Adres sinterklaas?

Uhmmmmmmm…

Oke, ja het is echt waar je kan ‘Sinterklaas’ echt een brief sturen, postzegel erbij en je krijgt antwoord. Persoonlijk gericht antwoord zelfs, dus echt erg leuk voor de mensen die dit nog niet hebben ‘meegemaakt’.

Wist alleen niet of het dit jaar nog hetzelfde adres was, vandaar mijn vraag :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijn 3 vriendinnetjes een tekening aan het maken nu en het briefje is al geschreven, zometeen postzegel erop en dan gaan we met zijn allen naar de brievenbus :inlove: :inlove:

Je kunt zelf naar het kasteel gaan,

hebben ze speciale dagen voor…

wel enorm druk, maar super leuk…

en hier schrijven we ook elk jaar een brief,

ik schrijf, en tim krabbelt eronder :inlove:

en je krijgt idd een leuke persoonlijke brief terug… :thumbup:

Dit is al jaren zo trouwens,

ik dacht dat het wel heel erg bekend was bij ouders…

en ohh zo leuk voor de kinderen, die verbazing dat ze een echte brief terug krijgen !!

Echt een aanrader dus…

@janet76 wrote:

@crazymom wrote:
@janet76 wrote:
@klavertje4 wrote:
@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:
En dan is de brief in Nuenen…en dan ?

krijg je dan ook echt een antwoord terug ???

Kinderen kunnen de Sint schrijven. En de papa’s en de mama’s mogen daar gerust bij helpen. Stuur de brief of tekening met een postzegel voor het antwoord naar: Sinterklaashof, 5670 NA Nuenen. (Sinterklaas heeft geen e-mail of fax) Ieder jaar zijn er weer kinderen die hun naam en adres vergeten in de brief te schrijven. En dan kan Sint niet terugschrijven. Vergeet ook de postzegel niet. Denk eraan dat voor het buitenland een ander tarief geldt!

Bedenk je nu allemaal zelf ? Het lijkt namelijk alsof je het ergens van over neemt, maar ik zie geen bron.

google eens op sinterklaashof 1, genoeg bronnen…

Ga ik zeker doen.

Maar vind het stukje waar ik op reageer gewoon een beetje vreemd neergezet. Je merkt dat ze het ergens van over heeft genomen maar het staat er niet bij…komt erg apart over op een forum vind ik.

Alsof er een robot een reactie plaatst zoiets.

dat wist je niet he, dat ik een robot ben… weet je het nu :mrgreen: :mrgreen:

ik ga Milan ook een brief laten schrijven! dat is nu wel leuk nu hij zelf kan schrijven!

Ik ga Nathalie ook een brief laten schrijven :inlove:

@klavertje4 wrote:

@janet76 wrote:
@crazymom wrote:
@janet76 wrote:
@klavertje4 wrote:
@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:

Kinderen kunnen de Sint schrijven. En de papa’s en de mama’s mogen daar gerust bij helpen. Stuur de brief of tekening met een postzegel voor het antwoord naar: Sinterklaashof, 5670 NA Nuenen. (Sinterklaas heeft geen e-mail of fax) Ieder jaar zijn er weer kinderen die hun naam en adres vergeten in de brief te schrijven. En dan kan Sint niet terugschrijven. Vergeet ook de postzegel niet. Denk eraan dat voor het buitenland een ander tarief geldt!

Bedenk je nu allemaal zelf ? Het lijkt namelijk alsof je het ergens van over neemt, maar ik zie geen bron.

google eens op sinterklaashof 1, genoeg bronnen…

Ga ik zeker doen.

Maar vind het stukje waar ik op reageer gewoon een beetje vreemd neergezet. Je merkt dat ze het ergens van over heeft genomen maar het staat er niet bij…komt erg apart over op een forum vind ik.

Alsof er een robot een reactie plaatst zoiets.

dat wist je niet he, dat ik een robot ben… weet je het nu :mrgreen: :mrgreen:

heb je ook een aan en uit knop erop??? :mrgreen:

en zo ja, kun je dan ook stofzuigeren??

Ik wel hoor!!! :mrgreen:

@janet76 wrote:

@klavertje4 wrote:
@riki79 wrote:
@Karin2 wrote:

:?

Nee dat schud ze zomaar uit dr mouw… :angel:

Graag gedaan Gerda :wink:

En de rest natuurlijk!!

@blue_fairy wrote:

Ik dacht: “huh?? adres?” Wij stopten die altijd in onze schoen en dan kwam ie altijd bij de Sint. Soms kregen we een brief terug. Ook in de schoen.

Hahaha, idem!