Aardstralen, wateraders, lei-lijnen....

Aardstralen heb je inderdaad overal… wat ik uit ervaring heb gemerkt is dat het vooral op de knooppunten gaat,…waardoor je een netvorm in je ruimte krijgt…currynet genoemd.

Als je precies op zo’n knooppunt slaapt kan dat inderdaad voor onrust en bijv. hoofdpijn zorgen.

Verder is inderdaad het wegnemen van alle draagbare dingen als gsm, draadloze telefoons, draadloos internet enz vaak al een hele verbetering.

http://members.home.nl/angelaverstraaten/aardstralen.htm

Bij een van de maartmama’s van 2006 sliep haar zoontje ook erg slecht, en dat werd toen verholpen met het bedje opschuiven en een s-vormige buis onder zijn bed. Volgens mij had dat ook met stralen te maken, en dat jochie slaapt sindsdien prinsheerlijk :smiley:

[/quote]Ik neem aan dat ook wij mogen zeggen hoe wij denken dat het misschien op te lossen is en dat het niet per see is zoals jij zegt!

Quote:

:shock:

He meis,

Wat naar dat Brigitte er zo’n last van heeft :hug: ! Ik hoop echt dat de meiden hier je tips en adviezen kunnen geven, want ik heb er echt geen verstand van (ben er misschien te nuchter voor).

En als die mevrouw je kan helpen, en je vertrouwt haar, gewoon doen hoor :-* !

Liefs,

Juud

Ik ga niet meer zoeken naar dingen die hier in huis,omgeving invloed hebben. Want wij hebben er alles aangedaan om dit te veranderen. Je maakt jezelf gek als je in jezelf moet gaan kijken, om jezelf heen moet kijken, terwijl je allang weet dat het daar niet ligt. En ja we kunnen accepteren dat ze een moelijk slaapster is, maar waarom slaapt ze een week lang in een ander huis wel goed? Een nachtje is een uizondering, maar dit is bij haar zo’n verschil, dit geeft mij wat aan. Dus ik wil mn meisje helpen hier in huis!

Het gaat mij niet om de discussieof brigitte reageert op aardstralen, het gaat mij om wat mij van binnen duidelijk is gemaakt, er is iets hier in huis waar wij (mijn man en ik) niets mee kunnen doen maar die mevrouw wel.

En nee ze heeft me niet bang gemaakt, ik werd juist helemaal rustig door wat zij mij allemaal vertelde. Ik voelde me puur en alleen mijzelf!

En kleurstoffen, zodra ze die eet stuitert ze door het huis. Dus of het wetenschappelijk bewezen is of niet, brigitte reageert er wel op en dat is de uitsslag van ons eigen onderzoek.

Nogmaals ik wil geen welles niets spelletje, het gaat mij dus om hoe het hier is in huis en niet of het bewezen is of niet. ik heb hier om mij heen voorbeelden genoeg gezien.

Maar ik wil julile ervaringen horen Kok dames!

:-*

@Juudje26 wrote:

He meis,

Wat naar dat Brigitte er zo’n last van heeft :hug: ! Ik hoop echt dat de meiden hier je tips en adviezen kunnen geven, want ik heb er echt geen verstand van (ben er misschien te nuchter voor).

En als die mevrouw je kan helpen, en je vertrouwt haar, gewoon doen hoor :-* !

Liefs,

Juud

Juud lief dinnetje!! :-*

Even mijn ervaring.

Wij hadden een probleempaard, wij hebben toen een “paardenfluisteraar” laten komen. Hij heeft met een wiggeroedel (weet niet hoe je het schrijft) rond gelopen en de stallen stonden precies op zo’n aardstraal. Wij bij die punten een koperenpijp erin, en het beest knapte gewoon op.

Ook heeft hij verteld dat de beste manier van slapen is: met je hoofd naar het oosten en je benen dus naar het westen. En anders hoofd noorden en benen zuiden. Dit heeft met + en - energie te maken etc etc.

En als je auto op zo’n aardstraal staat dan loopt de accu ook leeg.

Misschien is het allemaal wel toeval maar alles wat hij zei dat klopte dus wij geloven er wel in.

Het is dan geen kind maar ik denk dat het voor iedereen (mens en dier) hetzelfde werkt.

@mamavankirsten wrote:

Even mijn ervaring.

Wij hadden een probleempaard, wij hebben toen een “paardenfluisteraar” laten komen. Hij heeft met een wiggeroedel (weet niet hoe je het schrijft) rond gelopen en de stallen stonden precies op zo’n aardstraal. Wij bij die punten een koperenpijp erin, en het beest knapte gewoon op.

Ook heeft hij verteld dat de beste manier van slapen is: met je hoofd naar het oosten en je benen dus naar het westen. En anders hoofd noorden en benen zuiden. Dit heeft met + en - energie te maken etc etc.

En als je auto op zo’n aardstraal staat dan loopt de accu ook leeg.

Misschien is het allemaal wel toeval maar alles wat hij zei dat klopte dus wij geloven er wel in.

Het is dan geen kind maar ik denk dat het voor iedereen (mens en dier) hetzelfde werkt.

Ik denk inderdaad ook dat het voor mens en dier hetzelfde is.

Dank je wel voor je ervaring!

Fijn om te lezen dat jullie paard er van op knapte!

Het kindje van mijn zus is daar ook heel gevoelig voor. Zij bleken onder hun huis veel wateraders te hebben. Toen is er iemand bij ze langsgeweest, die heeft (volgens mij met een wichelroede) aangegeven waar ze liepen. Ook hebben ze ergens een soort kegel weggezet. Het bedje stond precies op zo’n knooppunt. Bedje verplaatst en het kind slaapt weer goed. Ze hebben ook al eens de kegels weggehaald, ze merkten het gelijk aan hun zoontje. Dus ik zou het gewoon proberen, baadt het niet, schaadt het niet.

Een (oud) oom van karel ging vroeger ook gewoon bij de boeren langs om dit soort dingen om te leiden, of op te sporen, in welanden en inderdaad ook de stallen van de koeien en paarden etc.

Karel zijn vader sliep ook niet goed, en had ook klachten, toen heeft die oom hun ook ermee geholpen, daarna was het helemaal weg :thumbup:

Het is dus te verhelpen, ik zou het gewoon proberen, succes :thumbup:

Wij waren al jaren bezig zwanger te worden en bezig met IUI. Door iemand die veel van aardstralen weet kwamen wij erachter dat mijn helft van het bed op/in een aardstaal stond. Ik ben op mijn vriend zijn helft gaan liggen en was die zelfde maand (wel via IUI dus of het nou aan die aardstralen heeft gelegen of niet… kan ik niet zeggen) nog zwanger.

Misschien kun je eens iemand laten komen die aardstralen opspoort. Dan kun je het bedje ergens neerzetten waar geen aardstralen zijn en gaat je meisje misschien beter slapen. Als het niet helpt, dan niet maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

En heb je trouwens katten? Katten vinden het heeeeerlijk om in een aardstraal te liggen. Terwijl een hond er juist niet tegen kan en er dus nooit zal gaan liggen.

In ieder geval heel veel succes ermee. Hopelijk vind je een oplossing waardoor je meisje beter gaat slapen.

:-*

Daniëlle

Ik hoop vanavond nog even de tijd te vinden om uitgebreid te reageren. Heb er ook pos ervaring mee.

tot gauw !

liefs

Gerda

Interessant dit! Joost doet er hier altijd minimaal een uur over voordat hij slaapt terwijl hij bij opa en oma waar hij ook elke week een nacht slaapt, binnen 5 minuten slaapt.

We hebben echt allerlei mogelijke oorzaken bekeken , maar niets helpt. Als hij eenmaal slaapt , slaapt hij ook goed.

We hebben zijn bedje al wel anders gezet maar nog niet in bv de andere hoek van de kamer.

Mijn man gelooft niet in aardse stralingen en wateradres en staat dus (nog) niet echt open voor dit soort oplossingen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken en ben altijd voorzichtig met dit soort dingen.

Vraag me ook af of : "baat het niet dan schaadt het niet , hier wel opgaat… :think:

Manuela, blijft je dochtertje wel slapen als ze eenmaal in slaap is gevallen?

Ik lees hier even mee, ben benieuwd!

Mijn zusje sliep vroeger ook op een aardstraal, waterwel of i.d. Zij had altijd last van oorontstekingen. Bedje verschoven en nagenoeg geen last meer gehad. Je kunt een koperen pin in de grond slaan of een koperen staaf of i.d bijv. in de kamer op een straal leggen. Hoe het precies werkt durf ik niet te zeggen, maar ik geloof er wel in.

Succes!

Meiden bedankt voor jullie reacties tot nu toe!

Danielle, dat is bijzonder he!!!

Gerda ik ben benieuwd naar jouw ervaring!

@dena wrote:

Manuela, blijft je dochtertje wel slapen als ze eenmaal in slaap is gevallen?

Ik lees hier even mee, ben benieuwd!

Nee ze slaapt nooit rustig. Je hoort haar altijd, elke nacht.

En bij opa en oma dus ook niet…

21 november komt die vrouw hier, ik zal hier sowieso vermelden hoe dat was en hoe het dan verder gaat!

Liefs,

Ingrid

Nou gisteren hebben we die dame hier gehad…

Nou het was een bijzondere ervaring…heel veel dingen van OHJA! en nog zoveel dingen extra!

Er was veel hier in huis wat voor onrust zorgde.

dat heeft zij geneutraliseerd

en wat er ook wel of niet van waar is, Brigitte heeft vanmorgen tot 7.15 uur geslapen (ipv van 05.30 uur de afgelopen weken) en gistermiddag 2 uur en een kwartier, zonder haar te horen tot ik haar wakker maakte, dat is beide heel uniek.

Maar nogmaals, het kan toeval zijn maar…

Mijn moeder, die niet wist wat hier gister gebeurd is, pastte vandaag op

Ze belde tussen de middag en zei: Brigitte is zo rustig en lief vandaag, ze heeft nog geen driftbui gehad…heel anders dan anders…

Tja…

O ben benieuwd of het verder goed gaat…

ik heb ook een peutertje in huis lopen met dezelfde slaapproblemen en onrustig enz…of laat ik zeggen had…dit heeft dan niets met aardstralen te maken maar ben naar een osteopaat gegaan…ze had er schedelplaten oid niet rechtstaan (weet ik het ??) en van alles spanning enz…na 3 behandelingen een heel ander meisje die veel rustiger is geworden en gewoon inslaapt en DOORslaapt…heeoerlijk…mss ook iets vo…baat het niet schaadt het niet…

ik ben blij dat er verandering is te zien.

lijkt me heerlijk om je meisje zo rustig te zien na al die tijd.

ik geloof er wel in heb geen voorbeeld of ervaringen maar ik geloof het wel het is een zo ouds iets.

Ik geloof er zeker in, ben er ook voor een groot gedeelte van overtuigd dat dit er aan bij draagt.

MAar goed ik durf nog niet te hopen dat het bij ons ook echt zo mag gaan, dat het mag werken!

Stom he?

miss is dat ook wel omdat je je niet te veel op wil focussen.

zodat het niet een te grote teleurstelling is als het niet werkt???