Afstandbediening

Hoi dames,



Hebben jullie dat ook? Zit je de hele tijd tv te kijken maar als je dan wilt gaan zappen dat de afstandbediening niet te vinden is?

Hebben jullie een handige tip om hem altijd terug te vinden?



Groetjes.

als ik hier thuis de ab kwijt ben, moet ik gewoon even kijken daar waar mijn vriend heeft gezeten hahaha. Hij jat hem altijd!

ik loop mij altijd rot te zoeken naar dat ding :?

Luna legt hem neer waar het haar uitkomt :thumbdown:

manlief die legt hem ergens neer en vergeet dan helemaal dat hij dat ding in handen heeft gehad :roll: :twisted:



dus geen tips voor je :wink: :mrgreen: (of dat ding de hele dag in je zak houden :think: )

Haha :lol:

Hier ben ik diegene die hem altijd kwijtraakt. Soms ligt hij zelfs achter de bank. Haha en heb dan geen flauw idee hoe hij daar komt.

die ligt hier nou altijd op tafel… nooit kwijt…

@kiki1987 wrote:



Hebben jullie een handige tip om hem altijd terug te vinden?




stappenplan:

*kijk of ie tussen de bankleuning en -zitting zit
*kijk of ie tussen speelgoed van kind ligt
*kijk of ie op bed van kind ligt
*kijk of ie op de wc ligt
*kijk of ie onder bank ligt
*besluti dat je hem weer niet gaat vinden en pak een lange pvcbuis met op het eind een pen of ander spits voorwerp eraan, zodat je vanaf de bankalsnog de knopjes van de tv kan aanraken.


daily business hier....

Ik heb een lade onder mn salontafel, daar ligtie altijd in. Koop dus een andere salontafel 8)

Wij hebben een speciaal afstandsbedieningenbakje (ja echt, het bestaat), voor alle afstandsbedieningen (tv,stereo, video, dvd…)



Maar sinds Laura weet hoe het ding werkt, vinden we hem overal en nergens terug, vaak in de oven van haar keukentje.

@Mejis wrote:

Wij hebben een speciaal afstandsbedieningenbakje (ja echt, het bestaat), voor alle afstandsbedieningen (tv,stereo, video, dvd…)



Maar sinds Laura weet hoe het ding werkt, vinden we hem overal en nergens terug, vaak in de oven van haar keukentje.




oh ja zo’n ding heb ik ook in de kast ergens… wat een onhandig ding is dat :silenced:

Ik zit er meestal op, of hij zit ergens tussen de bank…



Ik heb het met spenen, ben ze altijd kwijt…

Lucas stopt ze in Robin zijn laarzen in de bijkeuken, de prullenbak, tussen het speelgoed ergens, pff…

Mijn man stopt hem idd altijd tussen de bankkussens. Heel irritant! :roll:

Hahahah herkenbaar. Maar ik heb nu een tafel waar ik onder ook wat dingen kan leggen en daar leg ik meestal de afstandbedieningen…



Meestal he :mrgreen:

Roy neemt hem overal mee naar toe, vorige week lag hij in de koelkast, geen tips hierrdus

hier nog een "normale"tv (geen flatscreen)

dus ligt ie eigenlijk meestal boven op de tv!

en ander idd eline gooit dat ding ook overal neer en dus

zoeken in de speelgoed kist

in het keukentje oventje

tssen de bank in demand van de hond!!!

Wij hebben van de IKEA een soort “bankhanger” waar de ab’s in kunnen. Ideaal en nooit kwijt (alleen in bed ben ik hem wel regelmatig kwijt)…

Hier ook regelmatig een zoek actie tegenwoordig zoeken we onder de bank of tussen het speelgoed van Ivan



Boven ben ik hem altijd kwijt errugg vervelend als je relax vanuit bed tv wil kijken

Ik heb gewoon een vaste zoekroute :mrgreen:

we komen hem vanzelf wel weer tegen 8)

@marijke79 wrote:

als ik hier thuis de ab kwijt ben, moet ik gewoon even kijken daar waar mijn vriend heeft gezeten hahaha. Hij jat hem altijd!




Hier ook precies zo!

En anders liggen ze beiden op tafel. :mrgreen:

@marijke79 wrote:

als ik hier thuis de ab kwijt ben, moet ik gewoon even kijken daar waar mijn vriend heeft gezeten hahaha. Hij jat hem altijd!




whaihahhaah ik wilde dit ook antwoorden hahahahahha :lol: :lol:

De afstandsbediening is hier nooit kwijt. De batterijen wel. Mats vind het leuk om ze te verstoppen :wall: