Aardstralen, wateraders, lei-lijnen....

Goedemorgen dames,



Ik ben benieuwd of hier dames zijn met ervaringen in het bovenstaande.



Brigitte is alvanaf de eerste dag een erg moeilijke slaapster, erg druk en erg erg gevoelig.

Nu heeft ze ook nog eens ontzettend last van haar darmpjes.

Over dat laatste had ik het een tijdje terug met een vriendin van mij. Toen vertelde ze mij van een vrouw die mensen kan helpen met klachten, zo heeft zij twee mensen van de hooikoorts afgehaald en 1 persoon ook van ernstige darmklachten. Ze heeft veel meer gedaan maar dit heeft mijn vriendin van dichtbij meegemaakt.

Dus ik besloot te bellen en haar te vragen of zij wat voor de darmproblemen van mijn meisje kon betekenen. Ik legde haar uit wie ik was, waarvoor ik belde en toen vroeg ze mijn naam en die van mijn dochtertje en ons huisadres. Toen bleef ze stil… Zegt ze ineens, ze is heel druk, gevoelig en slaapt slecht he? :shock:

Buiten het feit om dat ze niet tegen kleurstof kan… :shock: hebben jullie heel veel aardstralen en wateraders in huis. DAar is je dochter ontzettend gevoelig voor en ze weet niet meer hoe ze met al die gevoelens moet omgaan :shock:

Je kunt je voorstellen dat door de dingen die ze zei ik het hele gesprek zo :shock: heb gezeten.

Aardstraling is iets natuurlijks dus niet iets om in te geloven. Wel kun je geloven in eht weghalen en het feit of mensen op die stralen kunnen reageren.

Nu ben ik erg benieuwd wie van jullie ervaring heeft met de stralen. En wil je je ervaring delen?

Het is niet bedoeld om een discussie op gang te brengen, ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen. En ja ik zou heel graag mijn meisje willen helpen! Want ik roep al 2 jaar lang dat er iets is, niet lichamelijks maar er is iets met haar!



Ik ben benieuwd…



Liefs,

Ingrid

Nou, niet persee aardstraling, maar vroeger, toen ik een baby was… liep er een ‘wel’ onder ons huis door. Mijn bedje stond daar precies bovenop, waardoor ik niet sliep en heel onrustig was.

Bedje verschoven, zodat die niet op die ‘wel’ lag, en toen sliep ik weer goed! :thumbup:

Dank je voorje snelle reactie.

:-*

Het bedje verplaatsen heb ik al gedaan, er schijnen er veel hier door het huis te lopen… :? ja waar zet je dan het bed neer :think:

Mm dat is dan idd lastig!

Wat bij die ‘wel’ ook hielp, was stuivers (en niet die van euro, maar van de gulden :wink:) onder het matras leggen! :thumbup:

ehm…heb je dan ook ff een tijdmachine voor me :mrgreen:



ik heb die niet meer

Haha misschien iemand in je omgeving die die nog heeft?

(Miss heb ik er nog wel wat? Kan je ze zo opsturen! Kun je kijken of het helpt!)

Helemaal een goed idee :-*



Ik ga sowieso vandaag maar eens rondvragen.

k wil uiteraard vanalles uitproberen wat zou kunnen helpen, tot aan dat die vrouw komt!

ik weet dat je geen discussie wilt, maar ik wil wat zeggen.



een mobiele telefoon, een dect-telefoon of dect-babyfoon of noem maar op wat een mens allemaal in huis heeft…het geeft al snel vele malen meer straling af dan de natuurlijke aardstraling.



een stuiver onder het bed leggen is in mijn ogen dan ook echt proberen met een pleister een waterkraan te dichten.



die verhalen van die vrouw zijn in mijn ogen echt goedbedoelde bangmakerij, zoals ik die vaak zie.-ik werk al jaren als spiritueel coach.



ook niet tegen kleurstoffen kunnen is zo-n veelgehoord praatje…Ja het kan, maar het komt in de praktijk erg weinig voor en vaak spelen andere factoren een (veel) grotere rol.



laat je niet leiden door angst, maar kijk eens echt objectief naar de situatie.



er zijn vast ook andere praktische oplossingen voor de onrust van je kindje.



en slecht slapen …ja tsja…soms heb je als ouder gewoon een moeilijke slaper -die hebben wij ook- en zijn er in het dagelijks leven dingetjes aan te wijzen die daar een rol in spelen.



ook haar darmen…kan aan voeding liggen, aan wat en hoeveel ze drinkt…maar ook ¨stress¨ kan van invloed zijn.



ik ben erg intuitief, en tom ook. snachts kuurt hij alle emoties en indrukken van de dag eruit en is vaak bang.

we geven hem dan de veiligheid die hij zoekt en nodig heeft.



maar hoe ik mij voel, hoe mijn man zich voelt…hoe mensen zijn en met elkaar omgaan …tom pikt het allemaal op en kan er nog geen weg mee.

en zolang hij nog zo klein is kunnen wij hem ook nog niet echt helpen…pas als hij ouder is, meer begrijpt en beter praten kan zullen we hem beter, en anders kunnen begeleiden.

maar door zijn gevoeligheid te erkennen en hem rust en veilheid te geven hebben wij ook rust.

we hebben geen kind dat doorslaapt, wij hebben geen kind wat goed zonder ons kan, wij hebben geen kind wat makkelijk / flexibel is. maar omdat wij het (h)erkennen is daarmee wel een groot deel van de frustratie weggevallen en gaan we in rust en liefde er mee om ipv dat we het allemaal anders willen.



maar nogmaals: zoek de oplossing niet in angst.

en ook niet in leilijnen enzo.



vaak zijn kleine alledaagse dingen al een grote verandering.



de kracht en de oplossing ligt in jezelf :-*

Guusje… die stuivers hebben bij mij toen anders wel geholpen!!

Ik neem aan dat ook wij mogen zeggen hoe wij denken dat het misschien op te lossen is en dat het niet per see is zoals jij zegt!

Aardstralen heb je inderdaad overal… wat ik uit ervaring heb gemerkt is dat het vooral op de knooppunten gaat,…waardoor je een netvorm in je ruimte krijgt…currynet genoemd.

Als je precies op zo’n knooppunt slaapt kan dat inderdaad voor onrust en bijv. hoofdpijn zorgen.

Verder is inderdaad het wegnemen van alle draagbare dingen als gsm, draadloze telefoons, draadloos internet enz vaak al een hele verbetering.



http://members.home.nl/angelaverstraaten/aardstralen.htm

Bij een van de maartmama’s van 2006 sliep haar zoontje ook erg slecht, en dat werd toen verholpen met het bedje opschuiven en een s-vormige buis onder zijn bed. Volgens mij had dat ook met stralen te maken, en dat jochie slaapt sindsdien prinsheerlijk :smiley:

[/quote]Ik neem aan dat ook wij mogen zeggen hoe wij denken dat het misschien op te lossen is en dat het niet per see is zoals jij zegt!

Quote:

:shock:

He meis,



Wat naar dat Brigitte er zo’n last van heeft :hug: ! Ik hoop echt dat de meiden hier je tips en adviezen kunnen geven, want ik heb er echt geen verstand van (ben er misschien te nuchter voor).

En als die mevrouw je kan helpen, en je vertrouwt haar, gewoon doen hoor :-* !



Liefs,

Juud

Ik ga niet meer zoeken naar dingen die hier in huis,omgeving invloed hebben. Want wij hebben er alles aangedaan om dit te veranderen. Je maakt jezelf gek als je in jezelf moet gaan kijken, om jezelf heen moet kijken, terwijl je allang weet dat het daar niet ligt. En ja we kunnen accepteren dat ze een moelijk slaapster is, maar waarom slaapt ze een week lang in een ander huis wel goed? Een nachtje is een uizondering, maar dit is bij haar zo’n verschil, dit geeft mij wat aan. Dus ik wil mn meisje helpen hier in huis!

Het gaat mij niet om de discussieof brigitte reageert op aardstralen, het gaat mij om wat mij van binnen duidelijk is gemaakt, er is iets hier in huis waar wij (mijn man en ik) niets mee kunnen doen maar die mevrouw wel.

En nee ze heeft me niet bang gemaakt, ik werd juist helemaal rustig door wat zij mij allemaal vertelde. Ik voelde me puur en alleen mijzelf!

En kleurstoffen, zodra ze die eet stuitert ze door het huis. Dus of het wetenschappelijk bewezen is of niet, brigitte reageert er wel op en dat is de uitsslag van ons eigen onderzoek.



Nogmaals ik wil geen welles niets spelletje, het gaat mij dus om hoe het hier is in huis en niet of het bewezen is of niet. ik heb hier om mij heen voorbeelden genoeg gezien.

Maar ik wil julile ervaringen horen Kok dames!



:-*

@Juudje26 wrote:

He meis,



Wat naar dat Brigitte er zo’n last van heeft :hug: ! Ik hoop echt dat de meiden hier je tips en adviezen kunnen geven, want ik heb er echt geen verstand van (ben er misschien te nuchter voor).

En als die mevrouw je kan helpen, en je vertrouwt haar, gewoon doen hoor :-* !



Liefs,

Juud




Juud lief dinnetje!! :-*

Even mijn ervaring.



Wij hadden een probleempaard, wij hebben toen een “paardenfluisteraar” laten komen. Hij heeft met een wiggeroedel (weet niet hoe je het schrijft) rond gelopen en de stallen stonden precies op zo’n aardstraal. Wij bij die punten een koperenpijp erin, en het beest knapte gewoon op.

Ook heeft hij verteld dat de beste manier van slapen is: met je hoofd naar het oosten en je benen dus naar het westen. En anders hoofd noorden en benen zuiden. Dit heeft met + en - energie te maken etc etc.



En als je auto op zo’n aardstraal staat dan loopt de accu ook leeg.



Misschien is het allemaal wel toeval maar alles wat hij zei dat klopte dus wij geloven er wel in.



Het is dan geen kind maar ik denk dat het voor iedereen (mens en dier) hetzelfde werkt.

@mamavankirsten wrote:

Even mijn ervaring.



Wij hadden een probleempaard, wij hebben toen een “paardenfluisteraar” laten komen. Hij heeft met een wiggeroedel (weet niet hoe je het schrijft) rond gelopen en de stallen stonden precies op zo’n aardstraal. Wij bij die punten een koperenpijp erin, en het beest knapte gewoon op.

Ook heeft hij verteld dat de beste manier van slapen is: met je hoofd naar het oosten en je benen dus naar het westen. En anders hoofd noorden en benen zuiden. Dit heeft met + en - energie te maken etc etc.



En als je auto op zo’n aardstraal staat dan loopt de accu ook leeg.



Misschien is het allemaal wel toeval maar alles wat hij zei dat klopte dus wij geloven er wel in.



Het is dan geen kind maar ik denk dat het voor iedereen (mens en dier) hetzelfde werkt.




Ik denk inderdaad ook dat het voor mens en dier hetzelfde is.

Dank je wel voor je ervaring!

Fijn om te lezen dat jullie paard er van op knapte!

Het kindje van mijn zus is daar ook heel gevoelig voor. Zij bleken onder hun huis veel wateraders te hebben. Toen is er iemand bij ze langsgeweest, die heeft (volgens mij met een wichelroede) aangegeven waar ze liepen. Ook hebben ze ergens een soort kegel weggezet. Het bedje stond precies op zo’n knooppunt. Bedje verplaatst en het kind slaapt weer goed. Ze hebben ook al eens de kegels weggehaald, ze merkten het gelijk aan hun zoontje. Dus ik zou het gewoon proberen, baadt het niet, schaadt het niet.

Een (oud) oom van karel ging vroeger ook gewoon bij de boeren langs om dit soort dingen om te leiden, of op te sporen, in welanden en inderdaad ook de stallen van de koeien en paarden etc.

Karel zijn vader sliep ook niet goed, en had ook klachten, toen heeft die oom hun ook ermee geholpen, daarna was het helemaal weg :thumbup:



Het is dus te verhelpen, ik zou het gewoon proberen, succes :thumbup:

Wij waren al jaren bezig zwanger te worden en bezig met IUI. Door iemand die veel van aardstralen weet kwamen wij erachter dat mijn helft van het bed op/in een aardstaal stond. Ik ben op mijn vriend zijn helft gaan liggen en was die zelfde maand (wel via IUI dus of het nou aan die aardstralen heeft gelegen of niet… kan ik niet zeggen) nog zwanger.



Misschien kun je eens iemand laten komen die aardstralen opspoort. Dan kun je het bedje ergens neerzetten waar geen aardstralen zijn en gaat je meisje misschien beter slapen. Als het niet helpt, dan niet maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.



En heb je trouwens katten? Katten vinden het heeeeerlijk om in een aardstraal te liggen. Terwijl een hond er juist niet tegen kan en er dus nooit zal gaan liggen.



In ieder geval heel veel succes ermee. Hopelijk vind je een oplossing waardoor je meisje beter gaat slapen.



:-*

Daniëlle