Is er niet iets wat tastbaarders is, voor altijd?
Voor overlijden van een kind? Lees op internet dat een rouwboeket vaak niet fijn overkomt, te groot e.d.
Weet iemand dit heel toevallig?
Alvast bedankt…, :-*
Jeetje… wat triest
Heb met tranen in mijn ogen naar je you-tube filmpje gekeken…
Ik zou zo even niet weten wat je zou kunnen geven.
Maar het filmpje wat je gemaakt heb zou ik zeker voor zijn ouders op dvd zetten!!!
Heel veel sterkte :hug:
Groetjes, Marieke
Tranen in mijn ogen, wat een mooi jongentje :kaars:
Dit filmpje is mooi voor op een DVD. Eventueel voor bij het afscheid, maar dat is aan de ouders.
Misschien een glazen beeldje, met zijn foto? Ik weet het niet.
Sterkte… :kaars: :vlinder:
Dank je wel!
Het filmpje heeft de familie van hun inderdaad ook al op hun hyves staan e.d.
Zijzelf kan hem nog niet bekijken, dit ivm haar verdriet (logisch).
Kan ik wel begrijpen, lijkt me heel heftig om mee te maken, vooral om dat het dus onbekend is wat hij heeft, en je het geen naam kan geven.
Dus ook niet makkelijk uit te leggen.
Ja hij heeft echt al zoveel onderzoeken gehad, maar nog steeds niks wat eruit komt. Ja dat hij iets aan zijn spieren heeft e.d. maar niks met een naam
Jochie heeft al zoveel meegemaakt in zijn leventje!
En dan kijk ik hier thuis, hoe Levi hier rond rent e.d. en toen ik Luuk zag, hartverscheurend!
Och jee, tranen en heel veel kippenvel bij het zien van je filmpje… komt ook weer heel veel boven hoe wij het beleefd hebben met Noortje*…
Wat een guitig lachje heeft ie, …
Heel veel sterkte voor de ouders en veel meer dan te laten voelen dat jullie er voor hen zijn kun je toch niet doen, denk ik,… :hug: :-*
Jeetje, wat erg…
Ik zat gelijk te denken aan Stichting Make a Memory (geloof dat dat zo heet).
Dat is een stichting die speciaal (en kostenloos) foto’s (professioneel) maakt voor zieke of inmiddels overleden kindjes… Iets tastbaarders kan je bijna niet krijgen denk ik ?
http://www.makeamemory.nl/index.php
@Selena wrote:
Jeetje, wat erg…
Ik zat gelijk te denken aan Stichting Make a Memory (geloof dat dat zo heet).
Dat is een stichting die speciaal (en kostenloos) foto’s (professioneel) maakt voor zieke of inmiddels overleden kindjes… Iets tastbaarders kan je bijna niet krijgen denk ik ?
http://www.makeamemory.nl/index.php
Zal dat eens doorgeven, misschien willen ze dit wel…,
Wat een mooi initiatief van hun zeg!
@Bietje wrote:
Och jee, tranen en heel veel kippenvel bij het zien van je filmpje… komt ook weer heel veel boven hoe wij het beleefd hebben met Noortje*…
Wat een guitig lachje heeft ie, …
Heel veel sterkte voor de ouders en veel meer dan te laten voelen dat jullie er voor hen zijn kun je toch niet doen, denk ik,… :hug: :-
Thanx meid!
Ik weet het verhaal niet achter Noortje :vlinder: maar het overlijden van een kind blijft nartuurlijk rot…,
ow jeetjemina.
Ik heb het niet droog kunnen houden
Sterkte ik heb zo 1,2,3 geen idee wat mooi is.
Ja idd dit filpmje op dvd maar kan mij heel goed begrijpen dat dat heel erg confronterend is…
Sterkte :kaars:
jeetje zeg… heftig hoor
wij hebben bij de Maris de mama van Jasmijn hebben wij toen J. overleden was herinneringsklompjes laten maken en een ster die vernoemd is naar haar gegeven.
(en nog ervoor gezorgd dat hun een paar keer bloemen krijgen (geboortedag van jasmijn, kerst, en dag dat ze overleden is)
toen zij in het zkh lag hebben wij een droomdeken laten bezorgen…
dit is een deken die vrijwillegers maken voor kinderen die ziek zijn, om iets traumatisch hebben meegemaakt (dit kost iets van €15,-)
woezel en pip muziek doosje
wat onztettend triest, heb je filmpje nog niet bekeken maar bij het idee alleen al je kindje te moeten verliezen springen de tranen mij al in de ogen…
je hebt tegenwordig spul waarmee je een 3D afdruk van zijn handje en/of voet kan maken, is dat misschien iets?
Sterkte :hug:
Misschien zo’n glazen (kerst)bal met zijn naam erin gegraveerd? Dat had Bianca toen ook voor Noa(h) gedaan… vond ik erg mooi!
Zit ik hier gewoon keihard te huilen wat een vreselijk gevoel zo’n mooie kleine jongen en dan wetend dat ze niks meer voor hem kunnen doen het leven is zo vreselijk oneerlijk
Zo verdrietig als ik me nu al voel door het filmpje brengt kippenvel op me armen hoe moeten zijn ouders en familie zich dan wel niet voelen
mooi filmpje heb je gemaakt en lief dat je iets wilt doen voor ze
ook voor jou :hug:
@Affie wrote:
Misschien zo’n glazen (kerst)bal met zijn naam erin gegraveerd? Dat had Bianca toen ook voor Noa(h) gedaan… vond ik erg mooi!
Ja zoiets dacht ik dus ook, of een beeld of een medaillon. En voor zijn grote zus van 4 jaar een armbandje of knuffeldeken (armbandje gaat zo snel kapot meestal, ivm spelen e.d.).
Ik wil namelijk zijn zus niet vergeten!
Ze vroeg toen aan mij, toen ze naar L keek: Is L trots op mij?
Oh echt daar zit je dan, met zo’n vraag en dan dat gezichtje erbij

Heb natuurlijk gezegt: L is erg trots op jou, op zijn grote zus.
- zucht *
Niet weer een dec 2007 kindje dat het niet redt ik krijg langzaamaan een naar gevoel bij die maand
prachtig dat je iets voor zijn ouders wil doen. er zijn al mooie dingen genoemd. ik wilde vooral nog even zeggen: laat ook in de toekomst blijken dat je aan hem en zijn ouders denkt. op zijn verjaardag, op een kerstkaart, op moeder/vaderdag etc.
ik denk zelf dat dat veel kan betekenen voor ouders.
:kaars: voor het kleine mannetje
ik heb je filmpje inmiddels bekeken…
tranen biggelen me over de wangen,ik kan bijna de pijn van zijn ouders voelen…
voel mij heel dankbaar voor onze gezonde dochter…
heel,heel veel sterkte
:kaars: voor de kleine held
:hug:
jeetje wat heftig
wij hebben voor Daan :vlinder: een hartje laten maken van glas met zijn foto erin plus zijn geboortedatum en sterfdatum en de tekst voor atijd in ons hart.
bij origineel kadootje