oke dus nu ongeveer toch?
Echt erg dat ik al dat uitleg nodig heb terwijl ik al een zwangerschap en bevalling al allemaal heb gehad… :oops: :oops: :oops:
Maar bedankt in iedergeval…
even nog een vraagje… zou ik nu kunnen testen of juist morgenochtend?
Dat maakt toch niet uit, je zit ook in een rare situatie nu na de prikpil En als ik jou was zou ik het met ochtendurine doen, die is toch het meest geconcentreerd waar het HCG betreft en geeft bij een prille zwangerschap toch net even meer kans op een 2e streepje :thumbup: Er zullen mensen zijn die zeggen dat het niet uitmaakt, dat zj met middagurine pos. getest hebben (ikzelf ook hoor
) maar in de bijsluiter staat volgens mij ook dat je het het beste kunt doen met ochtendurine, dus wil je safe gaan doe het dan morgenochtend
ik testje altijd postief met ochtendurine, en juist indd niet met middagurine of avond (of die waren extreem licht).
Maar daaintegen testje ik ook altijd pas laat positief :roll:
nou dan horen jullie het morgen ochtend.
zie beide uitslagen denk ik wel als positief …
Maar heb dan wel meer duidelijkheid.
bedankt meiden.
Succes, ik ben benieuwd :thumbup:
niet zwanger!
morgen even naar de ha.
bedankt in ieder geval
Ik kreeg het na het begin van de lactacyd dus ben er ook meteen weer mee gestopt
Jammer, of ben je opgelucht? Je schreef gisteren al dat beide uitslagen voor jou positief zouden zijn, dus ik weet niet wat je wens nu is hierin Is de afscheiding inmiddels wat minder geworden al? En vooral niet TE schoon willen doen he, 2x per dag met lauwwarm wassen en elke dag schoon katoenen ondergoed, geen inlegkruisjes en Lactacyd enzo en een eerder gegeven tip goed uitplassen na de sex zijn hele simpele leefregels om de natuurlijke flora beneden goed te houden en witte vloed binnen banden houden
Succes :thumbup:
Dank je Kimmie.
Ach het maakte voor mij niet echt uit of het nou positief zou zijn of niet.
De afscheiding is er nog steeds… Ga morgen ervoor toch naar de ha.
Ook omdat ik ook erge buikpijn heb over heel mn buik heen.
Ik doe altijd plassen na de sex en daarna douchen.
Met de lactayd ben ik gestopt en inlegkruisjes gebruik ik niet.
in ieder geval bedankt…
buikpijn kan ook bij de eisprong horen. Heb hier laatst een topic over geopend dat i kdaar zoveel last van heb. ha wil nog geen actie ondernemen, vind het wel even prima zo, de ene maand is het gelukkig minder erg dan de andere maand dus het is nog even uit te houden. Maar heb 2 maanden gehad dat ik mijn buik echt beschermde, een klein tikje van de kinderen was al te pijnlijk, kon er wel om janken :oops: .
maar succes met de ha.