Aardstralen, wateraders, lei-lijnen....

Ik hoop vanavond nog even de tijd te vinden om uitgebreid te reageren. Heb er ook pos ervaring mee.

tot gauw !

liefs

Gerda

Interessant dit! Joost doet er hier altijd minimaal een uur over voordat hij slaapt terwijl hij bij opa en oma waar hij ook elke week een nacht slaapt, binnen 5 minuten slaapt.

We hebben echt allerlei mogelijke oorzaken bekeken , maar niets helpt. Als hij eenmaal slaapt , slaapt hij ook goed.

We hebben zijn bedje al wel anders gezet maar nog niet in bv de andere hoek van de kamer.



Mijn man gelooft niet in aardse stralingen en wateradres en staat dus (nog) niet echt open voor dit soort oplossingen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken en ben altijd voorzichtig met dit soort dingen.

Vraag me ook af of : "baat het niet dan schaadt het niet , hier wel opgaat… :think:

Manuela, blijft je dochtertje wel slapen als ze eenmaal in slaap is gevallen?

Ik lees hier even mee, ben benieuwd!

Mijn zusje sliep vroeger ook op een aardstraal, waterwel of i.d. Zij had altijd last van oorontstekingen. Bedje verschoven en nagenoeg geen last meer gehad. Je kunt een koperen pin in de grond slaan of een koperen staaf of i.d bijv. in de kamer op een straal leggen. Hoe het precies werkt durf ik niet te zeggen, maar ik geloof er wel in.

Succes!

Meiden bedankt voor jullie reacties tot nu toe!



Danielle, dat is bijzonder he!!!



Gerda ik ben benieuwd naar jouw ervaring!



@dena wrote:



Manuela, blijft je dochtertje wel slapen als ze eenmaal in slaap is gevallen?

Ik lees hier even mee, ben benieuwd!




Nee ze slaapt nooit rustig. Je hoort haar altijd, elke nacht.

En bij opa en oma dus ook niet…



21 november komt die vrouw hier, ik zal hier sowieso vermelden hoe dat was en hoe het dan verder gaat!



Liefs,

Ingrid

Nou gisteren hebben we die dame hier gehad…

Nou het was een bijzondere ervaring…heel veel dingen van OHJA! en nog zoveel dingen extra!

Er was veel hier in huis wat voor onrust zorgde.

dat heeft zij geneutraliseerd

en wat er ook wel of niet van waar is, Brigitte heeft vanmorgen tot 7.15 uur geslapen (ipv van 05.30 uur de afgelopen weken) en gistermiddag 2 uur en een kwartier, zonder haar te horen tot ik haar wakker maakte, dat is beide heel uniek.

Maar nogmaals, het kan toeval zijn maar…

Mijn moeder, die niet wist wat hier gister gebeurd is, pastte vandaag op

Ze belde tussen de middag en zei: Brigitte is zo rustig en lief vandaag, ze heeft nog geen driftbui gehad…heel anders dan anders…

Tja…

O ben benieuwd of het verder goed gaat…



ik heb ook een peutertje in huis lopen met dezelfde slaapproblemen en onrustig enz…of laat ik zeggen had…dit heeft dan niets met aardstralen te maken maar ben naar een osteopaat gegaan…ze had er schedelplaten oid niet rechtstaan (weet ik het ??) en van alles spanning enz…na 3 behandelingen een heel ander meisje die veel rustiger is geworden en gewoon inslaapt en DOORslaapt…heeoerlijk…mss ook iets vo…baat het niet schaadt het niet…

ik ben blij dat er verandering is te zien.



lijkt me heerlijk om je meisje zo rustig te zien na al die tijd.



ik geloof er wel in heb geen voorbeeld of ervaringen maar ik geloof het wel het is een zo ouds iets.

Ik geloof er zeker in, ben er ook voor een groot gedeelte van overtuigd dat dit er aan bij draagt.

MAar goed ik durf nog niet te hopen dat het bij ons ook echt zo mag gaan, dat het mag werken!

Stom he?

miss is dat ook wel omdat je je niet te veel op wil focussen.



zodat het niet een te grote teleurstelling is als het niet werkt???

Juist omdat we al tegen veel tegenslagen zijn aangelopen denk ik idd.



MAar goed, zoals vandaag en gisteren en vannacht en nu vanavond met het slapen…ja dat is gewoon een feit dat het anders is. Niet bonken in bed, niet onrustig. Ik heb haar nog geen enkele keer gehoord. En dat was toch echt ‘‘gewoonte’’. Je hoorde haar altijd…



Ik hoop voor haar uit de grond van mijn hart dat dit werkt. Want het is niks om je kindje met lege oogjes te zien, zo druk en zo duidelijk niet lekker in haar vel. Maar ik wist niet meer wat ik nog kon doen…

ik wens je veel sterkte en geluk



dat het nu een stuk beter en rustiger mag gaan meid



en vooral voor je meisje!! :-*

Ik weet niet of het met waterstralen of iets te maken had maar ons meisje

sliep vanaf het moment dat we in het nieuwe huis wonen niet meer door. Soms wel 10/15 keer op een nacht wakker, ook niet meer uitslapen (normaal tot 10.00 uur)



Van de week toch maar haar bedje anders neergezet (na 8 maanden hier te wonen) en ze slaapt door en vanmorgen zelfs weer om 9.30 wakker!!



Weet dus niet of het door stralen komt, maar het helpt wel!!

He Manuela,

wat lekker dat je kleine meid een stuk beter geslapen heeft! :-*

Super hoor!

hier ervaring met wateraders…



MIjn meisje sliep vanaf begin af aan op een waterader… dit wist ik niet … maar wist ook niet dat het bestond ik heb er nog nooit van gehoord …



Mijn tante die spoort wateraders op … “doet nog veel meer … dat terzeide”

wat bleek dat mijn meisje precies op een waterader lag waardoor ze ontzettend ging krijsen en absoluut niet wilde slapen … :cry:



Mijn tante die heb hierna gekeken … ik heb het bed anders gezet … op de plek waar het bedje stons lag een HUGE waterader…

Meteen op een plek gezet waar er geen loopt… haar bedje staat nu precies tussen 2 aders in …



Tegenwoordig slaapt ze dan ook prinsheerlijk … :mrgreen:

Ohja … als ik het bedje terug zet op de oude plek … merk ik ook meteen verschil … en word ze ook weer wakker en krijsen tot en met :cry:



wat mijn Tante vertelde ... is dat een waterader ook kan leiden tot lang bedplassen ...
Nu is mijn partner een hele lange bedplasser geweest ..
Mijn Tante is ook daar gaan kijken .. slaapkamer verbouwd.... wat blijkt ...
Geen bedplasserij meer ...

Ik geloof er dus wel in dat het bestaat ...
Alleen denk ik dat het ene kindje er gevoeliger voor is dan de ander ...

:-*

Ik geloof er ook zeker in! En ik heb er dus ook vaker over gehoord.

En inderdaad die kopere buis houdt de stralen tegen!



Mooi he :wink: Succes en ik ben blij dat je meisje al beter slaapt!



:-*

Interessant allemaal!

Ik geloof er ook in, bij mn opa en oma thuis, kreeg oma elke keer erge hoofdpijn als ze op een bepaalde plek op de bank zat. Wat bleek, inderdaad een waterader. Nu ligt er een koperen plaatje onder de bank en is het probleem verholpen.



Ik zelf slik Schindele’s mineralen, dat schijnt ook te helpen tegen stralingen (ook gsm stralingen etc). (daar slik ik het overigens niet voor…maar dat terzijde)

Kan ook zeker bij kinderen worden toegepast!

We zijn nu anderhalve week verder.

En vanaf dag 1 is het hier bergopwaarts gegaan!

De eerste dagen werd ze nog wel om half 6 wakker, maar na een kus en een knuffel bleef ze dan rustig liggen tot een uur of 7. De dagen daarna werd ze rond een uur of half zeven wakker, maar bleef nog zeker een uur rustig liggen. Vanmorgen werd ze om 7.45 uur wakker. Mn mannetje werd wakker, keek op de klok en vroeg verschrikt aan mij Brigitte is toch wel thuis?! :shock: :mrgreen:

Overdag bemerkten wij gelijk een stuk rust. Ze speelt nu rustiger. Veel langer met één en hetzelfde bezig. Rustig bij je zitten een boekje lezen. Soms zomaar een half uur bij je zitten. Luisteren als wij haar wat proberen uit te leggen als ze boos of verdrietig is, in plaats van helemaal door te slaan. en het mooiste: Haar twinkeltjes in de ogen zijn terug.

Kortom het gaat hier zo ontzettend goed. Dit doet een moederhart goed, nadat je 2 jaar lang geroepen hebt dat er wat is…

mischien is dit een beetje een beschamend verhaal,maar ik heb kind zijnde ontzettend lang in bed geplast ( wel tot mijn 10de :oops: )mijn moeder was ook ten einde raad en heeft advies bij de huisarts gevraagt en die heeft haar toen een nmr van een wichelroedeloper gegeven…die man is er toen geweest en bij ons bleek dus ook zo’n waterader onder het huis te lopen met een splitsing precies over mijn bed…dezelfde dag heeft ze mijn bed verplaatst en ik heb na de tijd nooit meer in bed geplast… :mrgreen: