:think: hoe is je afspraak gegaan??
ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat…
Die laatste loodjes zijn geloof ik zo zwaar omdat je dan niet meer zo tegen de bevalling opziet.
Toen ik van Maaike twee weken overtijd was leek ik wel zo’n stress poppetje zoveel vacht hield ik vast. Als je in mijn enkels kneep bleef er een tijdje een put staan. En na een tripje naar het toilet zat ik achteraf nog 5 minuten na te hijgen.
Ik hoop echt dat het nu snel zal gaan hoor
Dat gevoel als je kindje voor het eerst in je armen ligt… dat is zo onbeschrijfelijk mooi.
Ik heb even opgezocht waar ze meeschrijft (ik was ook benieuwd) maar ik lees dat ze een afspraak heeft gemaakt om ingeleid te worden. Ze was niet te strippen had de gyn gezegd.
@dijo wrote:
ok, ik had gehoopt ivm ik een verwijsbrief van de vk heb ivm slaapproblemen en vocht vasthouden ed. dat ik morgenochtend dan wel ingeleid zou worden… maar dat is dan dus toch afwachten…
Thnx voor de reactie…
Die had ik bij mijn eerste ook alleen ik werd een nachtje gehouden en mocht gaan slapen op een heerlijke prik die ik kreeg in mijn been!!!
De dag erop ben ik dan toch bevallen na wat hulp omdat ik het gewoon niet meer trok.
Ben benieuwd hoe het met je gaat meid!