hoi kaboutertje die van summer is ongeveer het dubbele qua grootte en zit iets lager. en je hebt gelijk je kind heeft meteen een herkenningspuntje ik merk alleen wel dat anderen er vreemd van opkijken en altijd vragen wat heeft die nou?
mij maakt het niet uit ik vind haar zowieso een plaatje :inlove:
onze dochter heeft ereen net voor haar fontanel, boven op haar hoofd dus. Toen ze nog geen haartjes had was het een echte eyecatcher en hadden we bijna altijd een petje bij haar op. Nu ze een flinke bos heeft en het wat kleiner is geworden is het niet meer het eerste dat je bij haat ziet.
CB zegt dat het bij de meeste weg is als ze naar school gaan. Kinderarts zij rond 6e-7e jaar. als het verkleurd ( minder rood wordt) is het al op de terugweg en zal het niet groeter meer worden.
Ons is verteld dat het na het 1e levensjaar van kind ook itgegroeid is.
Esmee en Emma hebben allebei een aardbeienvlek.
Esmee een vrij grote en die is nu al veel minder dik en rood dan doen ze geboren werd. Hij zit op haar buik, er komen al allemaal witte vlekjes door, dus hij is aan het weggaan. Ze is nu 3 jaar. Ik heb wel eens gehoord dat ze rond het 7e jaar weggaan, maar ik denk dat dat per vlek verschillend is.
Emma heeft 2 wat kleinere, 1 ter hoogte van haar ribben en 1 hele kleine echt een stipje op haar schaamlip.
Ze kunnen hem niet openkrabben hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken.