Even een eenvoudige vraag die ik zelf niet weet te antwoorden…
Ineens te veel afscheiding in je ondergoed, een klodder witte afscheiding…
Ik weet dat het niks ergs is want dat heb ik gegoogled want dan moet het grijs of groen zijn …
Maar wat betekend het te veel aan afscheiding dan ineens…?
Alvast bedankt!
ik heb dat tijdens mijn eisprong altijd. Heel erg voor mijn idee maar hoef gelukkig geen inlegkruisjes ofzo te gebruiken. Had dat ‘vroeger’ wel, deed toen soms zelfs een tampon in :roll: alleen rond mn eisprong een kleine week en dan ist weer weg.
oke,
Ik denk dat je gelijk heb want ik heb sinds Jasly alsmaar door de prikpil gebruikt en dus onvruhtbaar geweest, een paar maanden geleden ben ik gestopt met de prikpil dus denk dat het dan een eisprong is…
Heb dat al zo lang niet mee gemaakt haha…
dus schrok er weer van haha…
dank je voor je antwoord
Je kunt een beginnende schimmelinfectie hebben, die hoeft niet altijd geel of groen te zijn of te ruiken :shifty: Je kunt ook zwanger zijn (geen idee of je actief bezig bent) of na erg veel sex kan je zuurtegraad ook wel eens van slag gaan en dan kun je ook extra afscheiding krijgen. Het kan inderdaad ook zijn dat je je eisprong hebt, dat lees ik wel vaker al is het bij mij dan juist een dikke doorzichtige soort elastische substantie die eruit komt :shifty: Maar goed, je was er dus zelf al achter dat het niks ernstigs is, maar het kan dus verschillende oorzaken hebben.
Nou ik hoop dat het geen schimmel is…
Maar dan hoort het toch te jeuken?
Actief ben ik wel in seks.
Maar las dat de prikpil nog zou werken na 6 maanden van laatste injectie, dat het wel lang of misschien langer zou duren met een zwangershap.
Het was echt een enorme klodder wit…
Tjah kijk het even aan…
Schimmel hoeft niet direct te jeuken hoor, op den duur wel maar ik heb ook wel eens een infectie gehad waarbij ik eigenlijk alleen maar heel veel afscheiding had en met een soort uitstrijkje kwam eruit dat het toch een schimmel was. En de prikpil kan natuurlijk lang duren, maar er gaan ook kindjes door de gewone slikpil heen Maar zoals ik al zei, het kan van alles zijn natuurlijk, al zal het weinig ernstigs zijn :thumbup:
nu ga ik me toch weer zorgen maken,
Ga van de week toch nog even naar de ha.
Niet teveel zorgen maken he :hug: Ook een schimmelinfectie is geen ernstigs iets, het is vervelend en ja je moet hem behandelen (dan ook je partner
) maar het is goed en makkelijk te verhelpen :thumbup: Dus bel rustig je ha en hoop voor jou dat het gewoon even één een keer vieze kwak geweest is (he wat klinkt dit weer onprettig :shifty: ). Succes :-*
Ik had dat bij een schimmelinfectie in het begin van de zwangerschap en tijdens de eerste weken van de zwangerschap (was een van de eerste tekenen). Maar kan ook zeker bij de eisprong horen geloof ik.
er is nog steeds veel afscheiding in mn ondergoed,
ik bel van de week wel even naar de assistenten,
Maar eigenlijk durf ik niet naar de ha voor een kweekje…
Vind het een beetje eng.
hoe krijg je schimmeltje dan?
Want ik ben erg schoon vanonder, altijd na de seks doucchen en plassen en gebruik ook die zeep van Lactacid…
En na hoelang kan je zien op een zwangerschapstest dat je zwanger bent?
Kan dat pas na weken?Of zelfs al na een paar dagen?
In ieder geval bedankt…
Groetjes Jeanette
Als je overtijd bent kun je een test doen
Schimmelinfectie kun je van heel veel dingen krijgen, betekend niet dat je vies bent of zo.
Ik heb toen zo’n tablet gekregen in een soort van eivorm die je inwendig moet inbrengen.
Ik heb toen trouwens geen kweekje hoeven te doen, zei gewoon dat ik veel meer witte afscheiding had en toen kreeg ik de ab kuur.
overtijd betekent toch te laat van je menstruatie?
Maar ik heb een maand geleden voor het laatst 2 dagen gemenstrueert na 2 jaar…
Hoe kan ik dat dan berekenen?
Maar kan je ook een week later na de seks zien of je zwanger bent?
Als ik jou was zou ik meteen stoppen met Lactacyd. Die zooi is zó slecht, het verstoort de natuurlijke zuurgraad van je vagina en dan ben je juist vatbaarder voor schimmels e.d. Doet echt meer kwaad dan goed, je dénkt dat je heel schoon bezig bent maar je kweekt enkel ellende. Goed uitplassen na de seks en spoelen met water is meer dan genoeg. :thumbup:
ohw oke…
dank je
dacht juist dat het erg goed was voor je zuurgraad enzv.
Ben er pas mee begonnen…
Had het gekocht met zo een bon voor de halve prijs dus dacht dat ik dat even zou proberen…
Maar ja… de reclame misleid dus weer denk ik…
maak je vooral geen zorgen. ik heb het de ene maand ook meer dan de andere maand, maar altijd tijdens mn eisprong. Als het volgende week nog niet over is, is het vroeg genoeg om naar de ha te gaan, vooral als je je niet prettig voelt bij het idee, niet leuk als je dan voor niks gaat, toch?
als je afscheiding heel rekbaar is dan kan het heel goed je ei zijn
Ja vooral dat maak ik me zorgen om dat ik dalijk voor niks ga.
Kijk het deze week wel even na…
Heb vooral nog een raar gevoel in me buik,
en een zwaar gevoel in me onderbuik.
Was ook vandaag erg moe…
Gister had ik ook erg buikpijn en diarree.
Ben een beetje door de war door mijn lichaam…
Tjah heel raar…
Zou het mogelijk kunnen zijn dat je zwanger bent? Ik bedoel (even los van de termijn die zij aangeven voor het uitwerken van de prikpil enzo) je zegt dat je een maand geleden voor het eerst 2 dagen hebt gevloeid, dus ik zou zeggen dan kun je nu ook al testen en een duopak testen van het Kruidvat is maar 5 euro, daar kun je je bijna geen buil aan vallen toch? Ik zou zeggen doe gewoon voor alle zekerheid anders ook even een testje als je het niet vertrouwt, wie weet :thumbup: En wat ik al eerder zei, ook als het een schimmel zou zijn is dat toch geen ramp? Zoals anderen al aangegeven hebben heeft het niks met hygiëne te maken, juist vaak met een overdaad aan hygiëne En het is simpel op te lossen vaak. En al zou je wel naar de ha gaan en het is geen schimmel en ze kunnen niks vinden, wat dan nog? Dan weet je dat toch :shifty: Beter een keer voor niks dan dat je wel een schimmel hebt en die onbehandeld laat, dan heb je er alleen maar langer last van en kun je ook alleen maar je partner besmetten :? Succes :thumbup:
Ik had al zo een duopak liggen,
Had een maand geleden ongeveer ook een test gedaan en heb er nog 1 liggen van de Kruidvat.
Maar ik weet niet of hij het dan wel aan kan geven of ik zwanger ben.
Dat snap ik niet helemaal wanneer die dat wel kan of niet kan… :?
Ah oke :thumbup: Nou stel dat je een maand geleden je menstruatie hebt gehad en 2 weken daarna je eisprong, dan kun je 2 weken daarna vaak met een KV test wel zien of je zwanger bent :thumbup: Op de dag dat je menstruatie eigenlijk weer zou moeten komen kun je testen. Nu is dat in jouw situatie wat lastig, maar normaal kun je zo’n 2 weken na je eisprong positief kunnen testen.