Afstandbediening

Die Mats, de batterijen verstoppen…



Hier is het meestal de vraag welke ab doet het?? We hebben 1 of 2 ab voor Damian als speelgoed, in de hoop dat hij dan van die van de tv afblijft in de hoop he :wink:



Anders idd rondje bank, tussen de kussens en vooral in de speelgoedbakken…

We leggen ab of op de bank of op tafel…

Gewoon met een grote ketting aan de tv verbinden, hoef je alleen de ketting te volgen naar de plek waar hij stopt :mrgreen: .

@Soleil wrote:

Gewoon met een grote ketting aan de tv verbinden, hoef je alleen de ketting te volgen naar de plek waar hij stopt :mrgreen: .




Ja maar als je 'm dà n kwijt raakt dan ben je de tv ook meteen kwijt!!

@Matsjo wrote:

@Soleil wrote:
Gewoon met een grote ketting aan de tv verbinden, hoef je alleen de ketting te volgen naar de plek waar hij stopt :mrgreen: .




Ja maar als je 'm dà n kwijt raakt dan ben je de tv ook meteen kwijt!!




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik leg de ab altijd achter de TV als ik stop met kijken. Manlief laat hem altijd op de bank liggen. Kinderen sjouwen er eigenlijk maar zelden mee rond. Telefoon vinden ze interessanter! Boven moeten we wel regelmatig een zoekactie inschakelen. Sta je weer op je kop onder je bed om dat ding te pakken krijgen :?

Wij hebben 2 plankjes boven onze hangende tv zou ik maar zeggen, en daar ligt die zooi allemaal op.

Behalve als ik hem heb gehad, ik leg hem altijd achter de kussen in de hoek van de bak neer haha (verstoppen voor zoonlief, terwijl hij dit heel erg goed weet :roll: ).

Gewoon op tafel leggen? Of bij de action een universele ab kopen die heeeeeeeel groot is. Groter dan a4. Als je die kwijt raakt is het knap.

Whaha fiep, geweldig. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier ligt hij als we televisie kijken ergens op de bank, wil hooguit tussen de kussens vallen maar als we uitgekeken zijn gaat de afstandsbediening bij zijn vriendjes in de la. Stijn pakt de afstandsbedieningen en legt ze in de la als hij de kans krijgt. En manlief soms maar zoeken :mrgreen: .