Achterbuurjongen neergeschoten en overleden

De 25 jarige Marokkaanse die is overleden, woont gewoon achter mij :shifty:

Er staan héél veel mensen hier buiten … want hij ligt thuis opgebaard :cry:

Ik hoor zijn moeder héél hard huilen … :cry:

Jeetje wat heftig. :kaars:

Dat er zulke mensen kunnen bestaan op deze wereld?! BAH

vreselijk… :kaars:



Heb je nog iets meegekregen van die vechtpartij? Dat zal dan ook in jullie buurt geweest zijn…

DEN BOSCH - Een 25-jarige man die woensdagavond in de Bossche woonwijk Kruiskamp werd neergeschoten tijdens een massale vechtpartij tussen twee groepen Marokkaanse jongeren is donderdagavond aan zijn verwondingen overleden. De politie heeft dat gemeld.



De politie kreeg woensdagavond rond elf uur melding van de massale ruzie aan de Churchilllaan. Volgens de politie waren er enkele tientallen jongeren bij betrokken.



Even verderop in de Egbert Kortenaerstraat troffen agenten het neergeschoten slachtoffer in zorgwekkende toestand aan. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht.











Onrust



De vechtpartij veroorzaakte behoorlijke onrust in de wijk, aldus een politiewoordvoerder. Bij het ziekenhuis verzamelden zich bekenden van het slachtoffer.



In de loop van de nacht keerde de rust terug. Over de aanleiding voor de ruzie kon de politie donderdag nog niets zeggen. Aanhoudingen zijn niet verricht.





Rechercheurs



Een team met 35 rechercheurs onderzoekt de zaak. Wijkagenten zijn donderdagavond extra prominent aanwezig in de wijk.



De wijk Kruiskamp kwam de afgelopen jaren diverse keren negatief in het nieuws. Ruim een jaar geleden werd op vrijwel exact dezelfde plek brand gesticht in een gebouw waarin de gemeente dakloze junks wilde gaan opvangen.



In 2006 werd er een politieauto beschoten en werden agenten mishandeld.



© ANP






Ik zelf heb niets meegekregen van de vechtpartij … die was hier dus een straat of 10 verderop~!

Maar gisteravond was het al mega druk in hun straat.



Hij was schijnbaar geen lieverdje, maar zijn moeder … triest hoor!

:shock:



Zo, dat is heftig zeg!! Vreselijk!

Euj tis toch een kind dus die moeder…ach wat erg!! :cry:

jeetje wel heftig hoor en zeker als het zo in de omgeving bij je is ,

hier is vorig jaar een jongen neergestoken in de straat is eraan overleden,

doet toch wel iets met je hoor , en toen dat hier gebeurd liep ik op 20 meter afstand ongeveer

hier blijven ze maar komen …

Ik denk dat er wel 60 mensen vandaag zijn geweest :o

Dat is veel zeg 60 mensen,



maar in bepaalde culturen gaat dat zo , erg speciaal vind ik het zeker wel ,

jeetje lieverdje of niet als je als moeder je kind kwijt raakt is dat gewoon zo onnatuurlijk dat moet zoveel pijn doen wat je kind ook gedaan heeft het is en blijft je kind



een :hug: voor de moeder van die jongen. :cry:

@victoria wrote:



Ik hoor zijn moeder héél hard huilen … :cry:




Ik krijg kippenvel van dit zinnetje…

Hier in 1 van de andere flats is een jongen een paar jaar geleden van de flat afgesprongen. Zijn moeder die huilde ook… ging door merg en been.

:cry: :cry:

Pfoe, heftig :frowning:

Zo hé wat heftig.

En misschien geen lieverdje maar 't blijft toch het kind(je) van zijn moeder.



:kaars:

Wij zijn van die bescheiden huilerds - ik vind het wel wat hebben wat je soms ziet in andere culturen dat mensen veel uiting geven aan hun verdriet.

Wat erg zeg :frowning:

Het is nog een komen en gaan van mensen.

Ik hoor de moeder nog af en toe huilen, het gaat echt door merg en been :cry:

Vreselijk… :frowning:

Oh wat erg zeg :frowning: Dat je dat zo horen kan ook…

@Karin2 wrote:

Oh wat erg zeg :frowning: Dat je dat zo horen kan ook…




Ik denk dat haar deuren open staan … en mijn tuin grenst weer aan die van hun!

Pfoe moeilijk hoor Vic…