mijn dochter heeft op de buik een aardbeien vlekje , nou ben ik benuwd of er mensen hier zijn die dat ook hebben of de kinderen , en hoe lang dta het duurde dat ze weg waren hij zit net op een plekje dta je het niet kan zien , maar ik ben bang dta ze hem zelf gaat open maken ,omdat hij wat verdikt is ,
kan dat of maak ik me zorgen om iets wat niet nodig is :think:
de dokter zegt dat het rond de 2 tot 10 jaar kan duren ,
hoe ging het bij jullie :think:
Nichtje van mijn buurman had er eentje op haar neusje vanaf de geboorte, ze is nu bijna 2 en het vlekje is al verdwenen!
pfhoe dat is snel zeg :think:
B’Elanna heeft er ook één.
In het begin was hij ook wat opgezet, maar dat trekt weg naar mate ze oude worden.
Sinds een jaar zie je nu dat hij “uit elkaar getrokken wordt”. B’Elanna groeit, maar de vlek groeit niet mee…
In het tempo dat hij nu verandert denk ik dat hij met een jaar weg kan zijn…
Yuri heeft hem op zijn schouderblad. Tot 1 is hij gegroeid nu niet meer. Hij is nu vlak met de huid en is rood met witte plekken. Langzaam vervagen ze. Kan we even duren. Yuri is nu 3 en je ziet hem nog duidelijk zitten.
Isabel heeft er ook eentje op haar rug, je ziet er nu bijna niets meer van. Toen ze twee jaar was ging is langzaam vervagen.
Merel heeft een behoorlijke grote op haar rug. Hij begint nu iets lichter van kleur te worden maar is nog wel dik.
Dochter van een vriendin heeft er één in haar gezicht. Ze is nu vier jaar en de vlek is bijna weg.
Matthijs heeft er 1 op zijn borst!!
Tot een half jaar groeide die, daarna was hij knalrood/paarsig en nu is hij bijna 3 jaar…de vlek wordt wat platter en vager. (ik denk dat het hier nog wel een paar jaar gaat duren. )
De plek is nooit opengegaan, terwijl hij er af en toe wel aan zit.
Xander heeft een heel kleintje op zijn dijbeentje
Die is nu een jaar later al een stuk kleiner dan hij was.
Mijn docher is nu 8 weken en heeft er 1 in haar handpalm, op haar bil en ws ook in haar mond. Ik hoop niet dat die in haar mond ook groter word?! Ik zie wel dat ze groeien de vlekken.
gr Leonie
Die van B’Elanna is nooit zo dik geweest. Lag wel iets boven de huid, maar niet meer dat twee millimeter…
LAten we hopen dat dat in haar mond ook zo zou zijn…
hoi
mijn dochtertje had er een op haar beentje
hij is nu zo goed als weg alleen de buitenkant zie je nog wat de verdikking is ook zo goed als weg
sanne is nu 2 1/2
Ik heb/had er zelf 2, 1 op mijn voorhoofd en 1 op mijn arm. Kan zelf natuurlijk niet echt oordelen, maar op foto’s is te zien dat de plek op mijn hoofd met een jaar of 6 verdwenen was, hij zag er net zo dik uit als van t jongetje op de foto, alleen kleiner… De andere op mijn arm heeft veel langer geduurt nog, denk door het gebrek aan zonlicht… Zelf nooit last van gehad of open willen krabben ofzo. Als je goed kijkt en weet waar ie zit/zat, zie je hem nog steeds. De huid is er iets anders, daardoor kan je hem evt. terugvinden
mijn dochter heeft er 1 op haar buik ze is nu 12 weken en het cb zei maandag dat ze het wel dikker vonden geworden de afgelopen 4 weken.
ze vertelden ook dat het rond het 10de jaar helemaal weg is en dat het een paar milimeter per jaar minder wordt.het eerste jaar kon het erger worden :?
mijn dochter heeft er 1 aan de zijkant op haar buik
hij groeit praktisch niet meer en cb zei dat ze in de eerste 5 jaar voor 90 procent van de gevallen helemaal weg trekken zo niet kan je later plastisch iets overwegen
Jayden heeft er 1 in zijn nek, was meer en buktje, hij begint nu iets “gladder” te worden :mrgreen:
En ik had er vroeger 1 op mijn wang, dies ook vanzelf weggegaan ook voor mijn 2de verjaardag geloof ik…
Mats heeft er (denk ik) eentje op zijn borst. Hij is natuurlijk nog erg klein maar het lijkt te groeien. Volgens het cb kan het idd binnen een jaar weg zijn maar kan ook een jaar of 10 duren!
mijn jongste heeft er ook eentje, op haar buik dichtbij haar navel, ze is nu vijf jaar en de plek begint nu langzaam aan weg te trekken.
Onze Vera is in maart van dit jaar geboren met ook een plekje op haar buik, net onder har ribbenboog! Hij groeit vlgs mij nu niet meer, cb zegt dat ze idd ongeveer 7 jaar kunnen blijven maar wel weg gaan!
Ik maak me er eigenlijk helemaal niet druk om, ze kunnen geen kwaad en de plek bij Vera is niet storend. Het maakt mijn meisje wie ze is :inlove: Leuk herkenningspuntje.
eline had er een tussen haar ogen op haar voorhoofd en is al weggetrokken zie je alleen nog als ze zich heel druk maakt of heel warm is en ze heeft er 1achter in haar nek die ook steeds minder wordt en heeft er ook 1 op haar rug maar dat is meer een ooievaarsbeet zoals ze dat noemen !
meestal verwdwijnen ze idd wel voor ze 10 zijn hoor