Adres sinterklaas?

Weet iemand of het adres van de sint dit jaar hetzelfde is als vorig jaar? Sinterklaashof 1 in Neunen?

We willen de sint natuurlijk weer een brief sturen, maar hij moet wel aankomen dan :lol:

Ik hoor het graag

Ja, volgens mij blijft dat ook zo…

Sinterklaas

Sinterklaashof 1

5670 NS

Nuenen

Voor de kindjes uit Belgie:

Sinterklaas

Spanjestraat 1

0612 Hemel

België.

@Greetje14 wrote:

Voor de kindjes uit Belgie:

Sinterklaas

Spanjestraat 1

0612 Hemel

België.

Dank je wel, Greetje. :-*

bespaart mij een foontje naar de post. :thumbup:

liefs

Gerda

Hee super bedankt…kunnen we aan de slag hierzo :mrgreen:

Ik dacht: “huh?? adres?” Wij stopten die altijd in onze schoen en dan kwam ie altijd bij de Sint. Soms kregen we een brief terug. Ook in de schoen.

En dan is de brief in Nuenen…en dan ?

Maken jullie nou een grapje…? Of ?

Hier stoppen we de brief in de schoen…dan vinden ze hem toch ook :wink:

Adres van Sinterklaas, vind het eerlijk gezegd een beetje raar en vraag me af of er echt volwassenen zijn die zo’n brief daar heen sturen :eh:

@Karin2 wrote:

krijg je dan ook echt een antwoord terug ???

@riki79 wrote:

@Karin2 wrote:

Op echt sinterklaas postpapier nog wel :inlove:

@riki79 wrote:

@Karin2 wrote:

Kinderen kunnen de Sint schrijven. En de papa’s en de mama’s mogen daar gerust bij helpen. Stuur de brief of tekening met een postzegel voor het antwoord naar: Sinterklaashof, 5670 NA Nuenen. (Sinterklaas heeft geen e-mail of fax) Ieder jaar zijn er weer kinderen die hun naam en adres vergeten in de brief te schrijven. En dan kan Sint niet terugschrijven. Vergeet ook de postzegel niet. Denk eraan dat voor het buitenland een ander tarief geldt!

@klavertje4 wrote:

@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:

Kinderen kunnen de Sint schrijven. En de papa’s en de mama’s mogen daar gerust bij helpen. Stuur de brief of tekening met een postzegel voor het antwoord naar: Sinterklaashof, 5670 NA Nuenen. (Sinterklaas heeft geen e-mail of fax) Ieder jaar zijn er weer kinderen die hun naam en adres vergeten in de brief te schrijven. En dan kan Sint niet terugschrijven. Vergeet ook de postzegel niet. Denk eraan dat voor het buitenland een ander tarief geldt!

Bedenk je nu allemaal zelf ? Het lijkt namelijk alsof je het ergens van over neemt, maar ik zie geen bron.

@janet76 wrote:

@klavertje4 wrote:
@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:

Bedenk je nu allemaal zelf ? Het lijkt namelijk alsof je het ergens van over neemt, maar ik zie geen bron.

google eens op sinterklaashof 1, genoeg bronnen…

@crazymom wrote:

@janet76 wrote:
@klavertje4 wrote:
@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:

google eens op sinterklaashof 1, genoeg bronnen…

Ga ik zeker doen.

Maar vind het stukje waar ik op reageer gewoon een beetje vreemd neergezet. Je merkt dat ze het ergens van over heeft genomen maar het staat er niet bij…komt erg apart over op een forum vind ik.

Alsof er een robot een reactie plaatst zoiets.

Hier in België gaat het als volgt:

je schrijft (omdat je kindje nog te klein is om zelf te schrijven - en anders doen ze het zelf) een brief in naam van je kind met de wensen die hij/zij heeft. een leuke tekening erbij en klaar is kees !

Als je je eigen adres invult, krijg je een brief terug (bpost zorgt daarvoor), zelfs met een stripverhaal en een klein snoepje erbij.

Ieder jaar doen wij dat hier, maar ieder jaar opnieuw vergeet ik dan terug het adres :wall: :doh: en pleeg ik een foontje naar de post.

vandaar dat ik Greetje zo dankbaar ben, dat ze ook het adres voor de Belgische kindjes meldde :thumbup: …

Er is dus niets robots aan :eh: :roll: , aan wat klavertje neerzette. Klopt precies… :thumbup:

tijdig je brief versturen, is handig ! wij gaan er dit weekend werk van maken…

is zo leuk als er dan een brief van de sint in de bus valt.

groetjes

Gerda

Gerda ik bedoel ook niet dat de reactie van de ‘‘sint’’ een robot lijkt, ik had het over de reactie van Klavertje. los van of het klopt of niet vond ik de hele toon van de reactie wat vreemd overkomen. Dit valt me wel vaker op bij reactie’s van klavertje. Dus vandaar mijn reactie, misschien handig om de bron erbij te vermelden.

Ik begrijp nu dat dit hele adres van Sinterklaas verhaal echt is, wist ik niet, kwam op mij over als een grap en ik wist dus niet helemaal of het serieus bedoeld was of niet.

@janet76 wrote:

Gerda ik bedoel ook niet dat de reactie van de ‘‘sint’’ een robot lijkt, ik had het over de reactie van Klavertje. los van of het klopt of niet vond ik de hele toon van de reactie wat vreemd overkomen. Dit valt me wel vaker op bij reactie van klavertje. Dus vandaar mijn reactie, misschien handig om de bron erbij te vermelden.

Ik begrijp nu dat dit hele adres van Sinterklaas echt is, wist ik niet, kwam op mij over als een grap en ik wist dus niet helemaal of het serieus bedoeld was of niet.

Janet, ik snapte heus wel dat het niet naar de sint bedoeld was, maar naar Klavertje. Nét daarom dat ik wél ff reageerde…

Maar we zullen allebei dan wel een ander beeld van Klavertje hebben :wink: , want wat ik van haar hier op het forum lees, is voor mij nooit vreemd overkomen, maar juist net heel gewoon.

Het is niet omdat je iets wéét, dat je steeds bronvermelding hoeft te geven hé.

maar euch… wel gaan wel lekker offtopic, dus ga afsluiten en Michaël afhalen op school.

Gerda

@gerda wrote:

@janet76 wrote:
Gerda ik bedoel ook niet dat de reactie van de ‘‘sint’’ een robot lijkt, ik had het over de reactie van Klavertje. los van of het klopt of niet vond ik de hele toon van de reactie wat vreemd overkomen. Dit valt me wel vaker op bij reactie van klavertje. Dus vandaar mijn reactie, misschien handig om de bron erbij te vermelden.

Ik begrijp nu dat dit hele adres van Sinterklaas echt is, wist ik niet, kwam op mij over als een grap en ik wist dus niet helemaal of het serieus bedoeld was of niet.

Janet, ik snapte heus wel dat het niet naar de sint bedoeld was, maar naar Klavertje. Nét daarom dat ik wél ff reageerde…

Maar we zullen allebei dan wel een ander beeld van Klavertje hebben :wink: , want wat ik van haar hier op het forum lees, is voor mij nooit vreemd overkomen, maar juist net heel gewoon.

Het is niet omdat je iets wéét, dat je steeds bronvermelding hoeft te geven hé.

maar euch… wel gaan wel lekker offtopic, dus ga afsluiten en Michaël afhalen op school.

Gerda

We gaan idd erg off topic maar wil nog even op dik gedrukte reageren, is idd niet nodig om altijd de bron erbij te zetten als je iets weet en het in je eigen woorden neerzet. Maar wel als je een kopie van een tekst op een forum plakt en het dus niet in je eigen woorden neergezet is, tenminsten dat is mijn idee maar goed wie ben ik. Ik sluit het bij deze ook af.

Waar maken we ons druk over :think: :eh: