Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben. Ik ga morgen voor een afspraak naar het ziekenhuis, heb verwijsbrief van de vk. omdat ik er doorheen zit… veel vocht, slapeloze nachten en kramp en rugpijn…
Nu heb ik morgen om 15:00 uur een afspraak in t ziekenhuis, zullen ze na alle testjes en een besluit om in te leiden zelfde dag nog inleiden of wachten ze daar dan weer mee???
Alvast bedankt voor de reacties!!
:think: denk dat 3u 's middags wat aan de late kant is om nog in te gaan leiden (mits het met de baby allemaal in orde is natuurlijk).
Ik moest met 41+6 voor een seroniteitscontrole en moest me de dag erna om een uur of 7 's ochtends melden voor de inleiding.
(achteraf ging die afspraak dan niet door, maar da’s een ander verhaal )
Maar wie weet vinden ze bij jou dat het echt echt echt niet langer gaat en besluiten ze wel al in te leiden.
Ik zou hoe dan ook voor de zekerheid je spulletjes meenemen!
Succes alvast!
Bij mijn dochter had ik toen ik 14 dagen overtijd was 'sochtends om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis en tijdens de controle een onderdruk van 100 (zat daarvoor al een paar weken rond de 95). Ze besloten toen om in te gaan leiden maar pas de volgende ochtend.
In jouw geval denk ik dat ze niet meteen gaan inleiden maar de volgende dag, tenzij het echt moet. Je hebt om 15.00 uur een afspraak, dus dan ben je met een beetje geluk om 15.30 aan de beurt. Dan zul je naast de testjes een CTG krijgen van minstens een half uur. Dus op zijn vroegst om half 4, 4 uur ben je bij de arts en weten ze de uitslag. Als je dan ingeleid kan/wil worden, denk ik dat ze dat de volgende dag doen, tenzij het echt niet anders kan.
thnx… dat dacht ik stiekum ook al!! :S Maar dacht misschien zijn er mensen die wel ervaring hebben dat ze gelijk ingeleid werden… :S
Meid, heel veel sterkte met die zware laatste loodjes!!
ik denk dat ze gewoon gaan kijken of je genoeg vruichtwater hebt enzo. En of de baby het goed doet.
Inleiden doen ze neit zo snel…
Misschien maken ze wel een afspraak wanneer ze eht wel in gaan leiden maar dat zal denk ik af hangen van hoe de baby het doet, sterkte!
ok, ik had gehoopt ivm ik een verwijsbrief van de vk heb ivm slaapproblemen en vocht vasthouden ed. dat ik morgenochtend dan wel ingeleid zou worden… maar dat is dan dus toch afwachten…
Thnx voor de reactie…
Ik ben bij Noelle opgenomen met een te hoge bloeddruk en toen hebben ze zelfs gewacht tot de volgende morgen. Meestal beginnen ze 'smorgens als moeder en kind het goed maken natuurlijk!
:think: hoe is je afspraak gegaan??
ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat…
Die laatste loodjes zijn geloof ik zo zwaar omdat je dan niet meer zo tegen de bevalling opziet.
Toen ik van Maaike twee weken overtijd was leek ik wel zo’n stress poppetje zoveel vacht hield ik vast. Als je in mijn enkels kneep bleef er een tijdje een put staan. En na een tripje naar het toilet zat ik achteraf nog 5 minuten na te hijgen.
Ik hoop echt dat het nu snel zal gaan hoor
Dat gevoel als je kindje voor het eerst in je armen ligt… dat is zo onbeschrijfelijk mooi.
Ik heb even opgezocht waar ze meeschrijft (ik was ook benieuwd) maar ik lees dat ze een afspraak heeft gemaakt om ingeleid te worden. Ze was niet te strippen had de gyn gezegd.
@dijo wrote:
ok, ik had gehoopt ivm ik een verwijsbrief van de vk heb ivm slaapproblemen en vocht vasthouden ed. dat ik morgenochtend dan wel ingeleid zou worden… maar dat is dan dus toch afwachten…
Thnx voor de reactie…
Die had ik bij mijn eerste ook alleen ik werd een nachtje gehouden en mocht gaan slapen op een heerlijke prik die ik kreeg in mijn been!!!
De dag erop ben ik dan toch bevallen na wat hulp omdat ik het gewoon niet meer trok.
Ben benieuwd hoe het met je gaat meid!
:think: denk dat 3u 's middags wat aan de late kant is om nog in te gaan leiden (mits het met de baby allemaal in orde is natuurlijk).
Ik moest met 41+6 voor een seroniteitscontrole en moest me de dag erna om een uur of 7 's ochtends melden voor de inleiding.
(achteraf ging die afspraak dan niet door, maar da’s een ander verhaal )
Maar wie weet vinden ze bij jou dat het echt echt echt niet langer gaat en besluiten ze wel al in te leiden.
Ik zou hoe dan ook voor de zekerheid je spulletjes meenemen!
Succes alvast!
Bij mijn dochter had ik toen ik 14 dagen overtijd was 'sochtends om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis en tijdens de controle een onderdruk van 100 (zat daarvoor al een paar weken rond de 95). Ze besloten toen om in te gaan leiden maar pas de volgende ochtend.
In jouw geval denk ik dat ze niet meteen gaan inleiden maar de volgende dag, tenzij het echt moet. Je hebt om 15.00 uur een afspraak, dus dan ben je met een beetje geluk om 15.30 aan de beurt. Dan zul je naast de testjes een CTG krijgen van minstens een half uur. Dus op zijn vroegst om half 4, 4 uur ben je bij de arts en weten ze de uitslag. Als je dan ingeleid kan/wil worden, denk ik dat ze dat de volgende dag doen, tenzij het echt niet anders kan.
thnx… dat dacht ik stiekum ook al!! :S Maar dacht misschien zijn er mensen die wel ervaring hebben dat ze gelijk ingeleid werden… :S
Meid, heel veel sterkte met die zware laatste loodjes!!
ik denk dat ze gewoon gaan kijken of je genoeg vruichtwater hebt enzo. En of de baby het goed doet.
Inleiden doen ze neit zo snel…
Misschien maken ze wel een afspraak wanneer ze eht wel in gaan leiden maar dat zal denk ik af hangen van hoe de baby het doet, sterkte!
Thnx voor de reactie…
Ik ben bij Noelle opgenomen met een te hoge bloeddruk en toen hebben ze zelfs gewacht tot de volgende morgen. Meestal beginnen ze 'smorgens als moeder en kind het goed maken natuurlijk!