wij hebben voor Daan :vlinder: een hartje laten maken van glas met zijn foto erin plus zijn geboortedatum en sterfdatum en de tekst voor atijd in ons hart.
bij origineel kadootje
wow dat lijkt mij ook enorm mooi! En dat vind zij ook erg mooi, dat weet ik zeker!
wij hebben voor Daan :vlinder: een hartje laten maken van glas met zijn foto erin plus zijn geboortedatum en sterfdatum en de tekst voor atijd in ons hart.
bij origineel kadootje
wow dat lijkt mij ook enorm mooi! En dat vind zij ook erg mooi, dat weet ik zeker!
als je voorbeeld wilt zien wil ik er wel een foto van maken en jaar pben
bij origineel kadootje
als je voorbeeld wilt zien wil ik er wel een foto van maken en jaar pben
Tranen in mijn ogen van het filmpje. Met pijn in mijn hart gekeken. Wat een prachtig kind en wat een hartveroverende lach.
Is het oudere meisje op de foto zijn zus? Als dat zo is is het misschien ook een idee om iets moois voor haar te kopen?
Ook voor haar moet dit een heel ingrijpende tijd zijn en een aandenken/cadeau voor haar als haar broertje er niet meer is geeft haar misschien ook het gevoel dat zij ook serieus word genomen in haar verdriet…
Een mooi speeldoosje met zijn en haar naam erop misschien?
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Wie weet gebeurt er een wonder
Tranen in mijn ogen van het filmpje. Met pijn in mijn hart gekeken. Wat een prachtig kind en wat een hartveroverende lach.
Is het oudere meisje op de foto zijn zus? Als dat zo is is het misschien ook een idee om iets moois voor haar te kopen?
Ook voor haar moet dit een heel ingrijpende tijd zijn en een aandenken/cadeau voor haar als haar broertje er niet meer is geeft haar misschien ook het gevoel dat zij ook serieus word genomen in haar verdriet…
Een mooi speeldoosje met zijn en haar naam erop misschien?
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Wie weet gebeurt er een wonder
Ja ik wilde inderdaad een knuffeldeken voor haar kopen, speeldoosje echter is ook ontzettend mooi…,
Bedankt voor het idee!
Wonder hopen wij al enorm lang op, maar de laatste keer dat ik hem zag * zucht *
Maar we duimen door, vooral in de hoop dat hij nu minder pijn heeft dan voorheen…,
Wat een frustrerend idee dat niemand precies weet wat hij heeft… dokters zijn zo knap tegenwoordig, maar ook nu blijkt dat we toch ook allemaal maar mensen zijn…
In ieder geval blij dat ik je aan een goed idee heb geholpen.
Volgens mij kun je ook voor broers/zussen van zieke kinderen een droomdekentje bestellen bij de Regenboogboom. Op de site staat tenminste: “Droomdekentjes worden geschonken aan kinderen die een chronische -of levensbedreigende ziekte hebben, een trauma of een handicap. Ook kinderen die in een moeilijke situatie terecht zijn gekomen, komen in aanmerking voor een dekentje.” En bij de reacties las ik ook dergelijke dingen.
Volgens mij kun je ook voor broers/zussen van zieke kinderen een droomdekentje bestellen bij de Regenboogboom. Op de site staat tenminste: “Droomdekentjes worden geschonken aan kinderen die een chronische -of levensbedreigende ziekte hebben, een trauma of een handicap. Ook kinderen die in een moeilijke situatie terecht zijn gekomen, komen in aanmerking voor een dekentje.” En bij de reacties las ik ook dergelijke dingen.
Oh van die CD moest L altijd lachen :inlove:
Dat was nog iets wat hem een lach op zijn gezichte toverde.
Ik heb wel eens gelezen dat er een stel fotografen is dat speciaal voor ouders met kindertjes die binnenkort gaan overlijden (of zelfs net overleden zijn wanneer het baby’s zijn) een fotoreportage maken. Maar dan een echt mooie, met heel integere foto’s. Misschien zou je daar naar op zoek kunnen gaan!?
onder de spoiler stond een filmpje die ik voor ze gemaakt had, maar het beheer heeft de link weggehaald omdat de video op verborgen stond.
Ja dat had ik dus gedaan.
Filmpje zie je ook op heel veel hyves, als eerbetoon aan hem. Zo ook op mijn eigen hyves natuurlijk!
De moeder vind dit enorm “mooi” allemaal, dat mensen zoveel steun bieden op die manier…,
Er is ondertussen een diagnose, en ik ben nu weer op zoek.
Alleen nu dan omdat hij binnenkort echt zal te komen overlijden.
De vorige keer kon ik geen keuze maken tussen allerlei beeldjes e.d.
Nu moet ik een keuze maken, aangezien het eind heel erg dichtbij komt.
Hij zou in december 2010 3 jaar worden, maar nu mag hij zelfs dat niet meer meemaken.
Maar als iemand nog een tip heeft voor een site e.d. graag dank je wel.
We wilden eigenlijk ook een rouwboeket doen, maar er staat op internet dat deze ook vaak als storend worden beschouwd bij de begravenis van een kind, dat het al snel te groot en teveel wordt.
Weet je wat wel enorm triest is, en wat mij zo enorm boos maakt?
Er had zich iemand aangemeld voor onze groepshyves van de december 2007 kindjes. Maar zij had helemaal geen december 2007 kindje, ze wilde alleen het hele verhaal lezen want ze was een vage kennis van de familie…,
Dat mensen zulke acties kunnen doen, niet te begrijpen!!! Maakt mij zo boos, dus heb haar net ook een email gestuurd wat ze in hemelsnaam van plan was met haar lidmaatschap bij de hyves van dec 2007.
Heb haar toen meteen verwijderd natuurlijk toen ik er achter kwam…,