Afbouw medicatie en bijwerkingen

Oh goed zeg Krabje, al helemaal afgebouwd. Vervelend dat je nu toch “bijwerkingen” van het afbouwen hebt. Hoe is het werken gegaan?

Ik heb het idee dat ik wel meer hoofdpijn heb trouwens, nu ik minder ad slik maar of dat toeval is, of dat het bij het afbouwen kan horen, dat weet ik eerlijk gezegd niet.

staat in de ellelange bijsluiters :wink:

@Jennifer77 wrote:

staat in de ellelange bijsluiters :wink:




Schaam, schaam, maar ik heb geen zin gehad om die weer te lezen… Zal ik toch wel gaan doen binnenkort, weet ik een beetje wat me te wachten staat.

Hoi,



Ik ben nu ook aan het afbouwen.



Ik gebruik het nu zins einde januari 07 en ben 30 augustus op een halve tablet overgegaan.



Ben erg misselijk geweest de eerste 2 weken en als ik teveel doe voel ik me alsof ik de marathon heb gelopen en geen lucht krijg. Ik hoop dat dit snel over is. Heb ook veel last van dipjes tijdens mijn menstruatie is dit normaal ? (ik hoop namelijk niet dat dit blijft als ik er helemaal vanaf ben)



Mijn reden is dat ik wil stoppen dat als ik sport niet door kan gaan het laatste stukje net alsof dat medicijn me tegen houd en dat is erg irri.



En mijn wens is nog om een keer zwanger te worden, maar durf niet direct zwanger te worden. Las ook dat de kans op hartklachten vergroot op het ongeboren kind ? Hoe lang zou het duren voor het medicijn helemaal uit je lichaam is. Mijn eerste kindje is namelijk geboren met een lichte hartafwijking.

als je het gebruikt voor ppd, dan is de kans zeer groot dat deze min of meer is overgegaan in PMS. Vandaar je dipjes tijdens menstruatie.

Is veel voorkomend deze overgang

Hoi Jennifer,



Ik heb idd al last gehad van de dipjes rond mijn menstruatie.



Dus zal moeten slijten of niet of zou het zo blijven?



Heb even gegoogeld zou het idd wel kunnen zijn. Stond ook iets over vitamine B6 even kijken of daar wat voor is mischien dat het helpt.



Thanks

jaaa b6 en visolie doen wonderen…maar met name de b6!!!



Ben ik toen direct op gezet door de psychiater…een flinke dot vitames per dag…zelfs zo erg dat ik er gifgeel van ging plassen (teveel b12 of c). Echt…ik gaf praktisch licht 8)



Maar idd gaan ppd in de regel vaak over naar pms.

@Jennifer77 wrote:

Echt…ik gaf praktisch licht 8)




Kan handig zijn als je de weg kwijt bent ;-) :D

Kun je die b6 tabletten gewoon bij de drogist halen of in een vermengde versie van meer vitamine?

ik haalde vlg mij bij de welbekende drogisterijen. Even goed op t potje kijken hoeveel mg er in zit van welk vitamine. Ik had b6 apart en de rest multi

dankje :-*

alsje

Ben vandaag totaal onverwachts helemaal gestopt.



Ik was op een halve tablet en wou eigenlijk nog 2 weken wachten.



Tot ik vanmorgen merkten dat ik hem vergeten was omdat ik misselijk werd.



Dus ben ik maar gestopt ben benieuwd hoe alles gaat vind het wel heel spannend nu dus helemaal geen medicijnen in mijn bloed… afkickenn :doh:

nou meid toi toi toi he…gaat helemaal goed komen :thumbup: