Aftel topic Charity...

Klopt helemaal, maar pas wel op met verse ananas, want dat schijnt de bevalling te kunnen opwekken! Ananas uit blik schijnt dat weer niet te doen :think: Ik heb het ook maar gehoord en gelezen…

:-* Jen

drinken doe ik al veel en ik moet a zoveel plassen en dan zegt de ha je moet meer drinken en meer plassen :shock:

de kleine is al 3 dagen heel druk hij zit met zijn voetjes in mijn zij en zijn billen precies onder mijn navelbreuk. en maar draaien en schoppen gewoon pijnlijk hij doet alsof hij nog alle plaats heeft.

dat komt me bekend voor, dat vocht… heb er niet zoveel last van… maar heb gehoord je moet blijven drinken het liefst bijna elke minuut een slok.

En veel blijven plassen… ik blijf wandelen naar het toilet en blijf vragen om drinken.

Ook dat schoppen soms erg gemeen hier… net alsof hij nog alle ruimte heb alsof hij al in zijn bedje ligt ofzo.

:hug: :hug: van mij.

nou het vocht begint zich nu overal op te hopen mijn benen en voeten beginnen ook al op te zetten :roll:

de kleine man is al 3 dagen heel druk ik denk dat hij nog steeds niet is ingedaald want hij draait er lekker op los :x

heb sinds gister avond weer erg last van steken en mijn vagina als ik loop moet ik gewoon gaan zitten van de pijn.

ach jah hoort erbij zeggen ze dan :frowning:

ocherm meis, het wordt ook wel erg zwaar nu he! Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat en dat je kleine manneke beslist om niet al te lang na die 37 weken ter wereld te komen! :hug:

Heh Sabrina, het zit je echt niet mee heh!!?? Gelukkig is het einde in zicht. Vergeet niet, dat het voor een mooi doel is!! :-

Rustig aan meis :hug: . Schrijf hier iig maar lekker je frustratie van je af. :-

@charity wrote:

nou het vocht begint zich nu overal op te hopen mijn benen en voeten beginnen ook al op te zetten :roll:

onder je matras aan het voeteneind een opgerolde grote handdoek leggen…zodat je voeten hoger liggen…

hierdoor heb je een betere vochtverdrijving…

verder idd blijven drinken… weinig zout tot je nemen…

en blijven bewegen…

ik had trouwens ook dat Jade zo bewegelijk was en schoppen… ik had gewoon een blauwe navel en een blauwe zij… bij Dave had ik zelfs een gekneusde rib… je kan de beeb lichtelijk duwen he…zodat hij/zij anders gaat liggen…

en het is je tweede dan dalen ze vaak later in…

jah duwen doe ik ook want soms ligt hij met zijn billen net onder mijn navelbreuk en dat is erg pijnlijk.

vandaag controle gehad hij ligt nog helemaal los in mijn bekken.

einde in zicht :smiley:

Ik tel mee af buddy :mrgreen:

pfffff erg moe vandaag had vanmorgen ook een paar keer pijn in mijn rug het kwam en trok weer weg maar was geen regelmaat in.

vandaag op tijd me bed in ben echt moe zou nu al kunnen gaan slapen maar ben bang dat ik morgen dan zo vroeg wakker ga worden.

morgen de box nog 1 laagje verf geven en de kledingkast beetje bijverven.

ik moet zeggen ik slaap wel al 2 nachten goed maar die dagen ben ik wel weer aant overgeven.

Charity: Morgen 37 weken…dan mag je legaal bevallen :dance:

gelukkig wel al mag het van mij al een tijdje haha. morgen mijn eerste BIB melding !!

Sabrina, hopelijk komt jullie ventje nu heel snel en kan je lekker gaan genieten.

Wil je trouwens BV gaan geven of KV?

eerst even BIB

ik ga bv geven iig proberen.

verder een rot dag hier ik heb al 4 nachten slecht geslapen ik val pas in slaap als mijn vriend opstaat maar 2 uur later is Charity wakker.

verder nog steeds veel pijn aan mijn handen en ook mijn rug doet erg pijn.en dan steeds die steken die normaal van het indalen zijn maar dat is hier nog niet gebeurd :wall:

zit al de hele dag te huilen om niks

maandag naar de vk eens kijken wat die zegt ik denk niet dat ik dit nog 3 weken ga volhouden en heb het idee dat de kleineman nu we goed zit.

hij zit steeds met zijn elleboog of handje in mijn zij doet erg pijn ik kan het gewoon vast pakken.

:hug:

Nog even volhouden meis!!

:-*

BIB

pffff die laatste loodjes mogen ze van mij overslaan zelfs mijn vriend vind het nu te lang duren hij wil de kleine man nu weleens vasthouden.

iedereen vind dat mijn buik wel is aant zakken dus ben benieuwd of hij maandag eindelijk is ingedaald.

Daaaal beeb, daaaal… :wink:

Is er geen heel hoog flat gebouw in de buurt met heeeeeeel veel trappen?? Ze zeggen dat als je veel de trap op en neer loopt de baby sneller indaalt :wink: :smiley:

Haha of het waar is geen idee, maar het is in ieder geval wel goed voor de conditie :wink:

Nee hoor meid hoop vanharte dat hij snel zijn aantocht aankondigd en dat je niet tot week 42 moet door lopen.

Devano dalen en wel NU :naughty:

BIB

haha dragon doe me dat niet aan tot 42 weken. nee zolang laten ze me niet lopen.

kom nu pas uit bed gerold lekker uitgeslapen en daarna nog lekker gelegen en tv gekeken.

mijn moeder komt vandaag de raam wassen van buiten en dan is alles schoon

Hey Sabrina, hoe gaat het vandaag?