door de kou moet dan langs de auto moet wurmen aan de andere kant instappen over de stoel en handrem etc moet kruipen met een dikke buik en rugpijn.

dan ben je eindelijk onder de carpoort uit zet je de stoel weer achteruit anders kom je de auto niet uit blijf je met je buik steken achter het stuur ik heb nogal korte benen namelijk. de poort dcht gemaakt stap ik weer in zet mijn stoel er goed zit d spiegel dubbel geklapt.

dan heb je echt geen zin om weer die stoel achteruit t zetten en uit te stappen dus maak je het raam open. weet ik veel dat dat niet goed is als het heeft gevroren.

alsof ik daar dan nog aan denk :wall:

hij snapte het geloof ik wel na mijn omschrijving van vanmorgen

tis me wat met die mannen hè, de meesten snappen er echt geen hol van… :hug: :hug: Hopelijk heeft hij het, na je uitleg, dan eindelijk toch een beetje door…

Gelukkig heb ik er eentje die juist heel veel rekening met me houdt maar voor zover ik in mijn omgeving gezien heb is dat toch echt een uitzondering op de regel :wink:

goede morgen

ik heb de laatste 2 dagen heel veel vocht in mijn handen en voeten ,nu begint het ook in mijn gezicht en benen.

mijn handen doen er gewoon pijn van ik kan geen kracht zetten doet gewoon pijn. snachts word ik wakker van de pijn.

iemand een idee of ik er iets tegen kan doen dat het een beetje in toom blijft of is er gewoon niks en moet ik het maar nog even volhouden en erop voorbereiden dat ik weer helemaal ga opzwellen net als in de zwangerschap van Charity?

kzou het niet weten meis, maar je zou wel misschien ef de ha of vk/gyn kunnen bellen, misschien hebben zij tips?

tegen vocht vast houden tijdens de zwanerschap is niet echt heel veel te doen helaas :hug:

• Delen die het meeste vocht bevatten wat hoger laten liggen.
  • Schijnt dat annanas eten helpt?? geen idee hoor maar die hoor ik heel vaak.
  • En ondanks vocht vast houden toch goed blijven drinken. Geen suikers want daarvan ga je ook vocht vast houden.